Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، در جلسه علنی امروز( یکشنبه) فتح الله توسلی نماینده بهار و کبودرآهنگ درخواست دو فوریت طرح اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت زدایی (جداول منابع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور را مطرح کرد.

نمایندگان مجلس بعد از استماع نظرات نمایندگان مخالف و موافق، با دو فوریت طرح اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت زدایی (جداول منابع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور با ۱۹۴ رای موافق، ۵۰ رای مخالف و ۴ رای ممتنع از مجموع ۲۵۲ نماینده حاضر در مجلس موافقت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماده واحده طرح اصلاح جدول ۴-۲۴ محرومیت زدایی (جداول منابع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور آمده است که ردیف ۸ جدول ۴-۲۴ محرومیت زدایی (جداول منابع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور ، به شرح ذیل اصلاح می گردد: ‫برای هر کدام از استان‌های کشور(۳۱ استان) مبلغ هزار میلیارد ریال (یکصد میلیارد تومان) به طور ویژه برای محرومیت‌زدایی اختصاص می‌یابد تا با نظر مجمع نمایندگان استان و پس از بررسی در شورای برنامه‌ریزی استان بر اساس شاخص‌های محرومیت که از سوی معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری اعلام شده است در اختیار سازمان برنامه و بودجه استان قرار ‌گیرد تا به نسبت محرومیت هر شهرستان در کل استان توزیع گردد.‬

‫همچنین طبق تبصره این طرح، بندهای (۱) و (۲) و (۳) ذیل جدول ۴-۲۴ محرومیت زدایی (جداول منابع و مصارف تبصره ۱۴) قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور ‌نیز حذف می شود. ‬

منبع: نماینده

کلیدواژه: صحن علنی مجلس طرح دو فوریتی نماینده محرومیت زدایی طرح اصلاح جدول ۴ ۲۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   جلسه کارگروه بسیج سازندگی شهرستان پیرانشهر با حضور فرماندار، مسؤل سازمان بسیج سازندگی سپاه استان، فرمانده سپاه پاسداران پیرانشهر، گروههای جهادی و مسئولین ادارات شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

 

این جلسه با موضوع احصاء و‌ بررسی پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی و هم افزایی و مشارکت ادارات در راستای تشریح برنامه های سال ۱۴۰۳، اعطای تسهیلات، تقویت گروههای جهادی و توجیح قرارگاه ها با هدف  اجرای پروژه های محرومیت زدایی در سطح شهرستان انجام گرفت.

همچنین روساء و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در خصوص چگونگی ارائه درخواست‌های پروژه‌های محرومیت زدایی جهت بهره گیری از بودجه‌های قرارگاه محرمیت زدایی، توسط عوامل سازمان بسیج سازندگی نیز در این جلسه توجیه شدند.

تسریع در پرداخت تسهیلات از سوی بانک های عامل و تسهیل فرآیند وام های اشتغال زایی و استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و محلی و پتانسیلهای متناسب منطقه ای از دیگر موارد مورد اشاره در این جلسه بود.

دیگر خبرها

  • برداشت چهار همت از صندوق خسارت‌های بدنی: مجلس سکوت می‌کند؟
  • بدعت عجیب در جریان تصویب بودجه؟
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • قالیباف: پیش از تصویب جداول تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • تخصیصات فعلی اعتبارات به صورت علی الحساب است
  • تخصیص‌های بودجه‌ پیش از تصویب جداول به صورت علی‌الحساب است
  • پیش از تصویب جداول، تخصیص‌های بودجه‌ای علی‌الحساب است
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد
  • دارویار ۱۲۰ همت بودجه نیاز دارد/ ممکن است دچار چالش شویم
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر