Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان صبح امروز در یازدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان سمنان با موضوع آخرین وضع تأمین کالاهای اساسی و کنترل قیمت‌ها در سالن جلسات کوثر استانداری اظهار کرد: افزایش و تشدید نظارت‌ها در بازار با به‌کارگیری تمامی ظرفیت‌های موجود در دستور کار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نظارت بر نانوایی‌ها طی یک برنامه‌ریزی مدون در استان سمنان در حال انجام است و نگرانی در این حوزه وجود ندارد.

استاندار سمنان بیان کرد: کمبود مرغ و تخم‌ مرغ در این استان به‌ هیچ ‌عنوان پذیرفتنی نیست و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید تلاش خود را در این حوزه به کار گیرند.

هاشمی اضافه کرد: امروز تمامی مدیران باید به‌صورت جهادی و شبانه‌روزی برای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم پای کار باشند.

وی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد همه دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در حوزه تنظیم بازار برای اجرای بهتر و مطلوب‌تر طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پای کار باشند.

استاندار سمنان عنوان کرد: از همکاری مطلوب اتحادیه‌ها، اتاق اصناف و بخش خصوصی این استان تقدیر و تشکر دارم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

منبع: فارس

کلیدواژه: استاندار سمنان سیدمحمدرضا هاشمی کمبود مرغ نظارت در بازار تأمین کالاهای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود

علیرضا حسن‌پور مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: برای حمایت از حقوق شهروندان، اجرای وظایف قانونی و رفاه حال مسافران نوروزی، با حضور روسای شعب و بازرسان دستگاه‌های مرتبط، عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت استان پایش می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین افزود: در این بازرسی‌های میدانی علاوه بر امکانات رفاهی خدماتی، فرایند عرضه بنزین، گاز و گازوئیل پایش و در صورت احراز تخلف‌های گرانفروشی، کم فروشی، خودداری از عرضه، تعطیلی خودسرانه، تراکنش‌های ناهمگون، دستکاری نازل سوخت، فروش اجباری مکمل و محصولات مربوط به بنزین، سوء استفاده از کارت‌های سوخت و عرضه خارج از شبکه با جایگاه داران برخورد قانونی می‌شود.

به گفته حسن پور شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را در سامانه ارتباطی ۱۳۵ ثبت یا برای رسیدگی فوری به تعزیرات حکومتی مراجعه کنند.

وی اظهارداشت: روسای شعب تعزیرات حکومتی با همکاری شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی تا ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ همه روزه به جایگاه‌های عرضه سوخت سرکشی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • نظارت پلیس بر جاده‌های ایلام تشدید می‌شود
  • نظارت بر واحد‌های نانوایی قم تشدید شده‌است
  • انجام بیش از ۵ هزار بازدید بهداشتی در طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • تشدید نظارت بر ناوگان حمل و نقل اتوبوسی استان مرکزی
  • کاهش ۵۳ درصدی مجموع فوتی‌های حوادث رانندگی
  • تشدید طرح نظارت بر بازار ایذه
  • کاهش ۵۰ درصدی فوتی تصادفات جاده ای در استان سمنان