Web Analytics Made Easy - Statcounter



مربی استقلال می‌گوید که دیدار فردا مقابل فولاد بسیار مهم است و آبی‌پوشان برای کسب پیروزی وارد میدان خواهند شد.

به گزارش ورزش سه، استقلال در یکی از سخت‌ترین و دشوارترین بازی‌های باقیمانده خود در لیگ برتر، فردا به مصاف فولاد می‌رود. شاگردان فرهاد مجیدی در صورت کسب پیروزی در این بازی و شکست پرسپولیس برابر سپاهان، قهرمانی خود را قطعی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل ساعت پرواز تیم فوتبال استقلال به اهواز برای مصاف با فولاد، امکان حضور کادر فنی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با فولاد وجود نداشت. به همین دلیل صالح مصطفوی مربی استقلال در خصوص بازی با فولاد و شرایط آبی‌پوشان پایتخت در ویدئویی که از سوی رسانه رسمی باشگاه منتشر شده، توضیحاتی را ارائه داده است.

مصطفوی در خصوص بازی مقابل فولاد گفت: بازی فردا، دیدار بسیار مهمی است. فولاد هم تیم خوبی است. با صحبت‌هایی که آقای مجیدی با بچه‌ها انجام داده‌اند و تمریناتی که برگزار شد و آنالیزی که داشتیم، ان‌شاءالله نه‌تنها فردا بلکه در چهار بازی آینده بدون توجه به نتایج سایر تیم‌ها برای پیروزی وارد میدان می‌شویم. امیدوارم با تلاش و همت بچه‌ها، بتوانیم فردا دست پر از زمین خارج شویم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درباره بازیکنان غایب استقلال در دیدار فردا نیز گفت: متأسفانه فردا آقای رودی ژستد را به دلیل محرومیت و آقای روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

مربی آبی‌پوشان درباره برگزاری بازی فردا بدون حضور تماشاگران نیز خاطرنشان کرد: به نظر من یکی از ارکان اصلی برگزاری مسابقات فوتبال، حضور تماشاگران است. واقعاً تمام صحنه‌های یک بازی فوتبال، با حضور تماشاگران جذاب‌تر خواهد شد. مطمئناً جای خالی آنها حس می‌شود به‌ویژه شهر اهواز که یکی از استقلالی‌ترین شهرهای ایران است.

مصطفوی در پایان تأکید کرد: حالا فارغ از میزبانی یا میهمانی، امیدوارم در آینده شرایطی ایجاد شود که بتوانیم مسابقات وزرشی علل‌الخصوص مسابقات فوتبال را با حضور کامل تماشاگران در استادیوم‌ها شاهد باشیم.

***

نکونام: فکر می‌کنم قهرمانی استقلال مسجل شده است

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: فکر می‌کنم قهرمانی استقلال مسجل شده و از دست دادن هفت امتیاز در این مدت سخت است.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: در جدول این بازی برای استقلال خیلی مهم است. آنها برای رسیدن به قهرمانی چهار بازی در پیش دارند و همه تمرکز‌شان این است که به قهرمانی برسند. فکر می‌کنم قهرمانی استقلال مسجل شده، چون از دست دادن هفت امتیاز در این مدت سخت است. از آخرین باری که تیم استقلال قهرمان شده و من در آن حضور داشتم، زمان زیادی گذشته است و فردا این تیم نیاز به سه امتیاز دارد تا به هدفش برسد. استقلال تیم قابل احترامی است که تاکنون باخت نداشته است. با این حال تمرکز ما روی تیم خودمان است و آمادگی لازم را برای این بازی داریم و می‌خواهیم با صرف فعل خواستن بهترین عملکرد را داشته باشیم و حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

وی در واکنش به اینکه مجیدی گفته است نبود تماشاگران در دیدار فردا به ضرر استقلال تمام می‌شود، اشاره کرد: جواب مصاحبه کسی را نمی‌دهم و درباره تیم خودمان صحبت می‌کنم. واقعاً ناراحت هستیم که هواداران نیستند و اگر حضور داشتند ظرفیت ورزشگاه 90 به 10 بود. ما هواداران زیادی داریم و برای حضور آنها در ورزشگاه به استادیوم بزرگ‌تری نیاز داریم و بابت عدم حضور آنها ما ضرر کردیم. برنامه‌ریزی ما این بود که این هفته مقابل هواداران خودمان بازی کنیم. در بازی پرسپولیس که با حضور هواداران برگزار شد، کل ورزشگاه هواداران ما بودند. ما با توجه به هوادارانی که داریم استادیوم‌مان نیاز به گنجایش بیشتری دارد. به هر ترتیب این قول را به آنها می‌دهیم تا همه تلاش‌مان را به کار ببندیم و به موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره اینکه پیشنهادات خوبی از دیگر تیم‌ها دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه در رتبه‌بندی بهترین باشگاه‌ها در ایران اول هستیم، باید از همه بازیکنان و عوامل باشگاه و مدیریت فولاد خوزستان تشکر کنم، چون به تنهایی هیچ کاری صورت نمی‌گیرد. این جایگاه را به هواداران فولاد تقدیم می‌کنم که کنار ما بودند. آنهایی که این صحبت‌ها را می‌کنند دو حالت دارد، اول اینکه به اخبار دروغ استناد می‌کنند و دوم اینکه از این موضوع نفی می‌برند. من یک سال دیگر با فولاد قرارداد دارم و برای ادامه همکاری فقط باید صحبت‌هایی صورت بگیرد.

وی یادآور شد: روزی که به فولاد برگشتم قراردادی دو ساله بستم. با هیچ باشگاهی برای سال بعد صحبتی نکردم و اگر صحبتی هم شود برای بازارگرمی اعلام نمی‌کنم. همه تمرکزم روی فولاد است و الان هم برای بستن تیم برنامه‌ریزی کرده‌ایم. الان مذاکرات را با مدیران برنامه بازیکنان مدنظر شروع کردیم. ا ز این روند عقب هستیم و باید زودتر با بازیکنانی که مدنظر هستند، صحبت شود. باید با بازیکنان‌مان خودمان نیز صحبت کنیم و تمدید قرار‌داد‌ها صورت بگیرد، چون ما آسیایی هستیم و زمان زیادی نداریم. همین حریف عربستانی ما بهترین بازیکنان را می‌خرد و دیگر نمی‌شود کاری کرد. باز هم می‌گویم من با باشگاهی صحبت نکردم که بخواهم درباره‌اش صحبت کنم. تا روزی که باشگاه فولاد من را بخواهد هستم و کار‌م را انجام می‌دهم، ولی اگر روزی من را نخواهند مثل پارسال خداحافظی می‌کنم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید با قلبمان بازی کنیم

به گزارش قدس آنلاین،  جواد نکونام، سرمربی استقلال همچنان در ظاهر خود را به قهرمانی تیمش علاقه‌مند نشان نمی‌دهد، اما همه می‌دانند آقای سرمربی تا چه اندازه به دنبال دستیابی به جام قهرمانی است تا شاید نخستین مربی تاریخ باشگاه استقلال در لیگ برتر باشد که موفق شده در اولین سال مربیگری به جام قهرمانی دست یابد. جواد نکونام پس از بازی با شمس آذر قزوین با اینکه از عملکرد خط دفاع تیمش در دقایق پایانی رضایت نداشت، اما بابت تداوم صدرنشینی بسیار خوشحال بود و به شاگردانش حرف‌هایی زد که موجب افزایش روحیه آن‌ها شد. نکونام در صحبت‌های خود با بازیکنان گفت:« هنوز چیزی تمام نشده است. ما ۶ بازی تا پایان لیگ داریم که یکی از دیگری مهم‌تر است. جام حذفی را از دست دادیم و نباید اجازه بدهیم اتفاق بدی درلیگ برتر برای ما رخ دهد. باید در بازی‌های آینده با قلبمان بازی کنیم. آن هواداری که در سرما و گرما به ورزشگاه آمده و شما را تشویق کرده لایق بهترین‌ها است و ما باید برای هوادارنمان تلاش کنیم تا آن‌ها آخر فصل خوشحال باشند و بخندند. ما ۶ بازی سخت پیش رو داریم. هیچ چیزی تمام نشده است و باید تلاش کنیم بهترین اتفاق ممکن برای ما رخ دهد. این همه در صدر بودیم و باید تا آخر بجنگیم تا این موقعیت از دست ما نرود».

نکونام در جریان صحبت با بازیکنان به آن‌ها توصیه کرده در بازی‌های باقیمانده عمیقاً از مصاحبه کردن خودداری کنند مگر زمانی که خبرنگاران در میکسدزون بعد از بازی‌ها حضور دارند. نکونام فقط به بازیکنان این اجازه را داده که در میکسدزون مصاحبه کنند وباید دید آیا بازیکنان توصیه سرمربی را عمل خواهند کرد یا خیر. سرمربی استقلال به حفظ آرامش تیمش تأکید دارد و هیچ بعید نیست تمرینات استقلال در هفته‌های پیش رو به روی تماشاگران باز نباشد واین تصمیم تا پایان لیگ برتر ادامه یابد. این طور که گفته می‌شود نکونام قصد دارد برای مدت ۳۰ تا ۴۰ روز قوانین سفت و سختی را در اردوی تیمش اعمال کند تا مشکل حادی به وجود نیاید.

وی در مورد حمایت تماشاگران هم گفت:«حقیقتاً در این هفته‌های پایانی به تماشاگران و حمایتشان بیشتر از همه روزهای قبل نیاز داریم. ما برای آن‌ها می‌جنگیم و می خواهیم آن‌ها هم ما را تنها نگذارند».

حمیدرضا عرب

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • باید با قلبمان بازی کنیم