Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@10:36:01 GMT

واگذاری واحد مسکونی به خانواده‌ دارای فرزند سوم

تاریخ انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۶۳۰۲۱

واگذاری واحد مسکونی به خانواده‌ دارای فرزند سوم

به گزارش «تابناک»، به نقل از «صدا و سیما»، خلیل محبت خواه درباره قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: براساس قانون، خانواده‌های که از ابان ۱۴۰۰ دارای فرزند سوم شدند زمین به آن‌ها اختصاص می‌دهند اما در شهرهای جدید اطراف استان تهران به این افراد واحد مسکونی داده می‌شود .

وی ادامه داد: اگر پدر یا مادر متولد سایر شهرها باشند می‌توانند با داشتن شرایط در شهر محل تولد خود ۲۰۰ متر زمین رایگان در شهرهای زیر ۲۵۰ هزار نفر دریافت کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گفت: خانواده‌های دارای شرایط، اگر فرم (ج) آن‌ها نیز قرمز باشد یعنی قبلا از تسهیلات استفاده کرده باشند هم می‌توانند از تسهیلات نهضت ملی استفاده کنند .

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی امضا شد برای احداث مسکن کارگری ، جانمایی زمین در شهرک‌های صنعتی اطراف تهران ، صورت گرفت .

وی بیان کرد: اداره راه و شهرسازی استان تهران تامین و ساخت مسکن را برعهده دارد و اسامی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی می‌شود .

گفتنی است پیشتر اعلام شده بود قرار است بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، قرار است به خانواده‌های فاقد مسکن که سه فرزند و بیشتر دارند، زمین داده شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401 واحد مسکونی رایگان تسهیلات فرزندآوری گرانی ماکارونی رتبه بندی معلمان آزمون دستیاری یارانه ارز 4200 تومانی وام ودیعه مسکن 1401

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۳۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ رئیس اداره بنیاد مسکن صومعه سرا گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم، برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، عملیات ساخت ۵۵ واحدمسکونی در این شهرستان آغاز شد.

سیدحسین محمدی افزود: این واحد‌ها در قالب ۲ طرح ۲۰ و ۳۵ واحدی در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۱۶۶ مترمربع ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحد‌های ملی مسکن هر متقاضی باید ۱۰۰ میلیون تومان آورده اولیه داشته باشد، گفت: در اجرای این طرح به هرمتقاضی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساخت مسکن برای بیش از ۱۴ هزار خانواده دارای ۲ معلول به بالا در کشور
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین روستایی در آذربایجان غربی
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • ۲۳۰۰ قطعه زمین ویژه‌ طرح جوانی جمعیت در بیرجند آماده واگذاری است
  • ۲ هزار و ۳۰۰ قطعه زمین در خراسان جنوبی آماده واگذاری است
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • برگزاری مراسم قرعه‌کشی و واگذاری ۸۱ قطعه زمین در قالب قانون جوانی جمعیت