Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-24@16:08:17 GMT

آیفون تصویری و صفر تا صد آن : تکنما شاپ

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۱۱۰

آیفون تصویری و صفر تا صد آن : تکنما شاپ

آیفون تصویری در دسته تجهیزاتی قرار میگیرد که نه تنها میتواند کار باز کردن درب ورودی را برای ساکنین آسان کند بلکه میتواند با کنترل تردد و عبور و مرور به نوعی امنیت بالایی را نیز برای ساختمان به وجود آورد. در واقع این گونه میتوان گفت که نبود آیفون تصویری دردسرهای زیادی را برای ساکنین ایجاد میکند و نمیتوان آن را حذف نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انواع و اقسام آیفون تصویری در طی چند سال گذشته وارد بازار شده اند و اگر شما قصد خرید درب باز کن تصویری را داشته باشید دیگر با یک یا چند مدل ساده که تنها برخی برندهای خارجی یا ایرانی تولید میکردند سر و کار نخواهید داشت. در این مطلب با صفر تا صد آیفون تصویری آشنا میشویم تا در هنگام خرید بتوانید بهترین تصمیم را گرفته و در نهایت یک گزینه مناسب را انتخاب و خریداری کنید.

انواع آیفون تصویری بر اساس مانیتور

همانطور که اغلب ما به خوبی میدانیم و به خاطر داریم مانیتور آیفون تصویری که در اوایل تولید میشد امکاناتی را در اختیار نداشت و نمایشگر آن نیز سیاه و سفید بود که البته همین نمایشگر سیاه و سفید نیز کیفیت آن چنانی نداشت. اما امروزه و با پیشرفت های چشمگیری که در زمینه طراحی و تولید آیفون تصویری رخ داده است شاهد ورود مانیتور آیفون تصویری با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به بازار هستیم. مانیتور آیفون تصویری نسبت به دیگر اجزای یک درب باز کن تصویری بیشترین تغییر و تحول را به خود دیده است و امکانات متعددی به آن افزوده شده است. همچنین کیفیت تصویر مانیتور آیفون تصویری نیز بسیار بالاتر از مانیتورهای نسل قبل است و دیگر نمیتوان مانیتوری را یافت که به صورت سیاه و سفید تولید شده باشد و همگی رنگی هستند.

تکنولوژی نمایشگر، امکانات و ابعاد مانیتور آیفون تصویری

یکی از تغییرات مانیتور آیفون تصویری جدید نسبت به مدل های قدیمی به تکنولوژی به کار رفته در نمایشگر آن باز میگردد. نمایشگر مانیتورهای جدید آیفون تصویری دیگر کلید فیزیکی بر روی خود ندارند و این دکمه ها در اغلب برندها و مدل ها حذف و جای خود را به کلیدهای لمسی و یا حتی نمایشگر تمام لمسی داده اند. در واقع لمسی شدن مانیتور آیفون تصویری سبب شده تا مشکل از کار افتادن دکمه ها به طور کلی حل شود و دکمه ها بسیار روان نیز به درخواست کاربر پاسخ دهند. مانیتورهای آیفون تصویری یا به صورت تمام لمسی هستند که البته تعدادشان اندک است و یا کلیدهای لمسی دارند که اغلب در این دسته مانیتور جای میگیرند. ابعاد نمایشگر مانیتور آیفون تصویری نیز نسبت به مدل های قدیمی بزرگ تر شده است و کوچکترین سایز مانیتورهای جدید حدود 4 تا 7 اینچ و یا حتی بزرگ تر است. اما یکی از مهمترین تحولات مانیتور آیفون تصویری به امکانات آن مربوط میشود و امکانات بسیار زیادی را به خود اختصاص داده اند که شاید فروشنده در هنگام فروش نتواند یک به یک این امکانات را به مشتری شرح دهد. امکاناتی همچون حافظه، ارتباط داخلی، ارتباط با واحد نگهبانی، قابلیت انتقال زنگ بین واحد ها، اتصال به دوربین و پنل دوم، تنظیم صدای زنگ، بی صدا کردن زنگ واحد، عیب یاب هوشمند و ذخیره اتوماتیک عکس و فیلم در حافظه از جمله امکاناتی هستند که مطمئنا هیچ یک در مانیتورهای قدیمی وجود نداشتند. حافظه و ارتباط داخلی از دو امکاناتی هستند که مشتری در هنگام خرید بیشترین توجه را به آنها دارد و از این رو قصد داریم بیشتر شما را با این دو قابلیت آشنا کنیم.

آیفون تصویری حافظه دار

آیفون تصویری حافظه دار یا بهتر است بگوییم مانیتور حافظه دار از دسته مانیتورهایی است که میتواند عکس و فیلم ضبط شده توسط پنل بیرونی را در حافظه ذخیره کند. اما منظور از ذخیره عکس و فیلم در حافظه آیفون تصویری حافظه دار چیست؟ یک قابلیت جدید به برخی از انواع آیفون تصویری افزوده شده است که میتوانند به صورت دستی و یا خودکار از محیط بیرون و به کمک پنل بیرونی، تصویری را ثبت کنند. این تصاویر میتواند به صورت دستی و تنها با فشردن یک کلید ثبت و سپس در حافظه ذخیره شود اما برخی دیگر از انواع آیفون تصویری نیز وجود دارند که تصاویر و یا فیلم را به صورت خودکار ثبت و در حافظه نگهداری میکنند. به طور مثال زمانی که شما در منزل حضور ندارید آیفون تصویری حافظه دار با پنل بیرونی ارتباط برقرار کرده و هنگامی زنگ واحد فشرده شود اقدام به تصویربرداری از فردی میکند که مقابل پنل ایستاده است. آیفون تصویری حافظه دار با این قابلیت میتواند امنیت ساختمان را افزایش داده و از سویی در شناسایی افرادی که در نبود شما زنگ واحد را فشرده اند کمک بزرگی کند.

آیفون تصویری ارتباط داخلی

از انواع آیفون تصویری که مانند نوع قبلی طرفداران زیادی دارد آیفون تصویری حافظه دار است. این مانیتور آیفون تصویری میتواند با دیگر واحد ها و همچنین واحد نگهبانی ارتباط برقرار کند و با این ویژگی دیگر نیازی به ارتباط با تلفن و دیگر دستگاه ها با همسایگان وجود نخواهد داشت. آیفون تصویری ارتباط داخلی تنها با فشردن یک یا چند کلید به راحتی و با کیفیت بسیار بالایی ارتباط خود را با واحد مد نظر برقرار میکند و مکالمه با کیفیت بسیار بالایی انجام خواهد شد که این ارتباط کاملا پایدار است و به هیچ وجه قطع نخواهد شد.

خرید آیفون تصویری بر اساس پنل بیرونی

اما برای خرید آیفون تصویری تنها انتخاب یک مانیتور مناسب کفایت نمیکند و شما باید پنل آیفون تصویری مناسبی را نیز انتخاب و سفارش دهید. پنل آیفون تصویری نیز در مدل های مختلفی تولید میشود و امکانات گوناگونی را به خود اختصاص داده است. پنل آیفون تصویری را به طور کلی باید به دو دسته پنل نامبرینگ آیفون تصویری و پنل کدینگ آیفون تصویری تقسیم بندی نمود. برای خرید آیفون تصویری همچنین باید به سازگاری مانیتور با پنل آیفون تصویری نیز توجه داشته باشید و ممکن است مانیتوری که انتخاب میکنید به خوبی پنل مد نظر را پشتیبانی نکند. پنل نامبرینگ آیفون تصویری از پنل های ساده است که تعدادی کلید بر روی خود دارند و این کلید ها میتوانند فیزیکی باشند یا لمسی. این نوع پنل آیفون تصویری به ازای هر واحد از ساختمان یک کلید را در اختیار دارد که با فشردن کلید واحد مد نظر با همان واحد ارتباط برقرار خواهید کرد. اما پنل کدینگ آیفون تصویری نیز جزو پنل های پیشرفته و مختص ساختمان های با بیش از 10 واحد است و از طریق کد دهی با واحد مد نظر ارتباط برقرار میکند. پنل کدینگ آیفون تصویری با فشردن کد واحد مد نظر با همان واحد ارتباط برقرار میکند. این پنل آیفون تصویری نیز در دو نوع کلید فیزیکی و همچنین لمسی تولید میشود. و اما امکانات پنل آیفون تصویری در مدل های جدید به مراتب بیشتر از پنل های قدیمی است. هر چند پنل های جدید چه از لحاظ کیفیت تصویر و چه کیفیت صدا بسیار بهتر از مدل های قدیمی عمل میکنند. باز کردن درب ورودی با کارت هوشمند، تگ درب باز کن و پسورد از جمله امکاناتی هستند که به پنل ها افزوده شده اند. بدین معنی که شما میتوانید با وارد کردن پسورد و یا نگاه داشتن کارت هوشمند در مقابل پنل، درب ورودی ساختمان را به روی خود و یا دیگران باز کنید.

