Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:05:27 GMT

تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال نسخه شفابخش مشکلات کشور است

تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۸۳۹۲۴

تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال نسخه شفابخش مشکلات کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست هم‌اندیشی با فرمانداران اظهار داشت: امروز بزرگترین بار اجرایی کشور بر دوش فرمانداران بوده و آن‌ها تحت شدیدترین مطالبات مردم قرار دارند.

وی با اشاره به تأثیر اجرای پروژه‌ای عمرانی در اشتغال جوانان استان ادامه داد: امروز ۶ هزار نفر در پروژه نهضت ملی مسکن و ۵ هزار نفر در پروژه‌های راه استان مشغول به کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: امروز هیچ چیزی مهمتر از مساله اشتغال نداریم لذا امروز بزرگترین رسالت همه ما ایجاد شغل خواهد بود.

وی تصریح کرد: امروز عده‌ای از مردم ما هستند که شغلی ندارند لذا برای ما فرض است که برای ایجاد اشتغال برنامه‌ریزی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نسخه شفابخش بسیاری از مشکلات کشور در تولید دانش بنیان و اشتغال دیده می‌شود چرا که چندین سال است که موضوع تولید در صدر شعارهای سال قرار دارد.

مدرس خیابانی ادامه داد: اکنون ما ظرفیت مهم دیگری به نام خیرین داریم همین امروز دو پروژه مهم ما را در حوزه سلامت خیرین ساختند.

وی افزود: ما امروز صرفاً با قدرت و امکانات دستگاه‌های اجرایی نمی‌توانیم استان را بسازیم بنابراین همه باید کمک کنند.

کد خبر 5488063

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان حسین مدرس خیابانی بسیج سازندگی نهضت ملی مسکن تولید دانش بنیان بوشهر کرمانشاه ویروس کرونا آمار کرونا احتکار گروههای جهادی بسیج سازندگی خراسان رضوی بیرجند مشهد آلودگی هوا نانوایی ایلام لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی، ناصر فخرموحدی در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری خراسان‌شمالی افزود: این فرصت‌های شغلی با پرداخت تسهیلات در قالب تبصره ۱۸، تبصره ۱۶ و مشاغل خانگی در استان ایجاد شده است.
وی گفت: نظارت بر نحوه اجرای طرح‌ها و هزینه کرد تسهیلات پرداخت شده، بسیار حائز اهمیت است به گونه‌ای که شیوه نامه نظارت بر عملکرد طرح‌ها صادر شده است تا مورد رصد قرار گیرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر راستی آزمایی طرح‌های اشتغال نیز تاکید و اضافه کرد: ایجاد شغل باید بتواند به معیشت و درآمد شهروندان کمک کند.
فخرموحدی با اشاره به اینکه بانک‌ها محدودیت‌های پرداخت تسهیلات را اعلام کنند، گفت: بانک‌ها باید موانع و محدودیت‌های موجود برای عدم پرداخت تسهیلات شناسایی و به شکل مکتوب اعلام کنند تا مراتب به شبکه بانکی اطلاع‌رسانی شود.
وی با بیان اینکه مشکلات بسیاری از واحد‌های تولیدی تنها مشکلات مالی نیست، خاطرنشان کرد: بسیاری از این واحد‌ها مشکلات مدیریتی و حقوقی نیز دارند که رفع موانع و فعال سازی مجدد آنها در سال جاری به صورت جدی دنبال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • وزارتخانه‌های اقتصادی جذب ایده فناورانه را در دستور کار قرار دهند
  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • ۵۰ درصد مواد اولیه تولید دارو در کشور وارداتی است
  • شرکت‌های دانش‌بنیان راهی میان‌بُر برای رشد تولید هستند
  • شرکت‌های دانش بنیان راه میانبر برای رشد تولید هستند
  • تصویب برنامه عملیاتی تحقق شعار سال
  • معاون اول رئیس جمهور: حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها است
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها
  • استاندار زنجان: فرهنگ مالیاتی هنوز در جامعه جا نیفتاده است