Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی یوونتوس از شاگردانش خواست که عصبانیت و ناراحتی خود را به انرژی و انگیزه ای مضاعف برای فصل بعد تبدیل کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، یوونتوس در فینال کوپا دل ری با نتیجه ۴ بر ۲ برابر اینتر شکست خورد تا نتواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

آلگری در نشست خبری بعد از بازی گفت: قبل از هر چیز باید به اینتر به خاطر این قهرمانی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما فصل را بدون جام به پایان می رسانیم و این ناراحت کننده است اما باید این خشم و ناراحتی خود را برای فصل بعد حفظ کنیم. ما باید دوباره به روزهای اوج برگردیم. بازی خوبی را برابر اینتر به نمایش گذاشتیم اما در نهایت شکست خوردیم. بعضی از بازیکنان خوب نبودند و این ناامید کننده است. البته باید از همه بازیکنان به خاطر تلاش زیاد در میدان تشکر کرد.

او ادامه داد: از این شکست ها باید درس گرفت. متاسفانه نتوانستیم شکست برابر اینتر در لیگ را جبران کنیم و دوباره شکست خوردیم. این یک واقعیت است و باید آن را قبول کرد.

آلگری درباره صحنه اخراجش هم گفت: یکی از مربیان اینتر به من نزدیک شد و لگدی به من زد این باعث شد که عصبی شوم و داور من را اخراج کرد.

کیلینی، کاپیتان یوونتوس بعد از بازی گفت که اینتر در طول فصل قوی‌تر از یوونتوس بوده است. آلگری درباره این اظهار نظر کیلینی گفت: صحبت کردن در این زمینه سودی ندارد. تنها می توانم به اینتر و داور بازی به خاطر نمایش خوبشان تبریک بگویم. صعود ما به فینال با توجه به وضعیتی که داشتیم امیدوار کننده بود. بازیکنان باید در تابستان استراحت کنند و خود را آماده فصل بعد کنند.

اینزاگی: این اینتر هیچ وقت تسلیم نمی شود/ با شایستگی قهرمان شدیم

سرمربی اینتر بعد از قهرمانی در کوپا دل ری به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و آنها را شایسته این قهرمانی دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از مدیاست، اینتر با شکست دادن یوونتوس جام قهرمانی را در کوپا دل ری بالای سر برد. اینزاگی سرمربی اینتر بعد از بازی گفت: برای یک حریف بسیار قدرتمند نمایشی بسیار خوب داشتیم. در نیم ساعت نخست بسیار خوب بودیم اما بعد از آن کیفیت خود را از دست دادیم و برای دقایقی بد ظاهر شدیم. در نیمه دوم شروع بدی داشتیم و دو گل هم دریافت کردیم. باید برای پیروز شدن با انگیزه و تلاش بیشتری ظاهر شد. با این حال باید بگویم که این اینتر تسلیم‌ناپذیر است.

او ادامه داد: باید در هر زمانی آماده واکنش باشیم. بازیکنان اینتر همواره پالس های مثبتی به من می دهند به ویژه بعد از ماه جولای که تیم با انگیزه بیشتری بازی می کند. اکنون دو بازی دیگر در لیگ پیش رو داریم و باید در آنها پیروز شویم. ما شایسته این لحظات خوب هستیم و با شایستگی قهرمان شدیم. اینتر قهرمان جام حذفی و سوپر جام شد و باید هم خوشحال باشیم.

اینزاگی افزود: تنها تیمی بودیم که موفق شدیم لیورپول را در سال ۲۰۲۲ شکست دهیم. می خواستیم در لیگ قهرمانان اروپا هم بدرخشیم. تلاش زیادی که در این رقابت داشتیم باعث شد که در لیگ تاوان بدهیم، با این حال من پشیمان نیستم و به بازیکنان به خاطر تلاش زیاد تبریک می گویم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عصبانیت کلوپ از شکست: احمق که نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس روبروی کریستال پالاس به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم شکست خورد تا صدر جدول این مسابقات را از دست داده باشد و منچسترسیتی جانشین آنها شود. 

به نظر می‌رسد که بازیکنان این تیم در بدترین زمان ممکن افت کرده‌اند و باخت سنگین برابر آتالانتا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا هم تاثیر بسیار بدی روی آنها داشته که تبعات آن در لیگ هم خودش را به این صورت نشان داده است. 

کلوپ در گفتگو با دیلی میل درباره این که تیمش هنوز شانس قهرمانی دارد اظهار داشت:« من احمق که نیستم! پاسخ این سوال خیلی ساده است، اگر قرار است مثل امروز بازی کنیم، چطور باید قهرمان لیگ شویم؟ ما باید در صورتی که سایر تیم‌ها لغزش داشته باشند، خودمان را نشان دهیم. البته اگر آنها لغزشی داشته باشند. 

ما حالا باید خودمان را برای ماراتن چند بازی سخت آماده کنیم و فقط همین مهم است. انتقادها در این لحظات کاملا درست است و ما مشکلی با آن نداریم. مسئله این است که الان باید چطور با این شرایط کنار بیاییم.»

دیگر خبرها

  • 10 تیم اروپایی با بیشترین روند شکست ناپذیری در قرن 21 (+عکس)
  • 10 تیم با طولانی‌ترین روند شکست‌ناپذیری در قرن 21؛ بایرلورکوزن رکورددار شد! / عکس
  • آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس
  • عصبانیت اوزونیدیس در نشست خبری بعد از بازی با هوادار + ویدیو
  • عصبانیت کلوپ از شکست: احمق که نیستم!
  • سیمونه اینزاگی سومین سرمربی سری آ با گلزنی در 40 بازی پیاپی
  • سیمونه اینزاگی: از تتو زدن خوشم نمی آید؛ اگر قهرمانی مقابل میلان قطعی شود، لذت بخش خواهد بود
  • احتمال رویایی برای اینتر: میلان را ببر و قهرمان شو
  • هدف فصل اینزاگی و اینتر: رسیدن به ۱۰۳ امتیاز
  • رضایت آلگری از نمایش شاگردانش در داربی تورین