Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@10:38:14 GMT

سند تحول دولت مردمی تدوین شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۷۹۵۵۰

سند تحول دولت مردمی تدوین شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای هماهنگی امور حقوقی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان به میزبانی استانداری بیان کرد: مدیران و کارشناسان امور حقوقی، در واقع پُل ارتباطی بین دستگاه‌های اجرایی و دستگاه قضائی هستند و وظیفه خطیری را به دوش می‌کشند.

وی افزود: بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی اعتماد مردم است و باید در راستای افزایش این مهم بکوشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان همچنین گفت: با هدف ارتقای خدمت سانی به مردم سند تحول دولت مردمی در چندین فصل و حوزه‌های مختلف تدوین شده و در حال اجرا است.

هاشمی خطاب به نیروهای شورای حقوقی ادارات استان سمنان گفت: شما نقش خوب و شایسته‌ای را باید در دستگاه‌های اجرایی همانگونه که تاکنون بوده، ایفا کنید چرا که نقش شما نقشی بسیار کلیدی است.

وی با بیان اینکه شما به عنوان امور حقوقی، پل ارتباطی بین دستگاه قضائی و دستگاه اجرایی هستید و باید در راستای افزایش اعتماد مردم گام بردارید، افزود: نیاز است تا مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای دستیابی به موفقیت مطلوب در امور از ظرفیت مشاوران حقوقی دستگاه اجرایی به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.

کد خبر 5487598

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضا هاشمی دستگاه قضایی استانداری سمنان بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا احتکار خطبه های نماز جمعه گروههای جهادی بسیج سازندگی آلودگی هوا خراسان رضوی نانوایی مشهد ایلام لیگ برتر فوتبال ایران دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۷۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت

به گزارش خبرگزاری مهر، سومین نشست مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی به منظور هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در سازمان بهزیستی برگزار شد.

در این جلسه که با حضور رئیس ستاد بزرگداشت دهه کرامت جناب حجت‌الاسلام والمسلمین «خداداده» و جناب حجت‌الاسلام و المسلمین «مشرف» معاون فرهنگی آستان مبارک حضرت معصومه (س) برگزار گردید، برنامه‌های ستاد مرکزی دهه کرامت عنوان شد و در این جلسه مقرر شد برنامه‌های با برش زنانه و با تنظیم برنامه‌ها با محوریت بانوان تصمیم‌سازی‌هایی انجام شود.

در این نشست ضمن ارائه برنامه‌های پیشنهادی مصوب شورای سیاستگذاری روز دختر با هدف ایجاد هماهنگی و انسجام اجرای برنامه‌ها در سراسر کشور از دستگاه‌های اجرایی خواسته شود برنامه‌های پیشنهادی خود را ارائه دهند.

از جمله برنامه‌های پیشنهادی این شورا می‌توان به دختران مشاور دستگاه‌های اجرایی، پویش (از… به) جهت دریافت نقطه نظرات و دیدگاه‌های دختران خطاب به رئیس جمهور، نمایشگاه روایت پیشرفت دختران، در حریم آستان، مراسم پدر_دختری و چند ویژه برنامه دیگر اشاره کرد که قرار است در ایام ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر برگزار شود.

خزعلی، از مشاوران امور بانوان دستگاه‌های اجرایی خواست برنامه‌هایی نظیر تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم و تقدیر از نویسندگان کتاب‌هایی که با موضوع دختران و هویت دختران نگارش شده نیز مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 6086536

دیگر خبرها

  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • از دختران شهدای مدافع حرم تجلیل شود
  • تجلیل از دختران شهدای مدافع حرم به مناسبت دهه کرامت
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • آمادگی دستگاه‌ های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی
  • آمادگی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در مدیریت بحران هشدار نارنجی