Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به نظریه پزشکی قانونی درخصوص شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ گفت: در صورت تایید این نظریه، برخورد قاطعی با هرنوع بی صداقتی صورت خواهد گرفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمدخانی در خصوص ادعای مطرح شده در رابطه با احتمال خودزنی شهردار ناحیه سه منطقه ۱۹ در جریان درگیری پنجشنبه گذشته در صفحه شخصی خود در توئیتر اظهارداشت: هرچند با توجه به جراحت وارده به آقای هاشمی، احتمال اولیه پزشکی قانونی خیلی عجیب به نظر می‌رسد، اما شهردار دستور پیگیری دقیق و قاطع موضوع را تا رسیدن به نتیجه نهایی صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در صورت تایید این نظریه، حتما برخورد قاطعی با هرگونه بی صداقتی صورت خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زاکانی عبدالمطهر محمدخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: با پیگیری ها و دستور رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری پروژه بلندمرتبه‌سازی در حاشیه باغ گیاه‌شناسی ملی ایران تا سقف ۵ طبقه محدود شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم سید مجتبی خیام نکویی، رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی اظهار داشت: با پیگیری های که از طریق شخص رئیس جمهوری انجام شد با حضور وی در باغ گیاه شناسی ایران به شهردار و رئیس شورای شهر دستور توقف داده شد.

وی افزود: رئیس جمهور در تاریخ 15 اسفندماه سال 1402 دستور توقف ساخت و ساز را به شهردار و رییس شورای شهر صادر کردند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی ادامه داد:با پیگیری ها و دستور مشخص رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری توقف ساخت تا پنج طبقه داده شده است.

بنابراین گزارش بر اساس توافق انجام شده مقرر شده باقی مانده این برج ها در فضای دیگری ساخته شود.احداث این برج می‌توانست صدمات جبران ناپذیری به این باغ ملی وارد کند و حتی قطع یا کاهش منابع آبی این باغ نیز مطرح شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح سناریوها رادرسطح عملیاتی موردبررسی دقیق قرار می‌دهند
  • بررسی دقیق احتمالات و سناریوها در سطح عملیاتی
  • استطاعت بیش از ۸۲ هزار زائر برای حج آینده تایید شد
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • کشف پاتوق مافیای زباله در این منطقه تهران | ۱۲ میلیارد تومان جریمه پیمانکاران شهرداری در صورت دیدن زباله گرد بر سر مخازن
  • بخشنامه جدید برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • آغاز احداث پروژه کمربندی گناباد از اردیبهشت امسال
  • (ویدیو) جزییات دقیق از عملیات «وعده صادق»؛ سپاه پاسداران از چه تسلیحاتی استفاده کرد؟