Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@03:43:28 GMT

ایمنی محور اهواز به خرمشهر برای اربعین حسینی (ع) تأمین شود

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۱۱۱۰

ایمنی محور اهواز به خرمشهر برای اربعین حسینی (ع) تأمین شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید حسنوند ظهر امروز سه شنبه در سومین جلسه کمیسیون اجرایی آئین نامه مدیریت ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی خوزستان که با دستور کار بهسازی و ایمن سازی محور اهواز به خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: حال کشور و به ویژه خوزستان به لحاظ تصادفات به ویژه در تصادفات منجر به فوت خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آمارها نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ با ثبت ۸ هزار و ۶۲۸ مورد تصادف، افزایش ۱۵ درصدی در بخش تصادفات جاده‌های برون شهری جاده‌ای مواجه بودیم که از این تعداد ۶۶۳ نفر در این جاده‌ها فوت شدند.

معاون عملیات پلیس راه خوزستان با بیان اینکه آمارها در فروردین ماه سال ۱۴۰۱ کاهشی بود، گفت: ۱۳ محور پرحادثه در خوزستان وجود دارد که محور اهواز به خرمشهر یکی از این محورها است.

سرهنگ حسنوند با اشاره تردد کاروان راهیان نور و زائران اربعین حسینی (ع) از این محور بیان کرد: جاده‌های آنتی و تقاطع‌های زیادی در محور اهواز به خرمشهر وجود دارند و این امر باعث شده در سال ۹۸ تعداد ۱۱ نفر، سال ۹۹ تعداد ۹ نفر و سال گذشته تعداد ۲۵ نفر در این محور کشته شوند که شرکت‌های تولیدی و صنعتی می‌توانند با ورود به موضوع ایمن سازی محور کمک کنند.

وی ادامه داد: پلیس راه ۴ وظیفه مهم برخورد با تخلفات رانندگی، حضور در محورها و روان سازی ترددها، بررسی تصادفات و حفظ حریم راه‌ها را برعهده دارد.

معاون عملیات پلیس راه خوزستان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع ایمنی محور اهواز به خرمشهر و مکاتبات صورت گرفته در سطح استان و کشور در خصوص لزوم توجه به این امر مهم، اگر این محور در مدت کوتاه یک ماهه با کمک شرکت‌های تولیدی و صنعتی و دیگر دستگاه‌های اجرایی ایمنی لازم را پیدا نکند، برای اربعین حسینی (ع) امسال یک‌طرفه خواهد شد و جاده دیگری جایگزین می‌شود.

کد خبر 5486587

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راه خوزستان شهرستان خرمشهر اهواز اربعین 1401 اردوهای راهیان نور بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا خطبه های نماز جمعه آمار کرونا گروههای جهادی بسیج سازندگی احتکار خراسان رضوی ایلام مشهد گردشگری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز نانوایی محور اهواز به خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا خرمشهر با شاخص ۱۲۵، ایستگاه‌های استانداری، حفاری و پست برق شماره سه در اهواز به ترتیب با ۱۴۳، ۱۳۷ و ۱۱۴، سوسنگرد ۱۳۵، ماهشهر ۱۴۰ و هندیجان ۱۳۱ میکرو گرم بر متر مکعب در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.
همچنین ایستگاه نیوساید در شهر اهواز با شاخص ۱۵۲ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم و قرمز قرار دارد.
وضعیت هوای شهر‌های آبادان، اندیمشک، ایذه، بهبهان، حمیدیه، دزفول، رامشیر، رامهرمز، شادگان، شوش، شوشتر، کارون و مسجدسلیمان به علت نبود آلودگی، قابل قبول اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • برنامه های روز ملی ایمنی حمل و نقل در سیستان وبلوچستان تشريح شد
  • ◄ پیدا کنید خروجی جلسات کمیسیون ایمنی راه ها را !
  • خط کشی ۱۰۰ کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • آغاز عملیات احداث باند دوم محور اهواز خرمشهر
  • کاهش آمار مجروحان و مصدومان حوادث در طرح سلامت نوروزی
  • خط کشی یکصد کیلومتر از جاده‌های ارتباطی مازندران
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس