Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اهلی گفت: تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی از مهمترین رسالت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی برای حمایت از واحد‌های تولیدی است که تلاش می‌شود با تامین این زیرساخت ها، زمینه حضور سرمایه گذاران در استان فراهم شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در نشست مشترک با اعضای هیات مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی ۲ اردبیل گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید و رفع موانع تولید، تلاش خواهیم کرد تا از تمامی ظرفیت‌های موجود برای افزایش تولید و اشتغال استفاده کنیم و یاریگر واحد‌های تولیدی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهلی می‌گوید: در طول چند سال گذشته اعتبارات بسیار خوبی برای توسعه شهرک‌های صنعتی هزینه شده است که عمده این اعتبارات از محل منابع داخلی و ملی بوده است.

او گفت: به طور حتم با تامین این اعتبارات و اجرای پروژه‌های عمرانی، زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی نسبت به سالیان گذشته از وضعیت بهتری برخوردار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با بیان اینکه کاستی‌هایی نیز در این مسیر وجود دارد گفت: حل مشکلات واحد‌های تولیدی از مهمترین دغدغه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی و مسئولان استانی است و انتظار صاحبان صنایع این است تا اعتبارات کافی از محل تملک دارایی‌ها توسط فرمانداران شهرستان‌ها به توسعه شهرک‌های صنعتی اختصاص یابد.

اهلی اشاره‌ای هم به قطعی برق در شهرک‌های صنعتی کرد و گفت: با تعامل با واحد‌های تولیدی تلاش خواهد شد تا میزان برق مصرفی واحد‌های تولیدی در ساعات اوج مصرف تابستان امسال مدیریت شده و قطعی احتمالی برق به حداقل ممکن کاهش یابد.

او اجرای پست دوم برق در شهرک صنعتی ۲ اردبیل را از مهمترین برنامه‌های این شرکت برای تامین برق پایدار برای توسعه این شهرک صنعتی برشمرد و گفت: با اجرای این پروژه که با همکاری شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان اجرا خواهد شد برق رسانی به واحد‌های تولیدی افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، شهرک صنعتی اردبیل را بزرگترین و از جمله مهمترین شهرک‌های صنعتی استان اردبیل برشمرد و گفت: شهرک صنعتی ۲ اردبیل با مساحت بیش از ۷۰۰ هکتار به عنوان قطب صنعت استان محسوب می‌شود که با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش می‌شود تا مشکل زیرساخت‌های این شهرک صنعتی مرتفع شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی رفع موانع تولید ایجاد اشتغال پروژه های عمرانی شهرک های صنعتی استان اردبیل شرکت شهرک های صنعتی واحد های تولیدی شهرک صنعتی زیرساخت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه ستاد استانی پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه ضمن بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد، گزارشی از مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری ارائه شد.


این جلسه به ریاست رئیس‌کل دادگستری استان و با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد و اعضای این ستاد در محل سالن کنفرانس اتاق بازرگانی، معادن و کشاورزی استان برگزار شد.


در این جلسه ضمن ارائه گزارشی در خصوص مشکلات صادرات غیر نفتی واحد‌های تولیدی استان توسط مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، مسائل و مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان از قبیل شرکت میعاد سرام سپهر ایساتیس و شرکت تعاونی تولیدی نرگس پلیمر میبد باهدف احیای حفظ اشتغال و ایجاد اشتغال جدید مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع موانع حقوقی و قضایی این واحد‌ها اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • بررسی مشکلات چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی بوکان
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم اطفا شد
  • حریق در واحد تولیدی شهرک صنعتی شکوهیه قم ‌+ تصویر
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در هفته کار و کارگر
  • تقویت دیپلماسی اقتصادی مازندران با کشور‌های همسایه