Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار حیدر بابا احمدی با بیان اینکه جراحی اقتصادی کشور درد ها و سختی هایی دارد، گفت: دوران آسایش پس از این جراحی در پیش است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، سردار حیدر بابا احمدی، رئیس سازمان بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین ظهر امروز در نخستین گردهمایی ارکان تحقق محله های اسلامی خراسان شمالی اظهارکرد: ظرفیت های اجرایی باید به کمک محله بیایند تا با بررسی و احصا مشکلات در جهت رفع آنها اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار بابا احمدی با بیان اینکه تقارن دو جبهه حق و باطل دائمی و همیشگی بوده است و ادامه خواهد داشت، گفت: براین اساس جنگ دشمنان با اسلام تا زمانی که مردم از دین دست برندارند، ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه نحوه جنگ متناسب با زمان های مختلف، متفاوت است، گفت: دشمن متناسب با ابعاد مختلف زمانی، جنگ های دفاع مقدس، تحریم ها، فتنه های نرم در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی به راه انداخت.

این مقام مسئول به سقوط هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس توسط ناو آمریکایی در ایام دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این در حالی است که امروز در همان خلیج فارس شاهد ساقط شدن هواپیمای پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی  و دستگیری حقارت آمیز تفنگداران آمریکا و انگلیس هستیم .

بابا احمدی حمله به جاسوس خانه صهیونیست ها در اربیل عراق و تبدیل سنگ‌ها در غزه به موشک را نمادی از قدرت نظام برشمرد.

وی با اشاره به اینکه دشمن همواره جغرافیای جنگ را تغییر می دهد زیرا نمی تواند رودررو با جمهوری اسلامی ایران درگیر شود، گفت: در مذاکرات امروز که دولت انقلابی و جهادی آن را دنبال می کند، دشمن متوجه شده که دست برتر با ایران است و  کشور در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکتیک دشمن تغییر کرده است، افزود:  امروز جنگ  از دریا، هوا، فضا و زمین به جنگ های خانه به خانه و محله به محله و در واقع، جنگ نرم تبدیل شده است.

سردار بابا احمدی یادآور شد: در زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دشمن با راه اندازی جنگ نرم و ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم تلاش می کرد که در انتخابات مشارکتی صورت نگیرد و یا مشارکت به حدی پایین باشد که دولتی ضعیف روی کار بیاید اما تمام نقشه های دشمن در انتخابات ریاست جمهوری نقش برآب شد.

رئیس بسیج محلات و مساجد کشور تاکید کرد: هم اکنون نیز تمام تلاش دشمن، تضعیف دولت مردمی برآمده است.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان، فرماندهان لشکر تولید قدرت جبهه های جنگ نرم و جهاد تبیین هستند، ادامه داد: فرمان اعتلای بسیج که رهبری صادر کردند، در واقع گامی در جهت قوی شدن در حوزه جنگ نرم و تحقق جامعه اسلامی است که لازمه تحقق آن تشکیل محله های اسلامی با مرکزیت مسجد است.

سردار بابا احمدی با تاکید بر اینکه امروز مساجدی که روزی سنگرهای مبارزه در کشور بودند، مهجور مانده اند، گفت: بنابراین کارکرد همه جانبه مساجد باید شبانه روزی شود و از این وضعیت خارج شود.

وی گفت: امروز نیاز به موشک نقطه زن در حوزه جنگ نرم داریم، اگر دقت مان را بالا نبریم قطعا موفق نخواهیم شد، بنابراین باید آسیب های جامعه و مشکلات و مسائل محلات دقیقا احصا شود.

رئیس سازمان بسیج محلات و ساجد کشور افزود: بنا است به محوریت و مرکزیت مسجد، تمام دستگاه ها و مردم در کنار هم قرار گیرند و بسیجیان و نخبگان محلات با محوریت امام جماعت تحت عنوان شورای اندیشه ورز دور هم جمع شوند، امام جماعت باید امام محله شود و در راستای حل مسایل محلات گام بردارند.

سردار بابا احمدی با بیان اینکه برای تحقق محله اسلامی نیاز به هم افزایی داریم، اضافه کرد: در سطح کشور قرارگاه هایی با نام قرارگاه های" حاج قاسم" در حال شکل گیری است تا با بهره گیری از ظرفیت های مردمی، مشکلات محله در تمام ابعاد حل شود.

وی بیان داشت: جراحی اقتصادی کشور درد ها و سختی های دارد اما دوران آسایش در پیش است، ظرفیت ها به کمک محله بیایند تا بتوانند با بررسی و احصا مشکلات در جهت رفع آنها اقدام کنند. جامعه و امت ما، طبق بیانات مقام معظم رهبری، شایسته بهترین خدمت است، لذا دشمن، دشمنی هایش را براساس دین و حضور مردم رقم می‌زند و با جمهوریت به این دلیل مخالف هستند چون مبتنی بر اسلام ناب است.

بابااحمدی گفت: حاج قاسم مرد میدان بود، با درس گرفتن از ایشان باید در میدان قرار گرفت، باید در محلات حضور پیدا کرد، تا مشکلات برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بابا احمدی جنگ نرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۰۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت

به گزارش همشهری آنلاین پرویز داوودی معاون اول دولت نهم و استاد اقتصاد دانشگاه شهید بهشتی صبح امروز پنجشنبه دار فانی را وداع گفت.

پرویز داوودی در سال ۱۳۳۱ در تهران زاده شد. وی دکتری اقتصاد را در سال ۱۳۵۹ از دانشگاه ایالتی آیووا دریافت کرد. او استاد اقتصاد در دانشگاه شهید بهشتی بود. داوودی پیشتر مشاور و معاون اقتصادی رئیس قوه قضائیه بود. وی مدتی نیز در دوران ریاست جمهوری اکبر هاشمی رفسنجانی، معاون اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی بود.

کد خبر 845374 برچسب‌ها خبر ویژه احمدی نژاد

دیگر خبرها

  • معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت/ پرویز داوودی که بود؟
  • معاون اول دولت احمدی نژاد درگذشت
  • معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • پرویز داوودی معاون اول دولت اول احمدی‌نژاد درگذشت
  • فوری | معاون اول احمدی نژاد درگذشت
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • تلاش شبانه روزی راهداران در جهت کاهش سوانح رانندگی در نوروز
  • فعالیت دو پایگاه هلال احمر مازندران شبانه روزی شد
  • فعالیت شبانه روزی مرکز فوریت های سایبری در البرز