Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@23:11:40 GMT

یکهزار و ۷۰۰ تن آرد احتکار شده در آذربایجان شرقی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۲۷۵۶

یکهزار و ۷۰۰ تن آرد احتکار شده در آذربایجان شرقی کشف شد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی سازمان اطلاعات سپاه عاشورا، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در این سازمان با هماهنگی دستگاه قضائی استان، در چندین عملیات متعدد موفق به کشف انواع کالاهای اساسی از جمله یکهزار ۷۰۰ تن آرد، ۳ تن برنج، ۹ تن روغن جامد، ۳.۵ تن شکر، ۱۴ تن گندم و ۸ تن نهاده‌های دامی در  شهرستان‌های تبریز، اهر، آذرشهر و ورزقان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرونده کالاهای احتکار شده برای سیر مراحل به دستگاه‌های تعزیرات شهرستان‌های مربوطه ارجاع داده شده است.

همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره اطلاعات شهرستان میانه طی عملیاتی ۲۹ تن شکر، ۳۰ تن برنج و نیم تن روغن مایع و جامد احتکار شده را در مجموع به ارزش ۲۵ میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.
۳ هزار قوطی روغن نباتی احتکار شده هم به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در شهرستان هشترود کشف شد.

 سامانه تلفنی ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه آماده دریافت گزارشهای شهروندان در خصوص احتکار، فساد و هرگونه جرائم دیگر است.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی کالای اساسی احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی کالای اساسی احتکار آذربایجان شرقی کالای اساسی احتکار احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر، حامد رئیسی با اشاره به فعالیت‌های اصلی مهندسی رودخانه‌ها و سواحل اظهار کرد: بیش از ۱۷ کیلومتر عملیات ساماندهی شامل بازگشایی، رفع تصرفات، آزادسازی و لایروبی رودخانه‌های شهرستان‌های استان به ترتیب اولویت مدیریت بحران مستقر در فرمانداری شهرستان‌ها طی سال ۱۴۰۲ صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه اقدامات انجام شده از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی یا بسیج ماشین آلات سایر دستگاه‌های اجرایی تأمین شده، افزود: بیش از ۴۱۰ هزار مترمربع در راستای حفاظت و صیانت از اراضی ملی و رفع خطرات جانی و مالی سیلاب رفع تصرف شده است.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌آذربایجان‌شرقی ادامه داد: از ۱۷ کیلومتر ساماندهی شده، ۱۲ کیلومتر از محل اعتبارات طرح‌های عمرانی و ۵ کیلومتر نیز از محل بسیج ماشین آلات بوده است.

رئیسی با اشاره به آمار ساماندهی رودخانه‌ها از سال ۹۰ تاکنون خاطرنشان کرد: حدود ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌ها و سواحل شهرستان‌ها شامل رفع تصرفات غیرمجاز از بستر قانونی، بازگشایی و لایروبی ساماندهی شده که ۱۱۰ میلیون مترمربع از اراضی ملی حاصل شده است.

علی اخوندزاده، مدیر مهندسی رودخانه‌ها و سواحل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی نیز در این زمینه افزود: در این بخش برنامه‌ریزی و آینده‌نگری مثبتی صورت گرفته که طبق آن در سال‌جاری نیز ۱۱ کیلومتر از رودخانه‌های استان در نقاط مشخص شده ساماندهی خواهد شد.

کد خبر 6085493

دیگر خبرها

  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه‌ یادگار امام
  • نبود شرایط پذیرش حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • یک شهرستان جدید به کشور اضافه شد | ترکمانچای کجاست و چرا شهرستان شد؟
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • بخش ترکمانچای آذربایجان شرقی شهرستان شد
  • خروش آبشار شیرلان از دل کوه‌های هریس + فیلم
  • ترکمانچای شهرستان شد
  • لایروبی ۱۲۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های اولویت‌دار آذربایجان شرقی
  • ضرورت اصلاح مسیر دسترسی به ورزشگاه یادگار امام تبریز