Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@14:59:01 GMT

رییس فدراسیون جهانی بوکس انتخاب شد​​​​​​​

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۴۹۹۷۷۷۷

رییس جدید فدراسیون جهانی بوکس معرفی شد

اجلاس فدراسیون جهانی بوکس با انتخاب عمر کِرملوف به عنوان رئیس آیبا (IBA) انتخاب شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت فدراسیون بوکس، اجلاس فدراسیون جهانی بوکس برای انتخاب رئیس و هیئت رئیسه این فدراسیون طی دو روز (23 و 24 اردیبهشت‌ماه) در حاشیه مسابقات قهرمانی جهان زنان به میزبانی استانبول ترکیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«عُمَر کِرملوف» از روسیه و «بوریس فندر فورست» از هلند کاندیدای ریاست فدراسیون جهانی بوکس بودند که در نهایت کرملوف توانست ریاست این فدراسیون را برعهده بگیرد.

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس کشورمان و عضو هیئت رئیسه کنفدراسیون بوکس آسیا نیز در این اجلاس حضور داشت.

فندر فورست، کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون جهانی به دلیل تبلیغات در خارج از زمان مجاز و همکاری غیر قانونی با سایر نامزدها از لیست واجدین شرایط خارج شده بود.

اخبار داغ 

رکنا برگشت افشاگری اردلان آشتیانی در طرفداری: مدیر باشگاه روی باخت تیم شرط بسته بود؛ بردیم ناراحت شد بازی نفت مسجدسلیمان و نساجی بدون تماشاگر شد مورینیو در واکنش به صحبت‌های زمن: با یک روز تاخیر، تولد او را تبریک می‌گویم رونالدینیو: در فینال لیگ قهرمانان اروپا از لیورپول حمایت می کنم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون جهانی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۷۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرستان نواب رییسی فدراسیون چوگان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، طی احکام جداگانه از سوی اصغر ناظری رییس فدراسیون ، علی دلاوری و سارا دهخدایی به عنوان سرپرستان نایب رییسی فدراسیون ، ناصر اشرفی به عنوان رییس کمیته حقوقی ، سید جمیل احمدی به عنوان رییس کمیته آموزش و پژوهش و علیرضا ابراهیمی به عنوان رییس کمیته روابط عمومی فدراسیون چوگان منصوب شدند.

در بخشی از احکام صادره آمده است:

امیدوارم با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره گیری از کلیه امکانات و استعداد های موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و جامعه فرهنگی چوگان کشور موفق و موید باشید.

کد خبر 6078039

دیگر خبرها

  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • انتخاب لشگری به عنوان ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو‌
  • رئیس مرکز ورزش دانشگاه آزاد ناظر پزشکی مسابقات انتخابی جام‌های جهانی تالو و ساندا شد
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • انتخاب پنجره واحد خدمات هوشمند دانشگاهی در بخش جایزه اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی
  • یک ایرانی عضو کمیته فنی پومسه اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • سرپرستان نواب رییسی فدراسیون چوگان معرفی شدند
  • خدامرادی عضو کمیته فنی پومسه در اتحادیه تکواندو آسیا شد
  • زمان انتخاب رییس فدراسیون ورزش های رزمی مشخص شد