Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین مرحله مسابقات آزاد سلاح‌های بادی و تیراندازی به اهداف پروازی کشور با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون تیراندازی، اولین مرحله مسابقات آزاد تیراندازی اهداف پروازی کشور در رشته با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

این رقابت‌ها که با حضور بیش از 70 ورزشکار از سراسر کشور از 21 اردیبهشت آغاز شده بود در حالی پیگیری شد که از 8 نفر راه یافته به فینال، بابک یگانه از تهران موفق شد مقام اول را از آن خود کند و همچنین محمدحسین پرورش‌نیا از اصفهان و اسماعیل باقری ثانی از گرگان نیز به ترتیب به عناوین دوم و سوم این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله دوم این رقابت‌ها 25 تا 27 خردادماه سال جاری در سایت اهداف پروازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد.

مرحله اول رقابت‌های تپانچه آقایان نیز در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد و در بخش بزرگسالان، جواد فروغی از ایلام، امیر جوهری از تهران و محمد رسول عفتی از کرمانشاه به ترتیب موفق به کسب مقام‌های اول تا سوم شدند.

همچنین محمدرضا احمدی از بوشهر مقام اول این دوره از مسابقات را در بخش جوانان و نوجوانان از آن خود کرد و محمدحسین نجیمی از اصفهان و پرهام برخورداری از قزوین به ترتیب دوم و سوم شدند.

اولین مرحله رقابت‌های تفنگ آقایان در سال جاری نیز انجام شد که در بخش بزرگسالان، مهدی جعفری‌پویا از سیستان و بلوچستان، محمدحسین کریمی از ایلام و علیرضا دانشور از قم به ترتیب مقام اول تا سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

همچنین آرشام مصریان از آذربایجان غربی، پارسا امیدیان از ایلام و سیدعلی محمودیان از البرز مقام‌های اول تا سوم این مسابقات را در بخش جوانان و نوجوانان کسب کردند.

اعلام مسابقات تیراندازی کسب سهمیه المپیک 2024 پاریس در قاره آسیا

انتهای پیام/

 

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیراندازی تیراندازی اهداف پروازی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت ایران از فردا (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی و در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان آغاز خواهد شد.   این مسابقات در ۲ بخش آقایان و بانوان به میزبانی آکادمی اسکیت اراک برگزار خواهد شد و اسکیت‌بازان روز پنجشنبه سی‌ام فروردین ماه در بخش آقایان و روز جمعه سی و یکم فروردین ماه در بخش بانوان برای تعیین نفرات برتر با هم مصاف خواهند داد.   گفتنی است ورزشکاران در پیست ۲۰۰ متر و در مواد ۲۰۰ متر رقابتی، ۵۰۰ متر، ۱۰۰۰متر به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.   مرحله بعدی این رقابت‌ها نیز روز‌های ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در پیست ROAD و به میزبانی آکادمی ملی اسکیت آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مقام اول تیم‌ های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • مقام اول تیم‌های رباتیک یزد در مسابقات بین المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی برترین‌ها
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • حضور تیم رباتیک دانشگاه آزاد یزد در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ
  • آغاز رقابت دسته آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • آغاز رقابت دستجات آزاد اسکیت سرعت از فردا
  • تیم گندمان قهرمان رقابت‌های جام رمضان
  • برنامه مسابقات سهمیه المپیک قطر در رشته اهداف پروازی