Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به مرحله اجرای رتبه‌بندی‌معلمان رسیدیم گفت: وزارت آموزش و پرورش هرچه سریعتر آیین‌نامه رتبه‌بندی معلمان را ابلاغ کند. - اخبار استانها -

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان ، با بیان اینکه رتبه‌بندی معلمان یک مدت زمان طولانی 10 ساله داشت اظهار داشت: متاسفانه دولت قبلی لایحه را به مجلس نمی‌برد، اما در پایان سال 99 با اصرار مجلس یازدهم، لایحه رتبه‌بندی با یک بودجه ناچیز به مجلس فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قرار بود رتبه‌بندی معلمان، جایگاه معلم و کیفیت آموزش را بالا ببرد، تصریح کرد: اگر چه این لایحه مورد رضایت ما نبود اما قبل از به پایان رسیدن دولت قبلی، کلیات این لایحه را تصویب کردیم تا با تغییر دولت، به طور مجدد به دولت جدید بر نگردد تا چند سالی عقب بیفتد.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کمیسیون مجلس کار قانونی رتبه‌بندی انجام گرفت، اظهار داشت: بازنشستگان مهر ماه سال 1400 هم شامل رتبه بندی می‌شوند.

فلاحی با اشاره به اینکه در دولت قبل برای این لایحه تنها پنج هزار میلیارد بودجه در نظر گرفته شده بود، گفت: اکنون مجموع بودجه سال‌های 1400 و 1401 حدود 37 هزار میلیارد است که دو سال را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه لایحه رتبه بندی معلمان در پنج رتبه تصویب شده و به وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده است، افزود: وزارتخانه باید هرچه سریع‌تر آیین نامه را تدوین کند به طوری که پنج پایه هم اعمال شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیشتر معلمان در رتبه دو و سه هستند، اظهار داشت: تعداد کمی از معلمان در رتبه اول هستند و مقدار کمتری از آن‌ها در رتبه چهار و پنج هستند.

فلاحی گفت: بر اساس پایه حقوقی امسال حداقل حقوق با پنج میلیون و 600 هزار تومان به علاوه رتبه بندی پایه اول، بیش از هشت  میلیون تومان می‌شود.

آغاز بررسی رتبه‌بندی معلمان در دولت از امروز/ تدریس دانشجومعلمان از ترم هفتم در مدارس امام جمعه زنجان: شکوفاشدن استعداد نسل‌های آینده جامعه به واسطه معلمان انجام می‌گیرد

وی  افزود: مبلغ حقوق پایه‌های دو و سه که بیشتر معلمان را شامل می‌شود نیز بالاتر است و باید آیین‌نامه سریع‌تر تدوین و اجرایی شود. 

انتهای پیام/743/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی رتبه بندی معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۶۸۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • خبرهای مهم از مجلس درباره تعطیل شدن روز شنبه و استفتاء از مراجع تقلید
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • تسری امتیازات رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران نهضت سوادآموزی
  • آموزشیاران نهضت سواد آموزی مشمول قانون رتبه بندی معلمان هستند
  • تسری امتیازات قانون نظام رتبه‌بندی معلمان به آموزشیاران و راهنمایان تعلیماتی سازمان نهضت سوادآموزی
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان در نهضت سوادآموزی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!