Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@01:29:50 GMT

نویدکیا: تساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد

تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۲۸۴۸

نویدکیا: تساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ محرم نویدکیا درمورد بازی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر اظهار داشت: واقع بینانه این است که نیازی نیست مربیان درمورد این بازی توضیح بدهند زیرا برای هر دو تیم فوق العاده مهم است. قطعا برای ما خیلی مهم است زیرا با توجه به فاصله ۵ امتیازی با پرسپولیس، این بازی می‌تواند ما را به بالای جدول نزدیک‌تر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از دست دادنش هم می‌تواند شرایط سپاهان را در ادامه راه خیلی سخت‌تر کند.

وی ادامه داد: فوق العاده بازی مهمی است زیرا هر دو تیم به بردن آن نیاز دارند. شاید مساوی به درد هیچ تیمی نخورد اما بازی ای هم نیست که مربیان بتوانند در آن خیلی ریسک کنند. امیدوارم مثل همیشه بازی خوبی انجام داده و در کنارش نتیجه خوبی هم بگیریم.

سرمربی سپاهان تصریح کرد: واقعا پرسپولیس، تیم قابل احترامی است که از لحاظ کیفیت، فوتبال خیلی خوبی بازی می‌کند. باید به این تیم احترام گذاشت و فردا روزی است که باید با تمام وجودمان تلاش کنیم. برای کسب حداکثر امتیاز باید تمام تلاش خود را کرده و اشتباهات مان را به کمترین حد برسانیم. در مسائل فنی باید خیلی خوب باشیم و باید دوندگی خیلی زیادی داشته باشیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

نویدکیا خاطرنشان کرد : محمدرضا مهدی زاده را برای بازی فردا در اختیار نداریم اما سایر بازیکنان مان حضور دارند. مسعود ریگی هم محروم است و شرایط پیچیده ای برای دیدار با پرسپولیس نداریم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی انجام بدهیم.

بیشتر بخوانید:

گواردیولا: وقتی یونایتد را نابود کردم چیزی ندیدم! پیراهن تیم‌ملی عربستان بر تن نیوکاسلی ها!/عکس افتخاری دیگر برای دختر ایران؛مشکات در فینال تور جهانی تنیس

254 251

کد خبر 1630791

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه سپاهان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!

تیم فوتبال تاجیکستان در دیداری هیجان انگیز مقابل عربستان به نتیجه تساوی رسید.

به گزارش مشرق، در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، امشب چند دیدار برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ملی عربستان مهمان تاجیکستان بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.

فیراس البورایکان ابتدا در آغاز نیمه دوم سعودی‌ها را پیش انداخت، اما دقیقه ۸۰ رستم سویروف بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه ۲۵ این بازی برق ورزشگاه قطع شد و به همین دلیل بازی برای دقایقی با توقف همراه بود. در حالی‌که بازیکنان دو تیم از این اتفاق شگفت‌زده بودند، حدود ۱۰ دقیقه بعد مسئولان استادیوم توانستند برق نورافکن بازی را وصل کنند تا به این ترتیب امکان ادامه بازی میسر شود.

عربستان با این نتیجه از چهار بازی ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین گروه G است. تاجیکستان هم با ۵ امتیاز دوم است. اردن و پاکستان دیگر تیم‌های این گروه هم امشب مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-2 استقلال؛ کامبک قزوینی‌ها در نیمه دوم | بازی‌های ماندگار سال
  • حریف استقلال سال 1403 را با برد شروع کرد(عکس)
  • مدیر رسانه ای مس رفسنجان: بازی سختی با استقلال در تهران داریم/ بخشی از مطالبات فصل قبل باقیمانده است
  • تساوی تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • حرف‌های انگیزشی برانکو بعد از اولین پیروزی
  • تساوی تیم‌‌های ملی برزیل و اسپانیا در نبردی پرگل
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • تساوی تاریخی تاجیکستان با عربستان در جشن نوروز
  • پاکدامن: گرفتن سهمیه تیمی المپیک اتفاق بزرگی است/ بعد از پاریس باید استراحت کنم