Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران به همراه معاونین، فرماندار ساری و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان از سفرای کشورهای عضو اکو و دبیرکل این اتحادیه برای برگزاری رویداد بین المللی ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو در فرودگاه دشت ناز ساری استقبال نمود. ‎

به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درساری، سفرای کشورهای عضو اکو که برای شرکت در آیین افتتاحیه رویداد بین المللی ساری 2022 پایتخت گردشگری کشورهای عضو این اتحادیه، به مازندران سفر کردند در فرودگاه دشت ناز مورد سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران به همراه معاونین، فرماندار ساری و برخی مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد مهم؛ مازندران ( ساری )، میزبان مقامات کشوری و همچنین سفرای کشورهای عضو اکوست.

مراسم افتتاحیه رویداد بین‌المللی ساری2022 قرار است فردا سه‌شنبه با حضور سفرای 9 کشور عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو و مدیران این سازمان بین‌المللی و وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در هتل بادله ساری برگزار شود.
مهمانان خارجی افتتاحیه رویداد بین‌المللی ساری2022 قرار است طی روزهای 20، 21 و 22 اردیبهشت با حضور مسئولان سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو بازدیدهایی از زیرساخت‌های اقتصادی و ظرفیت‌های گردشگری مازندران داشته باشند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آئین افتتاحیه رویداد بین المللی ساری 2022 بیستم اردیبهشت رویداد بین المللی ساری کشورهای عضو اکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم

احمد وحیدی وزیر کشور برای معارفه استاندار جدید مازندران، دقایقی قبل وارد فرودگاه شهدای ساری شد.

وحیدی قرار است در مراسم معارفه یوسف نوری به عنوان استاندار جدید مازندران در ساری شرکت کند.

یوسف نوری در جلسه روز گذشته هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان استاندار جدید مازندران رای اعتماد گرفت و به عنوان بیست و پنجمین استاندار مازندران پس از انقلاب منصوب شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • ورود وزیر کشور به مازندران + فیلم
  • ورود وزیر کشور به مازندران
  • اعزام زائران عمره مفرده از ۱۰ اردیبهشت
  • آغاز جشنواره بین‌المللی فیلم مسکو با حضور فیلم‌های ایرانی
  • رونمایی از گواهینامه ثبت رویداد «بیل‌گردانی» در تقویم گردشگری