Web Analytics Made Easy - Statcounter

سوال از حمید سجادی در مجلس درباره تعارض انتخابات در ۱۰ فدراسیون‌ ورزشی با سند تحول دولت طی روزهای آینده کلید خواهد خورد.

به گزارش قدس آنلاین، عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی طی نامه ای به وزیر ورزش و جوانان، خواستار عمل به اجرای سند تحول دولت مردمی در مورد روسای فدراسیون ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
متن نامه نماینده اصفهان در مجلس به این شرح است: جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان باسلام و احترام همانگونه که مستحضرید مدتی پیش سندی از سوی دولت ابلاغ شد که بر اساس آن، ریاست کارکنان وزارت ورزش و جوانان در فدراسیون های ورزشی خلاف این ابلاغیه است. بر اساس سند تحول دولت مردمی که در ۸ اسفند ماه سال گذشته به اعضای هیات دولت ابلاغ شد، عضویت کارکنان وزارت ورزش و جوانان در اداره امور هیات ها، فدراسیون ها، کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک و صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی ممنوع می باشد. در همین راستا با توجه به ابلاغ رئیس جمهور محترم، مسئولیت اجرای مفاد سند تحول در موارد مربوط بر عهده وزرا و بالاترین مقام مسوول در دستگاهها ذی‌ربط می باشد. بر اساس گزارش های واصله روسای بیش از ۱۰ فدراسیون ورزشی، کارمند رسمی وزارت ورزش و جوانان هستند و فعالیت آن ها بر اساس سند تحول دولت مردمی، در فدراسیون ها خلاف ابلاغیه رئیس جمهور محترم می باشد. لذا مستدعی است دستور فرمایید باقید فوریت برنامه و رویکرد جنابعالی در خصوص اجرای این سند، جهت پیگیری های آتی و نظارتی، برای اینجانب ارسال شود. از حسن توجه جنابعالی قدردانی می نماید.

انتهای پیام/ منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: وزیر ورزش و جوانان طرح سوال سند تحول دولت ورزش و جوانان فدراسیون ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۲۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از sadaa؛ بیش از ۲۰۰ روز از تجاوزات اشغالگر به مردم ما و هدف قرار دادن مستقیم ورزش فلسطینی‌ها می‌گذرد، به سختی روزی می‌گذرد که یک مرکز ورزشی تخریب نشود یا یکی از کادر‌های این سازمان به شهادت نرسد. حرکت ورزشی به ویژه در فوتبال که بیشترین سهم هدف گیری و شهادت را داشته است.   آخرین قتل عام اشغالگر دو برادر احمد و علی جمال ابوهلال، بازیکنان آکادمی فوتبال اسکور در نوار غزه بودند که بر اثر حمله موشکی نیرو‌های اشغالگر که مستقیماً آنها را هدف قرار دادند، ­به شهادت رسیدند و به ۱۵۰ شهید فوتبال پیوستند.   طی دو هفته گذشته ۶ غنچه به گلستان شهدای نهضت ورزش یعنی برادران محمد و محمود زیاد ابو شعار، عبدالرحمن ابوغولا، آدم رامز نبهان و دو برادر محمد و سامی بلال ابوعیسی پیوستند؛ که در حملات صهیونیست‌ها به مناطق مختلف نوار به شهادت رسیدند.   جنایات وحشیانه اشغالگران تنها بازیکنان را هدف قرار نداد، بلکه زمین‌های فوتبال و مقر باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ورزشی را نیز هدف قرار دادند. مکان‌های ورزشی به شکلی ویران شده است که نشانی از از آن باقی نمانده است جز سنگ‌های تخریب شده و بقایای جام‌هایی که نمایانگر تاریخ بزرگ این باشگاه بود که در سال ۱۹۷۶ تأسیس شده بود.   این باشگاه یک بار قهرمانی در لیگ برتر استان‌های جنوبی، دو بار جام باشگاه‌های نوار غزه و سه بار قهرمان سوپرجام فلسطین را در کارنامه دارد. به این ترتیب تعداد اماکن ورزشی ویران شده به ۵۶ مورد می‌رسد که ۴۶ مورد برای فوتبال، ۳۹ مرکز در نوار غزه و ۷ مرکز در کرانه باختری رود اردن است.

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • بازیان: امروز روز پیشرفت فوتبال ایران خواهد بود
  • کشتار ورزشکاران، تخریب اماکن ورزشی و فدراسیون‌ها
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند
  • کیومرث هاشمی: اساس نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسائل فرهنگی است
  • بیش از ۳۵ رشته ورزشی در فدراسیون دانش آموزی استان بوشهر فعال است
  • ۳۰ طرح ورزشی استان زنجان در دست احداث است