Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@22:34:12 GMT

گام استثنايي شهرداري تبريز براي نوسازي تاکسيراني

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۷۳۲۹

خبرگزاری آریا-رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در همه حوزه‌ها باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ علیرضا نوای باغبان در جلسه کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص لایحه شهرداری مبنی بر نوسازی ناوگان تاکسیرانی، این اقدام را گام بلند شهرداری در حوزه حمل و نقل عمومی خواند و گفت: تاکنون در تبریز چنین اقدامی صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: در صورت تایید نهایی این لایحه در شورا و فرمانداری شاهد ایجاد امید در بین تاکسیرانان شهر خواهیم بود.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: ما باید سالانه برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی برنامه ریزی داشته باشیم تا در آینده با مشکل مواجه نشویم.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که ما در مترو و اتوبوسرانی هزینه های کلانی را متحمل می‌شویم با همان نگرش به حوزه تاکسیرانی هم توجه کنیم. حمایت از حمل و نقل عمومی یک گام مثبت از سوی شهرداری و شورا بوده که منجر به توسعه شهری خواهد شد.

این عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه شهرداری باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل های قانونی برای تامین اعتبار لازم استفاده کند، اظهار کرد: شهرداری چانه زنی با بانک های عامل را در دستور کار خود قرار دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن شاهد تغییر چهره ناوگان تاکسیرانی در شهر باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۷۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی

محمد آیینی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه برنامه نوسازی ۱۵۰ هزار واحد در بافت‌های فرسوده طی امسال آغاز شده است گفت: با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته ۱۰۰ هزار واحد مسکونی با مشارکت و همکاری مردم و با استفاده از پرداخت تسهیلات ساخت تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: در  حال حاضر  ۲۵ هزار واحد از واحدهای نوسازی شده از طریق پرداخت تسهیلات ساخت  و با استفاده از ظرفیت های مردمی  در سراسر کشور آماده بهره‌برداری است که به‌ مرور  به بهره‌برداری می رسد.

آیینی اظهار کرد: امروز همزمان با سفر رئیس جمهور  به سمنان ۳۹۲ واحد در بافت فرسوده به بهره‌برداری خواهد رسید که ۳۰۰ واحد آن در غرب استان و بقیه در شرق استان (شاهرود) خواهد بود.

وی یادآور شد: استفاده از ظرفیت های مردمی در نوسازی بافت های فرسوده از طریق پرداخت تسهیلات ساخت نوسازی بافت های فرسوده یکی از مهم ترین برنامه های است که در دستور کار خود قرار داده ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فراخوان برای واگذاری هزار دستگاه تاکسی برقی در تهران از هفته آینده
  • اقدامات شهرداری تهران برای برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی
  • بهره برداری از ۲۵ هزار واحد مسکونی با پرداخت تسهیلات ساخت و مشارکت‌های مردمی
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • ۲۱ هزار نوآموز کردستانی در پایگاه‌های سنجش ارزیابی شدند
  • اراک؛ مقصد بعدی اتوبوس های برقی/ درخواست از دولت برای احداث ایستگاه های شارژ
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • هوشمندسازی ناوگان ترانزیت برای افزایش جذابیت ترانزیتی کشور
  • اجرای ویژه برنامه‌های روز جهانی زمین پاک در اراک
  • ‌حمل ۴۳۰ هزار تن کالا توسط ناوگان ریلی فارس در سال گذشته