Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:35:18 GMT

مرحله اول مسابقات تیراندازی آزاد مردان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۳۶۷۲

مرحله اول مسابقات تیراندازی آزاد مردان برگزار شد

به گزارش ایرنا از فدراسیون تیراندازی، اولین مرحله رقابت‌های آزاد سلاح‌های بادی سال ۱۴۰۱ در رشته تپانچه مردان امروز برگزار شد. 

پس از پایان این رقابت ها در در بخش بزرگسالان جواد فروغی از ایلام، امیر جوهری از تهران و محمدرسول عفتی از کرمانشاه به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش نوجوانان و جوانان  محمدرضا احمدی از بوشهر مقام اول این دوره از مسابقات را  از آن خود کرد و محمدحسین نجیمی از اصفهان عنوان دومی را کسب کرد و پرهام برخورداری از قزوین سوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


‎براساس این گزارش ، اولین  مرحله مسابقات آزاد سلاح‌های بادی در رشته تفنگ مردان نیز امروز در در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد 
مهدی جعفری‌پویا از سیستان و بلوچستان، محمدحسین کریمی از ایلام و علیرضا دانشور از قم به ترتیب مقام اول تا سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

 آرشام مصریان از آذربایجان غربی، پارسا امیدیان از ایلام و سیدعلی محمودیان از البرز مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را در بخش نوجوانان و جوانان  را  کسب کردند.

مراسم اهدا جوایز ورزشکار با حضور  کبری غیاثی  نایب رئیس فدراسیون  تیراندازی برگزار شد.



 

برچسب‌ها جواد فروغی ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جواد فروغی ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی جواد فروغی ورزشگاه آزادی فدراسیون تیراندازی برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد

 دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • نازنین فاطمه عیدیان راهی فینال شد
  • عیدیان راهی فینال شد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • برگزاری لیگ سراسری کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • نوزدهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله استانی در اسفراین برگزار شد
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان