Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانیال شه بخش از تعویق بازی های آسیایی می گوید

دانیال شه بخش امیدوار است بوکس ایران در المپیک مدال بیاورد.

دانیال شه‌ بخش درباره به تعویق افتادن بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو به ایسنا گفت:

 این مسابقات بعد از المپیک برای همه کشورهای آسیایی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و کشور ما هم از این موضوع مستثنا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف کاروان ایران نیز کسب بهترین نتیجه در این مسابقات بود که بنا بر اعلام کشور میزبان این مسابقات فعلا لغو شد. به هر حال اتفاقی بود که رخ داد و باید این موضوع را به فال نیک بگیریم.

او ادامه داد:

اگر این مسابقات یک سال بعد برگزار شود زمان کافی برای تیم‌های ایرانی وجود دارد تا خود را برای مسابقات آماده کنیم. می‌توانیم از این زمان ایجاد شده برای برگزاری اردوهای مشترک و حضور در تورنمنت‌های تدارکاتی بیشتر استفاده کنیم. البته اگر اشتباه نکنم، اگر بازی‌های آسیایی یک سال دیگر برگزار شود با مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس همزمان خواهد شد که این موضوع باعث فشرده شدن مسابقات می‌شود.

شانس مدال بوکس ایران در بازی‌های آسیایی، ادامه داد:

طبقه گفته برخی رسانه‌ها اگر این اتفاق رخ دهد به احتمال خیلی زیاد سهمیه المپیک را از طریق رنکینگ به ورزشکاران بدهند که به همین دلیل سعی می‌کنیم در مسابقات آینده بهترین نتیجه را کسب کنیم تا در المپیک پاریس نیز حضور یابیم. الان همه روی بوکس ایران حساب باز می‌کنند و ما نیز باید از این اتفاق بهترین استفاده را کنیم.

او تاکید کرد:

اینکه ما باید رنگ مدال‌های خود در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی و قهرمانی جهان را بهتر کنیم قطعا موضوع مهمی است اما در حال حاضر تنها افتخاری که بوکس ایران کم دارد مدال مسابقات المپیک است. از الان باید همه تمرکز فدراسیون ما کسب مدال المپیک در پاریس باشد که این افتخار هم به ویترین افتخارات فدراسیون اضافه شود. شاید تنها من به مدال جهانی رسیده باشم، اما ما یک تیم خوب داریم که جوانان با استعدادی دارد و تک تک آن‌ها شانس مدال جهانی و المپیک دارند. امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب فدراسیون، تیم ملی ایران بهترین نتیجه را در مسابقات پیش رو خصوصا المپیک کسب کند.

دارنده تنها مدال جهانی بوکس ایران (مدال برنز)، درباره مسابقات قهرمانی کشور نیز گفت:

از ۲۹ اردیبهشت شاهد شروع این رقابت‌ها هستیم و من امیدوارم همه بوکسورهای عزیز کشورم بتوانند خودشان را نشان داده و هر کسی که حقش بود پیراهن تیم ملی را به تن کند. ضمن اینکه دوست دارم تاکید کنم شاید تا الان فقط دانیال شه‌بخش از سیستان و بلوچستان در تیم ملی باشد اما شک ندارم که در این دوره بوکسورهای خوبی از سیستان و بلوچستان به تیم ملی می‌رسند چون نفرات با استعدادی در تیم داریم.

ملی‌پوش بوکس ایران که مدال نقره قهرمانی آسیا را نیز در کارنامه دارد، درباره دور جدید این رقابت‌ها نیز گفت:‌

آبان ماه امسال این مسابقات برگزار خواهد شد و ما سال قبل ۲ نقره و  ۲ برنز در این میدان کسب کردیم که نتیجه خوبی بود. اگر برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم می‌توانیم مدال‌های خود را خوش‌ رنگ‌تر کنیم.

او تصریح کرد:

قهرمانی با هزینه کردن به دست می‌آید و ما باید به قدری در تورنمنت‌های خوب شرکت کنیم که رقابت‌های قهرمانی آسیا برای ما جزو میادین سخت نباشد. نمی‌گویم مدال این مسابقات بی ارزش است اما بهتر است دید خود را از الان بیشتر روی کسب مدال المپیک بگذاریم تا جوانان ایرانی برای این کشور افتخار آفرینی کنند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت داریوش یزدانی مربی آکادمی بارسا شد استقبال ویژه از آرمان رمضانی بعد از گل 3 امتیازی / عکس اینتر و کسب 3 برد پیاپی مقابل یوونتوس پس از یک قرن چهره خندان پائولو دیبالا پس از گل سوم اینتر به یوونتوس / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی های آسیایی دانیال شه بخش بوکس ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۸۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد

به گزارش "ورزش سه"، تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان که از روز پنجشنبه در بیشکک‌ آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال اوزان مختلف به اتمام رسید. بوکسورهای ایرانی پس از توقف‌ چندین ساعته‌ در فرودگاه دبی‌ به دلیل طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک‌ شده و در این مسابقات حضور یافتند.

در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به مدال نقره دست یافتند. در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف‌ از ازبکستان و الیاس ماگمادوف‌ از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو‌ از قرقیزستان رفت و در حالی‌که برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.

در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف‌ ازبکستانی‌ و توکتوسونلو‌ قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان‌ دادایف‌ از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید. پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به مدال برنز دست یافته بود.

با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسورهای ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • کارشناس ژیمناستیک: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • یوسفی: بار روانی منفی برای الفتی ایجاد نکنیم/ کسب مدال المپیک دور از دسترس نیست
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • بوکسور اسلامشهری تیم ملی به مدال نقره دست یافت
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • الفتی در ژیمناستیک تاریخ‌ساز شد
  • بوکس ایران در بیشکک طلایی نشد