Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه مشکلی در تأمین کالاها و اقلام غذایی وجود ندارد، گفت: بخش خصوصی شبکه توزیع کالاها را برعهده دارد که به درستی کار را انجام نمی‌دهد و این عامل کمبود برخی اقلام شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، مسعود امراللهی مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی در برنامه شبکه خبر درباره دلیل کمبود برخی اقلام غذایی مانند روغن و تخم‌مرغ در بازار اظهار داشت: هیچ مشکلی از نظر تامین وجود ندارد و متأسفانه توزیع این کالاها که در اختیار بخش خصوصی است به درستی انجام نمی‌شود و عاملی برای کمبود در بازار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته قفسه‌های فروشگاه‌ها مرتب و پر و خالی می‌شوند و مشکل چندانی از نظر تامین این دو محصول وجود ندارد.

امراللهی درباره اینکه چرا با وجود وعده دولت برای عرضه جدی تخم‌مرغ در بازار هنوز برخی فروشگاه‌ها این کالا را‌‌‌‌‌‌‌‌ موجود ندارند، گفت: شرکت‌های پخش و شرکت‌های خریدار پرداخت پولی و مبادلات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌ به خوبی انجام نداده‌اند و البته در این زمینه مذاکراتی هم با معاونت بازرگانی این شرکت‌ها و نیز اتحادیه مرغ تخم‌گذار انجام شده که عرضه با سرعت بیشتری انجام شود.

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی دلیل کسری روغن در بازار را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم با مشکلات توزیع مرتبط دانست و گفت: 60 الی 70 تن روغن در شبکه توزیع وجود دارد و باید با سرعت بیشتری به بازار تزریق شود.

وی ابراز امیدواری کرد که این مشکلات هرچه زودتر مرتفع شود.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: خبرگزاری فارس برچسب ها: بازار ، بازرسی ، امرالهی ، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت کالاهای اساسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بازار بازرسی امرالهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۸۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل غله وخدمات بازرگانی استان در بازدید از انبار‌های ذخیره سازی کالا‌های اساسی اداره کل غله وخدمات بازرگانی استان گفت: در یک سال گذشته در مجموع بیش از ۲۸ هزار تن برنج و شکر به نرخ دولتی به منظور تنظیم بازار بین مردم واصناف تولیدی وکارگاه‌ها توزیع شد.
محسن ضیائی افزود: هیچ کمبودی در زمینه تامین اقلام وکالا‌های اساسی مورد نیاز مردم شامل برنج، شکر و روغن وگندم وآرد نیست.
محمود حقیقت سرشت معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان هم در این بازدید گفت: تامین نیاز‌های اولیه مردم به کالا‌های اساسی جزو وظایف مستمر مدیران حوزه اقتصادی استان است و مردم باید بتوانند با قیمت منطقی به کالای مورد نظر خود تامین کنند.

دیگر خبرها

  • حقوق و عوارض گمرکی کالا‌های اساسی و ارزش افزوده یک درصد شد
  • برخورد با گران‌فروشی در بازار حبوبات/مقابله بازرسان با محتکران
  • پروژه‌های نیمه‌تمام لرستان در امر مولدسازی اولویت‌بندی شوند
  • توزیع ۵۷۰۰ تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع بیش از ۵ هزار تن اقلام اساسی در مازندران
  • توزیع ۲۸ هزار تن کالای اساسی در استان اصفهان
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزلی در اصفهان
  • آغاز عرضه نامحدود روغن موتور دیزل در اصفهان