قطعات آیفون تصویری را دست کم نگیرید

قطعات آیفون تصویری توسط خریدار قابل انتخاب نیستند زیرا مطمئنا خریدار آشنایی با آنها ندارد و انتخاب آنها بر عهده فروشنده و نصاب خواهد بود. نصاب باید متناسب با نوع مانیتور و پنل و به طور کلی شرایط بهترین قطعات آیفون تصویری را انتخاب و مورد استفاده قرار دهد. عدم هماهنگی میان قطعات آیفون تصویری میتواند بعدها و یا حتی بلافاصله پس از نصب دردسرهایی را برای کاربران به وجود آورد که از این رو بهتر است مراکزی را برای خرید و سفارش درب باز کن تصویری انتخاب کنید که کاملا مورد تایید باشند و مجوزهای لازم را کسب کرده باشند. فروشگاه تکنما شاپ که به عنوان نمایندگی رسمی محصولات تکنما فعالیت میکند بهترین قطعات آیفون تصویری را برای فروش و نصب در اختیار دارد که از این رو کیفیت کار و عملکرد بی نظیر درب باز کن را تضمین میکنند.

پکیج آیفون تصویری

پکیج آیفون تصویری یکی از بهترین انتخاب هایی است که میتوانید برای خرید درب باز کن داشته باشید زیرا تمامی اجزا که برای نصب و راه اندازی آیفون تصویری نیاز است را به صورد یکجا میتوانید تهیه کنید. در پکیج آیفون تصویری هر انچه که نیاز داشته باشید را میتوانید در یک بسته تهیه نمایید و نیازی به خرید یک به یک این اجزا وجود نخواهد داشت. پکیج آیفون تصویری را میتوانید بر اساس تعداد واحد های ساختمان خریداری کنید. البته پکیج آیفون تصویری را برخی از شرکت ها و فروشگاه ها عرضه میکنند که فروشگاه تکنما شاپ نیز از این دسته فروشگاه ها محسوب میشود.

عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت آیفون تصویری

اینکه کدام برند و مدل مانیتور و پنل آیفون تصویری را برای خرید انتخاب میکنید در قیمت آیفون تصویری تاثیرگذار است و باید بر اساس بودجه و البته نیاز خود بهترین و مناسب ترین مدل ها را سفارش دهید. یکی از مهم ترین عواملی که میتواند بر روی قیمت آیفون تصویری تاثیر گذار باشد خارجی و یا ایرانی بودن آن است. قیمت آیفون تصویری خارجی به دلیل هزینه واردات و دیگر عوامل بالاتر از آیفون تصویری ایرانی است. همچنین امکانات نیز قیمت آیفون تصویری را افزایش میدهند و مانیتورهایی که امکانات بیشتری را به خود اختصاص داده اند از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

https://taknamashop.com/

 

منبع: فردا

کلیدواژه: آیفون تصویری مانیتور آیفون تصویری انواع آیفون تصویری قیمت آیفون تصویری پنل آیفون تصویری آیفون تصویری آیفون تصویری ارتباط برقرار ارتباط داخلی داشته باشید واحد مد نظر درب باز کن برای خرید بر اساس پنل ها بر روی مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که فرآیند به خاطر سپردن هر چیز در درازمدت هزینه‌ای در بر دارد، به ‌ویژه التهاب در مغز و آسیب به دی‌ان‌ای در سلول‌های عصبی، زیرا خاطرات در سلول‌های عصبی ترکیب و ذخیره می‌شوند.

به گزارش ایسنا، یک گروه بین‌المللی از پژوهشگران می‌گویند شکل‌گیری حافظه بی‌شباهت به درست کردن یک املت با شکستن چند تخم‌مرغ نیست، چرا که قبل از شکل‌گیری الگوی حافظه جدید، مقداری تخریب دقیق لازم است.

بر اساس آزمایش‌هایی که روی موش‌ها برای این مطالعه انجام شد، این اتفاق داخل هیپوکامپ رخ می‌دهد که بخشی از مغز است که به عنوان قفسه ذخیره‌سازی اولیه برای خاطرات ما شناخته می‌شود و برای فرآیند به خاطر سپردن حیاتی است.

هیپوکامپ(Hippocampus) یا اَسبک مغز قسمتی از دستگاه لیمبیک مغز است که مرکز یادگیری است. هیپوکامپ ساختمان عصبی خمیده‌ای در مغز است که در کف شاخ میانی بطن‌های طرفی مغز قرار دارد. هیپوکامپ از بخش‌های دستگاه لیمبیک است که شکلی مانند اسب دریایی دارد و در اعماق لوب گیجگاهی جای گرفته‌ است.

هیپوکامپ از دو شاخ منحنی‌وار تشکیل شده ‌است که به آمیگدال ختم می‌شوند. هیپوکامپ از بخش‌های مهم مغز پستانداران است. همچنین مرکز تبدیل حافظه‌ کوتاه مدت به بلند مدت است.

حافظه افرادی که هیپوکامپ آنان آسیب دیده یا با جراحی برداشته شده دچار اختلال جدی می‌شود. هیپوکامپ در افراد مبتلا به صرع به منظور درمان آنها توسط عمل جراحی برداشته می‌شود.

هیپوکامپ مسئول حافظه نزدیک است و مغز قدامی را از آزموده‌های گذشته ما آگاه می‌کند. این مجموعه خاطرات گذشته را به شکل کوتاه‌مدت یا درازمدت حفظ می‌کند. این ناحیه از مغز جزو اولین نواحی مغز است که در بیماری آلزایمر آسیب می‌بیند.

جلنا رادولوویچ عصب‌شناس کالج پزشکی آلبرت اینشتین در نیویورک می‌گوید: التهاب نورون‌های مغز معمولاً چیز بدی در نظر گرفته می‌شود، زیرا می‌تواند به مشکلات عصبی مانند آلزایمر و بیماری پارکینسون منجر شود. اما یافته‌های ما نشان می‌دهد که التهاب در نورون‌های خاصی در ناحیه هیپوکامپ مغز برای ساختن خاطرات طولانی‌مدت ضروری است.

این تیم با شوک الکتریکی مختصر و خفیف، حافظه اپیزودیکی را در موش‌ها ایجاد کرد. تجزیه و تحلیل دقیق نورون‌های هیپوکامپ، فعال شدن ژن‌ها را در مسیر گیرنده TLR۹ نشان داد که برای سیگنال‌دهی التهابی مهم است. علاوه بر این، این مسیر تنها در خوشه‌هایی از نورون‌ها فعال می‌شد که آسیب دی‌ان‌ای را نیز نشان می‌داد.

در حالی که شکستگی‌های دی‌ان‌ای در مغز اغلب اتفاق می‌افتد، معمولاً خیلی سریع ترمیم می‌شود. در اینجا، تغییرات مهم‌تر به نظر می‌رسیدند، زیرا فرآیندهای بیولوژیکی معمولاً مرتبط با تقسیم سلولی ظاهراً برای سازمان‌دهی نورون‌ها در خوشه‌های تشکیل‌دهنده حافظه بدون تقسیم سلول‌ها استفاده می‌شوند.

مکانیسم‌های ویرایش التهابی در موش‌ها یک هفته به طول انجامید و پس از آن نورون‌های ذخیره‌کننده حافظه در برابر نیروهای خارجی مقاوم‌تر بودند. این نشان می‌دهد که حافظه‌ها برای همیشه قفل می‌شوند و از تداخل خارجی محافظت می‌شوند. احتمالاً چیزی مشابه در مغز انسان نیز اتفاق می‌افتد.

رادولوویچ می‌گوید: این نکته قابل توجه است، زیرا ما دائماً غرق اطلاعات هستیم و نورون‌هایی که خاطرات را رمزگذاری می‌کنند باید اطلاعاتی را که قبلاً به دست آورده‌اند، حفظ کنند و با ورودی‌های جدید منحرف نشوند.

وقتی همان مسیر التهابی TLR۹ در موش‌ها مسدود شد، دیگر نمی‌توانستند شوک‌های الکتریکی را به خاطر بسپارند. فقدان TLR۹ همچنین منجر به آسیب شدیدتر به دی‌ان‌ای شد که بی شباهت به اختلالات تخریب کننده عصبی نیست.

مسدود کردن مسیر TLR۹ برای درمان یا پیشگیری طولانی مدت بیماری کووید-۱۹ نیز پیشنهاد شده است، اما این مطالعه نشان می‌دهد که ممکن است این ایده نیاز به بازنگری داشته باشد. با این حال بیشتر از همه، این مطالعه یک بینش جدید جذاب در مورد نحوه ذخیره خاطرات در مغز ارائه می‌دهد.

رادولوویچ می‌گوید: تقسیم سلولی و پاسخ ایمنی در طول میلیون‌ها سال در زندگی حیوانات به شدت حفظ شده‌اند و حیات را قادر می‌سازد تا در عین محافظت در برابر عوامل بیماری‌زای خارجی ادامه یابد.

به نظر می‌رسد که در طول تکامل، نورون‌های هیپوکامپ این مکانیسم حافظه مبتنی بر ایمنی را با ترکیب مسیر TLR۹ حساس به دی‌ان‌ای پاسخ ایمنی با عملکرد سانتروزوم ترمیم دی‌ان‌ای برای تشکیل خاطرات بدون پیشرفت به سمت تقسیم سلولی اتخاذ کرده‌اند.

این پژوهش در مجله Nature منتشر شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ببینید | پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو
  • پیام اسیر صهیونیست به نتانیاهو+ فیلم
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • یک گلدان در این تصویر گم شده، آن را بیابید!
  • پویش «کابوسِت منم» در شبکه یک
  • عکس| تصویر جدید عموپورنگ در آغوش امیرمحمد/تعجب کاربران از تغییرات داریوش فرضیایی
  • کاوشگر بین ستاره ای پس از ۵ ماه با زمین تماس گرفت
  • چگونه خطر ضعف حافظه را کاهش دهیم؟
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!