Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر ابراهیمی بر ضرورت حفاظت از دستاوردهای بزرگ بانک سپه و تمرکز بر ماموریت‌های خطیر آتی این بانک تأکید کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، دکترآیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه دردیدار صمیمانه6 ساعته با نمایندگان کارکنان و مدیران منابع انسانی  مناطق واستان ها که صبح امروز(شنبه 24 اردیبهشت ) در محل سالن آمفی تئاتر ساختمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی بانک سپه برگزار شد، حفاظت از دستاوردهای بزرگ نخستین بانک ایرانی و تمرکز بر ماموریت‌های مهم آتی این بانک را تکلیف امروز همه کارکنان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر ابراهیمی نهایی سازی طرح ملی ادغام به عنوان یک وظیفه پیچیده و چند بعدی را یکی از ماموریت‌های مهم بانک برشمرد که با اقدامات مجاهدانه کارکنان بانک سپه با موفقیت انجام شد. مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اهمیت طرح تحول در فناوری اطلاعات و یکپارچه سازی سیستم ها در بانک سپه اظهار داشت: این کار بزرگ که با درایت و هوشمندی در بانک سپه با موفقیت انجام شد، هیچ الگوی بیرونی ندارد و در سیستم بانکی ایران بی نظیر است.

وی با تشکر از زحمات مدیران و کارکنان بانک خاطرنشان کرد: اقدامات انجام شده در بزرگترین بانک کشور همواره مورد توجه مسئولان نظام و مردم به عنوان مشتریان بانک بوده و لازم است از این دستاوردها مراقبت و حفاظت شود.

دکتر ابراهیمی طرح تحول راهبردی بانک در افق 1404 و تمرکز بر ماموریت‌های خطیر اقتصادی که بر اساس شایستگی و توان بانک سپه ،توسط مسئولان نظام به این بانک سپرده شده را بسیار حائز اهمیت برشمرد و گفت: امروز بانک سپه در معرض یک امتحان الهی و تکلیف شرعی در راستای خدمت به  مردم قرار گرفته که حاصل تغییرنگاه مردم و مسئولان به قابلیت های این بانک است و این تکلیف ایجاب می‌کند تا مدیران و کارکنان نخستین بانک ایرانی و بزرگترین بانک کشور با وحدت ، همدلی و تلاش مضاعف و مجاهدانه پاسخ اعتماد مردم و نظام را بدهند و مانند همیشه سربلند باشند.


* هیچ اولویتی بالاتر از معشیت و رفاه کارکنان نیست 
مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه در بانک اظهار داشت:  در حال حاضر معیشت و رفاه کارکنان از اولویت‌های بانک است و هیچ یک از کارکنان بانک و خانواده آنها نباید احساس نارضایتی کنند.

دکتر ابراهیمی افزود : مدیران استانها مکلف به رسیدگی به مشکلات کارکنان و پاسخگویی به سوالات آنها هستند.

وی خطاب به کارکنان بانک نیز گفت: از کارکنان انتظار می‌رود با درک صحیح از فرایند ادغام در بانک سپه و با توجه به دستورالعمل ها و چارچوب های قانونی ، با سعه صدر و صبوری ، این فرصت را به مدیران بدهند تا به پیگیری مسائل و مشکلات رفاهی و معیشتی آنان بپردازند و مطمئن باشند مدیران بانک از هیچ تلاشی برای بهبود وضعیت کارکنان کوتاهی نخواهند کرد .

میرعامل بانک سپه حفظ شأن بانک وکارکنان آن و جلوگیری از تبعیض و بی‌عدالتی را از دیگر اولویتهای بانک عنوان کرد و از برگزاری مجامع بانک در آینده نزدیک خبر داد. 

دکتر ابراهیمی بر لزوم تجمیع ساختارادارات رفاه و آموزش در زیر مجموعه نیروی انسانی بانک تاکید و از تشکیل اداره امور مدیران در مجموعه سرمایه انسانی برای مسئولیت های آتی بانک خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دکتر ابراهیمی کارکنان بانک بانک سپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل

امتداد - مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون همگام با جامعه کار و تولید کشور، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق نمودند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل، رهبری و شهدا با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، معاونین وزیر، روسای دستگاههای تابعه و مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون در مرقد مطهر امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

آیین تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور در اولین روز از هفته کارگر سال ۱۴۰۳ با شعار «کارگر، تجدید میثاق با امام، رهبری و شهدا» با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جامعه کارگری، کارفرمایی، خانواده‌های معظم شهدا، مدیران و کارکنان این وزارتخانه در مرقد مطهر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی برگزار شد. محمد شیخ حسینی مدیر عامل بانک توسعه تعاون، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره، نعمت اله رضایی و حمید رضا البرزی اعضای هیات مدیره، معاونین مدیر عامل و مدیران و کارکنان بانک در این برنامه حضور یافتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدای سرافراز تجدید میثاق کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • مخبر: اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم است
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • بانک‌های دشتی در تحقق شعار سال مشارکت و همکاری لازم داشته باشند
  • برخی ساختارها در حوزه جوانی جمعیت رفع شود
  • تحقق شعار سال در گروی نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان