Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@15:32:39 GMT

تمام توطئه‌های دشمن ناشی از بی‌بصیرتی است

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۴۹۸۵

تمام توطئه‌های دشمن ناشی از بی‌بصیرتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ظهر امروز در دیدار با مسئول دفتر و جمعی از کارکنان دفاتر نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) استان، اظهار داشت: در شرایط جنگی دوران باستان دشمن از شب‌ها و تاریکی برای شبیخون زدن به اردوگاه‌ها استفاده و افراد را به گونه‌ای به جان یکدیگر می‌انداختند که نمی‌دانستند در مقابل چه کسی قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه گاه دشمن با استفاده از ایجاد ابهام شبیخون می‌زند و برای رسیدن به اهدافش به گونه‌ای ابهام ایجاد می‌نماید که افراد در مقابل هم قرار گیرند، تصریح کرد: شبیخون‌های دشمن هم می‌تواند نتایج کوتاه‌مدت و هم نتایج بلندمدتی را به دنبال داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز دشمن با استفاده از توطئه‌ها و طرح‌ها مختلفی قصد شبیخون فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را به جامعه ما دارد، افزود: از بخواهیم از ناحیه دشمن شبیخون نخوریم، راهش بصیرت بوده یعنی در پایه نوری قرار بگیریم که ظلمت ندارد.

عبادی به شبیخون‌ها و توطئه‌های دشمن که از ابتدای انقلاب تاکنون علیه ملت ایران ایجاد کرده اشاره کرد و گفت: همه این توطئه‌ها ناشی از بی‌بصیرتی بوده است.

وی ادامه داد: دشمن در طول ۴۳ سال که از عمر انقلاب می‌گذرد از همه گزینه‌ها استفاده کرده ولی به لطف خداوند در همه آن‌ها مأیوس مانده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه متأسفانه گاهی مشاهده می‌شود در یک جامعه مسلمان و انقلابی دزدی و کم فروشی انجام و برای جلوگیری از این کارها نگهبان گذاشته می‌شود که این به دور از مسلمانی است، یادآور شد: این‌ها اتفاق نبوده بلکه طرح دشمن بوده که با نفوذ قدم به قدم به طرح‌هایی که برنامه‌ریزی کرده برسد و در جامعه اسلامی و انقلابی، تفکر لیبرالی و پول‌پرستی را گسترش دهد.

عبادی ادامه داد: ایجاد اختلاف طبقاتی، رانت و سوء استفاده همه از اثرات توطئه دشمن بوده که عده‌ای به خاطر پول باد آورده و عده‌ای دیگر به سبب فقر دین را فراموش کنند.

وی تصریح کرد: دلیل همه این طرح‌های دشمن ناشی از کمبود بصیرت جوامع اسلامی و انقلابی بوده که آن‌ها را در جایگاه لغزش قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به تبیلغات و دروغ‌سازی‌های رسانه‌ای دشمن اشاره کرد و گفت: متأسفانه دشمن ده‌ها سال بوده که دروغ می‌سازد ولی هنوز مخاطبش هستیم که این نشان از نادانی است.

عبادی علاج درمان و رسیدن به نقطه امن در رابطه با توطئه‌های دشمن و همه خطرات ناشی از آن را بصیرت و تبیین دانست و افزود: بصیرت به این معنا بوده که خود فرد راه درست را تشخیص داده و خود را حفظ نماید و تبیین برای اینکه دیگران را نیز راهنمایی کرده تا در این مسیر صحیح قرار گیرند.

وی گفت: همه آنچه که برای فهم و شعور لازم بوده در جامعه وجود درد ولی باز هم برخی نمی‌فهمند که مشکل این بوده که شکم‌ها از حرام ها پر شده است لذا دشمن به وسیله عناصر خودی شبیخون‌های خود را اجرا می‌کند تا وقت آن برسد که به هدف اصلی خود برسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی ادامه داد: امروز مسئله بصیرت و جهاد تبیین از مسائل مهمی بوده چون دشمن در تمام صحنه‌ها شکستش قطعی بوده بنابراین در این زمینه تمرکز پیدا کرده و اگر در این صحنه با بصیرت بتوانیم دشمن را شکست بدهید به طور قطعی دشمن شکست خورده است.

عبادی با اشاره به اینکه امروز روز جهاد تبیین و گسترش بصیرت است، خاطرنشان کرد: لازم بوده دشمن را در هر چهره‌ای بشناسیم و همه برکات در سایه پیروزی حق است.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: عبادی خراسان جنوبی بصیرت تبیین قطعی شکست دشمن نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی توطئه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مادران شهدا از سبزپوشان سپاه پاسداران به دلیل عملیات مقتدرانه در مقابل رژیم صهیونیستی حلقه گل هدیه کردند.

در حاشیه مراسم سه شنبه‌های شهدایی در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تعدادی از مادران شهدا به نمایندگی از خانواده‌های شهدا از حجت الاسلام الله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان، سردار شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان ایلام، سردار کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین استان به خاطر حمله تنبیهی سپاه پاسداران علیه اسرائیل غاصب تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 6080384

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی توان مقابله با ایران را ندارد
  • بدحجابی، مقدمه‌ای برای ایجاد فساد در جامعه 
  • ترویج بی حجابی در جامعه از توطئه‌های دشمن است
  • دیدار رئیس‌ جمهور با آیت‌الله شاهچراغی ‌
  • «کم‌آبی» ابرچالش استان سمنان است
  • نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بقیع باید بازسازی شود
  • دیدار صمیمی نماینده ولی فقیه در استان با مردم دیواندره
  • بازدید نماینده ولی فقیه در کاشان از گروه موشکی ۸۴۰ ارتش
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • تصاویری از تجلیل مادران شهدا از سپاه پاسداران در ایلام