Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-24@12:00:36 GMT

سرمربی طارمی از پورتو جدا میشود؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۱۲۲۴

با قهرمانی تیم فوتبال پورتو در رقابت های لیگ پرتغال گمانه زنی ها از سرنوشت «سرجیو کونسیسائو» سرمربی این تیم برای فصل آینده شروع شده است. ناطقان: تیم فوتبال پورتو یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ پرتغال، به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت. با این قهرمانی، سئوالات و ابهامات در خصوص وضعیت فصل آینده سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«پینتو دا کوستا» رئیس باشگاه پورتو بعد از قهرمانی پورتو به شکل محتاطانه ای به این سئوالات پاسخ داد و گفت: کونسیسائو دو سال دیگر با پورتو قرارداد دارد اما طبیعی است که با موفقیت‌هایی که به دست آورده، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا باشد.

وی تاکید کرد که ادامه کار کونسیسائو مسئله‌ای نیست و باشگاه پورتو در حال حاضر تمرکزش را روی قهرمانی در جام حذفی فوتبال و همچنین سایر رشته‌های ورزشی گذاشته است.

کونسیسائو فصل گذشته و در پایان مسابقات لیگ پرتغال چند پیشنهاد از تیم‌های اروپایی از جمله لیگ ایتالیا دریافت کرد اما در نهایت مجدداً به پورتو بازگشت و قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

وضعیت سرمربی پورتو بدون شک در سرنوشت مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم هم تاثیرگذار خواهد بود. کونسیسائو اعتقاد زیادی به طارمی در این فصل داشت و این مهاجم هم با ۲۰ گل و ۱۲ پاس گل در لیگ، به خوبی جواب اعتماد این مربی پرتغالی را داده است. منبع: مشرق برچسب ها: سرمربی طارمی ، پورتو ، قهرمانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سرمربی طارمی پورتو قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال امشب (یکشنبه) تیم پورتو مهمان کاسا پیا بود و در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که اخیرا به ترکیب اصلی پورتو برگشته، در این بازی 85 دقیقه حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. او در 2 بازی قبلی هم برای پورتو گل زده بود و دوباره به فرم خوب فصل گذشته برگشته است.

پورتو با این برد 62 امتیازی شد و در رتبه سوم جدول باقی ماند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898068

دیگر خبرها

  • کونسیسائو تا 2029 در پورتو (عکس)
  • قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد
  • پیروزی پورتو در شب درخشش مهدی طارمی
  • برتری پورتو با پاس گل طارمی
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ۳ امتیاز خارج از خانه پورتو با پاس گل طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • برد پورتو با پاس گل طارمی
  • پاس گل مهدی طارمی مقابل کاساپیا (کاساپیا 1-2 پورتو)
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!