Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رقابت های والیبال قهرمانی باشگاه های مردان آسیا امروز (شنبه ۲۴ اردیبهشت) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران آغاز شد.

در دومین مسابقه نخستین روز این رقابت ها تیم های الریان قطر و تاراز قزاقستان از گروه B به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده قزاقستان سه بر دو به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابت دو تیم بسیار نزدیک به هم شروع شد و الریان در پایان ست نخست ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید، اما در ست دوم تاراز قزاقستان با نتیجه به دور از انتظار ۲۵ بر ۱۵ فاتح میدان شد تا دو تیم یک بر یک مساوی شوند.

بازی پایاپای دو تیم در ست سوم ادامه یافت و تیم تاراز قزاقستان این ست را ۲۵ بر ۲۳ به سود خود پایان داد تا به برد در این مسابقه امیدوار شود. ست چهارم نیز ۲۵ بر ۲۱ به سود الریان به پایان رسید تا مسابقه به ست حساس پنجم کشیده شود.

در نهایت تیم تاراز در ست پنجم موفق به شکست ۱۵ بر ۱۰ حریف شد تا سه بر دو فاتح نهایی این مسابقه شود. تیم تاراز در تهران حضور در مسابقات آسیایی را تجربه می کند.

محمد امین المنجی بازیکن شماره ۱۳ الریان در ست دوم این مسابقه از ناحیه مچ پا مصدوم و از زمین خارج شد. علیرضا قریب داور بین المللی ایران به عنوان داور دوم قضاوت این مسابقه را برعهده داشت.

در نخستین بازی این رقابت ها تیم سانتوری ژاپن موفق به شکست سه بر صفر ناخون راتچاسیمای تایلند شد.

از دقایقی دیگر تیم پیکان پرافتخارترین باشگاه این رقابت ها در نخستین مسابقه خود به مصاف نماینده عراق (گاز جنوب) می رود.

در آخرین مسابقه روز نخست تیم مقاومت شهداب یزد با شاگردان محمدحسین نجاتی سرمربی اربیل عراق بازی خواهد کرد که این دیدار از ساعت ۱۹ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی شروع می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: والیبال باشگاه های آسیا تیم والیبال الریان والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۹۹۹۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!

به گزارش "ورزش سه"، اونای امری پس از پیروزی 2-0 استون ویلا مقابل آرسنال در ورزشگاه امارات در نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

لئون بیلی در دقیقه 84 و اولی واتکینز در دقیقه 87 برای استون ویلا گلزنی کردند تا این تیم در بازی خارج از خانه یکی مدعیان قهرمانی فصل جاری لیگ برتر انگلیس را شکست دهد.

چقدر به بازیکنانت افتخار می‌کنی؟ امری در پاسخ به این سوال گفت:"من خیلی خوشحالم. فکر می‌کنم بازیکنانم تمرکز زیادی داشتند. ما فرآیند خود را به صورت تیمی و فردی تجزیه و تحلیل می‌کردیم. این دیدار را به عنوان یک بازی بسیار سخت اما یک فرصت عالی برای کسب سه امتیاز می‌دیدیم. آماده بودیم که قوی بازی کنیم و در طول بازی تخت فشار باشیم. باید در زمین احساس راحتی می‌کردیم و سعی می‌کردیم به تدریج مالکیت توپ را حفظ کنیم و موقعیت‌هایمان را بسازیم.

آیا مدعی حضور در لیگ قهرمانان اروپا هستید؟

هفته سی و سوم. بسیار خوب، 63 امتیاز داریم... اکنون می‌توانیم مدعی باشیم. برای حفظ این روند باید بسیار اشتیاق داشته باشیم.

این بازی بهترین عملکرد شما در این فصل بود؟

دقیقا نمی‌دانم، فکر می‌کنم ما کم و بیش یکسان بازی کردیم. بازی با آرسنال در این استادیوم یا ویلا پارک، هر دو بسیار دشوار است. هر مسابقه شرایط متفاوتی دارد و به نظرم بهتر است سعی کنیم در 38 مسابقه ثابت قدم باشیم و البته هر مسابقه خیلی مهم است. ما باید تلاش کنیم و در هر بازی تمرکز کنیم. امروز ما فوق‌العاده دفاع کردیم، همانطور که بارها در طول 90 دقیقه در منچستر مقابل سیتی بازی کردیم، اما در نهایت شکست خوردیم. امروز هم همین ایده را داشتیم. همچنین از چند ویدیو بازی مقابل سیتی استفاده و آن را تکرار کردیم.

آیا به دلیل مربیگری در این تیم احساسی قوی بین شما و آرسنال وجود دارد؟

نه. آمدن به اینجا برای یک مربی مهم است چون به عنوان مربی آمدن به اینجا و شکست دادن آرسنال، بسیار دشوار است. بعد از جدایی از آرسنال، دو بار به ورزشگاه آرسنال آمدم - یکبار با ویارئال و دیگری هم امشب رقم خورد. حضورم در آرسنال به صورت انفرادی فوق العاده بود، اما اکنون تمرکزم روی استون ویلاست، برای من برد امشب مانند همان سه امتیازی است که مقابل برنتفورد و هفته بعد بورنموث به دست می‌آوریم!

دیگر خبرها

  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند
  • خاص‌ترین رقابت تیم ملی والیبال: تجربه مقابل جوانی
  • فیفا: ایران و ژاپن بخت‌های نخست صعود به جام جهانی فوتسال
  • میزبان به دنبال خلق شگفتی است/ دو دلگرمی تیم ملی فوتسال تایلند
  • برای اونای امری آرسنال با برنتفورد فرقی ندارد!
  • لیورپول ۰ - ۱ کریستال پالاس/ کلوپ از رقابت بر سر قهرمانی کنار کشید+ فیلم
  • بینی دروازه‌بان یوونتوس شکست؛ دوری چند هفته‌‌ای وویچک شزنی از میادین
  • حذف اشتری از رقابتهای انفرادی فیدر جهانی تنیس روی میز