Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:39:27 GMT

توجه به ایثار و شهادت در نظام رتبه بندی معلمان

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۴۴۳۹

توجه به ایثار و شهادت در نظام رتبه بندی معلمان

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در یکصد و نود و سومین نشست شورای مشاوران وزرا در امور ایثارگران وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش نهادی بزرگ و ارزشی است گفت: این نهاد عظیم طبیعی است که تعداد نیروهای شاهد و ایثارگر بیشتری را هم نسبت به دیگر دستگاه‌ها داشته باشد؛ علاوه بر آن وزارت آموزش و پرورش هم نهادی ارزشی و ارزش مدار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روابط گوناگون وزارت آموزش و پرورش با بنیاد شهید گفت: علاوه بر ظرفیت ایثارگران در آموزش و پرورش، وجود مدارس شاهد و محتوای کتب درسی و فعالیت‌های جانبی از جمله مواردی است که ضرورت ارتباط بین وزارت آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران را بیشتر می‌کند.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر اینکه ذات آموزش و پرورش انسان سازی است گفت: امیدواریم در فرصت‌های پیش‌رو به مواردی همچون جذب نیرو، رشد فرهنگ ایثار و شهادت در محتوای کتاب درسی و الگوی دهی به ایثار و شهادت در نظام رتبه بندی معلمان توجه بیشتری شود. تمام اینها نیازمند یک اتاق فکر است. ما آماده همکاری با شما برای ایجاد چنین اتاق فکری هستیم.

کد خبر 5490373 علی قدمی

منبع: مهر

کلیدواژه: نظام رتبه بندی معلمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کتب درسی شهرداری تهران علیرضا زاکانی شورای شهر تهران شهردار تهران شرکت مترو تهران یارانه باستان شناسی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران دادستانی تهران نمایندگان مجلس شهر تهران کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران علی القاصی مهر وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد

به گزارش خبرنگار مهر، «سید امیر حسین اضی زاده هاشمی»، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با استقبال استاندار بوشهر وارد استان بوشهر شد.

حضور در گلزار شهدای بوشهر و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا، حضور در صدا و سیمای استان بوشهر، شرکت در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر، حضور در مراسم روز ارتش، دیدار تجمیعی با خانواده شهدا و ایثارگران و دیدار با ۲ خانواده شهید و جانباز در دشتی، حضور در شورای اداری استان، و نشست با تشکل‌های شاهد و ایثارگر استان بوشهر از جمله برنامه‌های سفر ۲ روزه معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان بوشهر است.

کد خبر 6081436

دیگر خبرها

  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم
  • تجلیل رئیس بنیاد شهید از ۳ خانواده شهید ارتش در بوشهر
  • همه خانواده جامعه ایثارگری صاحب مسکن می‌شوند
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور وارد استان بوشهر شد
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی