Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس فوتبال گفت: خنده‌دارترین چیزی که شنیده‌ام انجام بازی در زمین ثالث آن‌هم بدون تماشاگر است؛ نمی‌دانم این چه احکام عجیبی است که صادر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز در یکی از حساس‌ترین و تعیین‌کننده‌ترین تقابل‌های فصل برای مشخص شدن قهرمان، در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ‌برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان ساعت ۲۱:۵۰ در ورزشگاه بدون تماشاگر امام‌علی سیرجان به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ادموند بزیک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با دیدار الکلاسیکوی فوتبال ایران اظهار کرد: در دیدارهای پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب و حساس بوده است، در چند سال اخیر نیز به‌دلیل شرایط دو تیم و هوادارانشان حساسیت فراوانی وجود داشته و دیدار امروز خیلی‌خوب از آب در خواهد آمد.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه و نیاز دو تیم به پیروزی افزود: پرسپولیس اگر پیروز نشود شرایطش برای قهرمانی خیلی سخت خواهد شد و از طرفی سپاهان نیز چشم به رتبه دوم جدول دوخته است. پرسپولیس می‌داند که چه تقابل دشواری پیش‌رو دارد و به این نکته واقف است که حق ندارد از کورس قهرمانی عقب بیفتد و امیدوارم در نهایت پرسپولیس نتیجه را به نفع خودش تمام کند.

کارشناس‌فوتبال در خصوص تساوی بدموقع پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در دیدار قبلی تصریح کرد: پرسپولیس باید به نتایج استقلال بی‌توجه باشد و بازی‌های خودش را ارائه دهد. با تساوی هفته قبلش مقابل ذوب‌آهن شرایط برای رسیدن به استقلال مقداری پیچیده شد ولی هیچ‌چیز در فوتبال مشخص نیست و به‌نظرم باید به راه و روند خودش ادامه بدهد.

بزیک در رابطه با وضعیت سپاهان در طول فصل و کیفیت این تیم گفت: همه‌چیز دیگر در فوتبال به مستطیل‌سبز خلاصه نمی‌شود، برخی مواقع باید شانس هم داشته باشید تا نتیجه بگیرید. سپاهان این فصل تیم بدی نبود اما در کل تیم و کارهای گروهی‌شان تعادل برقرار نبود. خط‌حمله خوبی داشتند اما در دفاع مطمئن ظاهر نشدند و اگر تعادل در تیمی برقرار نشود به مشکل برخورد می‌کنند. سپاهان با توجه به نتایجی که در لیگ و آسیا گرفت به نسبت بازیکنانی که در اختیار دارد جالب و قابل‌قبول نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش درباره برگزاری بازی در زمین ثالث چیست با لحنی تعجب‌آور خاطرنشان کرد: خنده‌دارترین چیزی که من شنیده‌ام برگزاری یک بازی در زمین ثالث است، مگر می‌شود دیداری که باید در زمین پرسپولیس برگزار شود به شهری دیگر منتقل شود! اصلاً نمی‌فهمم و نمی‌دانم این چه احکامی است که از طرف کمیته انضباطی و سازمان‌لیگ صادر می‌شود.

بازیکن اسبق پرسپولیس و سپاهان در خصوص بدون تماشاگر شدن بازی آن‌هم در لحظات پایانی پیش از دیدار اظهار کرد: تیمی که می‌تواند در زمین خودش یا حداقل در شهری مانند کرج میزبانی کند وقتی بازی‌اش بدون تماشاگر می‌شود دیگر زمین برایش فرقی نمی‌کند. حتی یک زمینی که سکویی هم ندارد می‌تواند محل برگزاری دیدار باشد. اصلاً متوجه نمی‌شوم این قوانین را چه کسانی تصویب می‌کنند و چه افرادی تصمیم نهایی را می‌گیرند!

بزیک با اشاره به طرح باشگاه سپاهان برای دیدار با پرسپولیس با استفاده از تصاویر بازیکنان سابق سرخ‌های پایتخت عنوان کرد: تصمیم‌هایی که در فوتبال ایران گرفته می‌شود خیلی عجیب و حرکاتی مانند اقدام سپاهان پیش از بازی برابر پرسپولیس عجیب‌تر، بچه‌گانه، احساسی و تماشاگرپسند است. کری‌هایی هستند که اصلاً جنبه حرفه‌ای‌گری ندارند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نمی‌توان مقداری از ناکامی‌های پرسپولیس در این فصل را به حواشی کنار این تیم و مصاحبه‌های جنجالی مدیران و مربیانش دانست اینگونه واکنش نشان داد: این مسئله را لطفاً از خودشان بپرسید تا در خصوصش جوابگو باشند.

این کارشناس‌فوتبال با جمع‌بندی درباره دیدار پرسپولیس و سپاهان، شانس قرمزهای تهران را برای پیروزی بیشتر دانست و افزود: در بعضی بازی‌ها نتایج را کسانی رقم می‌زنند که بهترین عملکرد را داشته باشند. پرسپولیس وضعیت حساس‌تری دارد و شاید محتاط و باهوش‌تر مقابل سپاهان قرار بگیرد و برنده بازی باشد. تقابل‌های پرسپولیس و سپاهان همیشه تماشایی بوده و البته با توجه به اینکه نتیجه مساوی به درد هیچ‌یک از دو تیم نمی‌خورد مطمئنم فردا نیز شاهد یک بازی خیلی‌خوبی خواهیم بود.

بزیک در پایان در خصوص اینکه آیا امکان دارد این هفته قهرمان لیگ‌برتر مشخص شود یا خیر؟ گفت: با توجه به اینکه هنوز ۱۲ امتیاز دیگر در چهار بازی باقی‌مانده فکر نمی‌کنم فردا قهرمان لیگ‌برتر مشخص شود.

کد خبر 574836

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس سپاهان تیم فوتبال سپاهان گفتگو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق پرسپولیس و سپاهان بازی در زمین ثالث بدون تماشاگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۴۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمد عمری که این هفته در دیدار مقابل پرسپولیس حدود یک نیمه فرصت بازی پیدا کرد، خط دفاعی سرخپوشان را به شدت آزار داد و مدافعان این تیم را بارها دریبل زد و موفق شد خود را به عنوان بهترین بازیکن تیمش مطرح کند.

عمری از زمان پیوستن به تیم ملوان در ترکیب این تیم کاملا موثر عمل کرده و حالا برای بازی با سپاهان نیز انگیزه بسیار زیادی دارد تا خود را در این دیدار حساس نشان دهد و برای تیمش موثر عمل کند.

او که این فصل با پرسپولیس در رقابت آسیایی حضور داشت، امیدوار است با پیروزی در بازی با سپاهان تیمش را به منطقه آسیایی برساند و موفق شود برای فصل آینده هم در آسیا به میدان برود.

دیگر خبرها

  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم را از دست داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید/عالیشاه بازیهای مهم پرسپولیس را از داد
  • خبر بد به گوش اوسمار رسید: عالیشاه بازی های مهم پرسپولیس را از د
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • درخشان: هم استقلال شانس قهرمانی دارد، هم پرسپولیس؛ هر تیم به دنبال تخریب دیگری است
  • قاسمپور: شانس برد پرسپولیس بیشتر از نفت آبادان است
  • اسلامی: شجاعی مثل برخی مربیان دنبال دفاع کردن نیست
  • پورعلی: در جدول چشم به جایگاه سپاهان داریم
  • محمد عمری با ملوان اوج گرفت (عکس)