Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@13:38:29 GMT

آیفون ۱۴مکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۲۵۶۸

آیفون ۱۴مکس چه ویژگی‌هایی دارد؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که احتمالا آیفون۱۴مکس با رم شش گیگابایت و نمایشگر ۹۰هرتزی عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، افشاگری‌هایی که به‌تازگی انجام شده، مشخصات احتمالی آیفون ۱۴ مکس را که جایگزین آیفون ۱۳ مینی خواهد بود، فاش کرده است؛ درواقع آیفون ۱۴ مکس تنها مدلی خواهد بود که ابعاد نمایشگر آن نسبت به مدل قبلی افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود که شرکت اپل امسال نسل بعدی گوشی هوشمند خود را در چهار مدل آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس به بازار عرضه کند.

شایعات ارائه شده نشان می‌دهد که آیفون ۱۴ مکس از Face ID پشتیبانی خواهد کرد و به تراشه A15 Bionic مجهز خواهد بود که بر پایه فرآیند پنج نانومتری TSMC تولید شده است. درحالی‌که آیفون ۱۴ پرو و نسخه پرومکس با تراشه A16 Bionic وارد بازار می‌شود، به نظر می‌رسد که آیفون ۱۴ مکس از شش گیگابایت حافظه رم LPDDR4X و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی بهره خواهد برد؛ درحالی‌که آیفون ۱۳ به چهار گیگابایت حافظه رم مجهز شده است و فقط مدل‌های پرو آیفون ۱۳ از شش گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

با توجه به افشاگری‌های انجام شده، آیفون ۱۴ مکس دارای دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی است، هنوز جزئیاتی در مورد دوربین سلفی این محصول در دسترس قرار نگرفته است. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این محصول دارای نمایشگر ۶.۶۸ اینچی ۹۰ هرتزی با وضوح تصویر ۱۲۸۴ * ۲۷۷۸ پیکسل و تراکم پیکسل ۴۵۸ پیکسل بر اینچ است.

کد خبر 573723

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تازه های تکنولوژی تکنولوژی تکنولوژی نوین اخبار تکنولوژی تازه های تکنولوژی جهان خبر تکنولوژی آیفون آیفون ۱۴ گوشی های سری آیفون ۱۴ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیگابایت حافظه آیفون ۱۴ مکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۲۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • رقیب مستقیم ردمی توربو ۳ با پردازنده پرقدرت و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد
  • گوشی اوپو A3 چه مشخصاتی دارد؟
  • نوآوری‌های ادامه‌دار با کمک هوش مصنوعی / ساخت دوربین و سمعک پردازشگر صدا و تصویر
  • نسخه آبی گوشی ردمی 13C 5G به زودی عرضه می‌شود
  • کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت
  • چگونه خطر ضعف حافظه را کاهش دهیم؟
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • بلو مانتین؛ شاسی بلند جدید با یخچال و تلویزیون به بازار می‌آید
  • مشخصات اصلی اوپو پد ۳ لو رفت