Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار قزوین گفت: جلوی خروج نان‌های بسته‌بندی از استان گرفته شود و در صورت لزوم نان بسته‌بندی در فروشگاه‌های استان عرضه شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، محمدمهدی اعلایی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به تعیین نرخ مصوب کالاهای اساسی هیچ فروشگاهی نباید این کالاها را بیشتر از سقف تعیین‌شده بفروشد و به همین خاطر از سازمان تعزیرات و دستگاه قضا تقاضای برخورد قاطع با متخلفان را داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات توزیع نان در قزوین اضافه کرد: باید جلوی خروج نان‌های بسته‌بندی از استان گرفته شود و در صورت لزوم نان بسته‌بندی در فروشگاه‌های استان عرضه شود. چرا که در حوزه نان خود ما کمبود داریم و نباید نان ما به سایر استان‌ها فرستاده شود.

اعلایی به گزارش تعزیرات درباره کشف کالاهای اساسی اشاره کرد و گفت: چون این کالاها تاریخ مصرف دارند و فاسدشدنی هستند، باید خیلی سریع در بازار و فروشگاه‌ها عرضه شوند تا مردم بتوانند از اثرات کار دستگاه‌های نظارتی منتفع شوند.

وی با یادآوری اینکه فصل فعالیت کارگران فصلی آغاز شده است، ادامه داد: بنابراین در این فصل تقاضا برای مصرف نان افزایش خواهد یافت و به همین خاطر باید نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها تشدید شود تا شاهد عرضه خارج از شبکه آرد و نان نباشیم و در این بخش باید از ظرفیت گروه‌های جهادی و بسیجی هم کمک گرفت.

مردمی‌سازی یارانه‌ها به حوزه کالاهای اساسی محدود نیست

رئیس ستاد تنظیم بازار استان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: ارز ترجیحی کل نظام اقتصادی کشور را آشفته کرد و امروز دولت به دنبال این است که با اختصاص یارانه‌ها ناشی از ارز ترجیحی به مردم اصلاحات اقتصادی لازم در این حوزه را انجام دهد.

اعلایی با ذکر اینکه مردمی‌سازی یارانه‌ها تنها به حوزه کالاهای اساسی محدود نمی‌شوند، افزود: دولت قصد دارد تا با تخصیص درست منابع بانکی و کنترل نقدینگی و ایجاد شفافیت در سازوکارهای اقتصادی مردم را از ثمرات اصلاحات اقتصادی بهره‌مند کند.

استاندار زنجان: نان در استان زنجان گران نمی‌شود/ نانوایی‌ها یارانه آرد می‌گیرندآرد روستاییان فاقد نانوایی در استان زنجان طبق روال گذشته توزیع می‌شودفرماندار مشهد مقدس : 300 نانوایی ویژه فعال می‌شود/ از قطع سهمیه تا پلمپ کامل در انتظار واحد‌های متخلف

وی ادامه داد: پرداخت ارز ترجیحی به واردات فقط برای سوداگران، قاچاقچیان و تولیدکنندگان خارجی منفعت داشت و امروز هیچ اقتصاددانی موافق نظام اقتصادی مبتنی بر پرداخت یارانه به واردکننده نیست.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین قیمت نان بازار استانداری قزوین قیمت نان بازار بسته بندی یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است

علیرضا گودرزی، معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی گفت: موضوع حفظ کاربری اراضی کشاورزی به دلیل تامین امنیت غذایی از اهمیت خاصی برخوردار است و ما به عنوان وزارت جهاد کشاورزی و دولت، موظف به حفاظت از زمین های کشاورزی هستیم.   او افزود: حدود ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در کشور وجود دارد که از این میزان حدود یک میلیون هکتار آن درجه یک و حدود چهار میلیون هکتار درجه دو است و تقریباً ۷۰ درصد از تولیدات کشاورزی در این اراضی به دست می‌آید؛ بنابراین با یک عزم ملی مردم و حاکمیت باید با تمام توان از این اراضی محافظت کنند.   معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی گفت: از بین رفتن این زمین‌های حاصلخیز موجب تهدید امنیت غذایی، از بین رفتن استقلال اقتصادی و وابستگی به سایر کشورها خواهد شد.   او ادامه داد:  شهرها و روستاها در ابتدا در کنار رودها و منابع آبی ایجاد شدند که خاک حاصلخیزی در آن منطقه وجود داشت، بنابراین تغییرات در حریم و محدوده شهرها و طرح هادی روستاها موجب تغییر در این اراضی حاصلخیز خواهد شد و باید با دقت در این مورد تصمیم‌گیری شود.   گودرزی افزود: اجازه تغییر کاربری اراضی شالیزاری شمال کشور داده نمی شود،لذا مردم نباید فریب مشاوران املاک غیرمجاز، افراد سودجو و فرصت طلب را بخورند، مردم بدانند که در صورت تغییر کاربری اراضی با آنان طبق قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها اقدام خواهد شد.   معاون حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی از مردم خواست قبل از خرید زمین یا هرگونه تغییر کاربری به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مراجعه و مشاوره و استعلام‌های مورد نیاز را دریافت کنند.   گودرزی گفت: سامانه هوشمند رصد و پایش اراضی کشاورزی در تمامی استان های کشور راه‌اندازی شده است و عرصه‌های کشاورزی را پایش می‌کند و هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی را به واحدهای گشت یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گزارش می‌کنند. در همین راستا از مردم نیز تقاضا داریم در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری موضوع را به سامانه تلفنی شبانه روزی ۱۳۱ اطلاع دهند. باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • رشد دیپلماسی منطقه‌ای سیاست دولت است
  • تغییر کاربری اراضی حاصلخیز کشاورزی ممنوع است
  • افزایش تعاونی‌ها به حل مشکلات استان‌ها کمک می‌کند
  • یارانه فروردین، کالابرگ الکترونیک، صدک‌بندی و چند ابهام دیگر
  • قیمت قارچ در میادین تره بار شهرداری تهران کاهش یافت
  • قیمت قارچ در میادین و بازار‌های میوه و تره بار کاهش یافت
  • ۷ هزار خودرو برقی در راه کشور است
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • مسیریابی دلار با خروج احساسات