Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-03-28@18:51:36 GMT

◄ افزایش 200 درصدی هزینه خروج کامیون ها از شهر قصر شیرین

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۶۷۶۵

تین نیوز

یک راننده کامیون از افزایش 200 درصدی هزینه مربوط به خروج از شهر قصر شیرین توسط شهرداری این شهر خبر داد.

به گزارش تین نیوز، این راننده در شبکه های اجتماعی با انتشار دو قبض مربوط به تاریخ سال گذشته و امسال نوشت: هزینه قبض مبادی خروجی شهر (هزینه مربوط به خروج از شهر قصر شیرین) که توسط شهرداری قصر شیرین از رانندگان دریافت می شود از  سال  گذشته تا اردیبهشت سال 1401 از مبلغ پنجاه هزار ریال  به 150 هزار ریال رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: درخواست از مسئولان برای رسیدگی به پارکینگ گمرک مرز خسروی

سید فخرالدین شریعتی افزود: این در حالی است که رانندگان کامیون، میزان 9  درصد از کرایه خود را بابت عوارض جابجایی بار پرداخت می کنند که یکی از موارد استفاده از این عوارض نیز در زیر ساخت های جاده ای کشور است.

این راننده کامیون عنوان کرد: ضمن این که رانندگان ناوگان سنگین اصلا از داخل شهر قصر شیرین تردد نمی کنند ولی با این وجود مجبور به پرداخت این مبلغ به شهرداری هستند.

قبض عوارض خروج از شهر قبض عوارض خروج از شهر

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین شبکه های اجتماعی مرز خسروی قصرشیرین شهرداری قصر شیرین شهر قصر شیرین خروج از شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه

ایسنا/خراسان رضوی سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد درخصوص افزایش بهای بلیت قطار شهری گفت: به دلیل استفاده بیشتر زائران و ‌مجاوران از اتوبوس، افزایش بهای بلیت اوایل اردیبهشت‌ماه و برای مترو از فروردین‌ماه بوده که کمیته انطباق نیز تایید کرده، بنابراین دریافت این مبلغ قانونی است.

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص افزایش بهای بلیت قطار شهری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بلیت مترو را از ۱۲۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان افزایش دادیم اما مطالبه‌گری ایجاد شد که این افزایش زیاد است، بنابراین مجدد قیمت را به ۱۲۰۰ تومان بازگرداندیم.

وی افزود: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مبلغ مترو هیچ افزایشی پیدا نکرد. از طرف دیگر هزینه تمام شده مترو برای هر نفر ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان است که شهرداری باقی هزینه را یارانه می‌دهد.

حاجی‌بگلو بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ براساس مصوبه شورای شهر که کمیسیون انطباق نیز تایید کرده، بهای بلیت از ۱۲۰۰ به ۱۵۰۰ تومان و به میزان ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است. به دلیل اینکه زائران و ‌مجاوران بیشتر از اتوبوس استفاده می‌کنند، اعلام کردیم افزایش بهای بلیت اتوبوس از اوایل اردیبهشت‌ماه اعمال شود، اما برای مترو از فروردین‌ماه بوده که کمیته انطباق نیز تایید کرده، بنابراین دریافت این مبلغ قانونی است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این میزان افزایش زیادی هم نیست، البته نگاه ما این است که هر چقدر بتوانیم هزینه را کاهش دهیم و خدمات را به صورت مطلوب‌تر و کم‌هزینه‌تر ارائه کنیم و این جزو اهداف شورا است، بر همین اساس ۲ سال هیچگونه افزایش نرخی نداشتیم.

وی اضافه کرد: نرخ تورم ۴۷ درصد است و ما مجاز بودیم بهای این خدمات را تا ۴۷ درصد نیز افزایش دهیم، اما این کار را انجام ندادیم و کمترین میزان افزایش را آن هم به میزان ۲۵ درصد و بعد از دو سال اعلام کردیم. اگر آن دو سال را در نظر می‌گرفتیم بهای بلیت باید ۴۰۰۰ تومان دریافت می‌شد، اما به خاطر رفاه حال زائران و شهروندان افزایش ۲۵ درصدی را اعمال کردیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • آرژانتین فقیرتر شد
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • کاهش ۳۰ درصدی هزینه خمیرمایه نانوایان/ تامین نان یارانه‌ای با تعداد بالا در ماه رمضان امکان‌پذیر است
  • تاثیر قیمت جدید دلار بر بازار مصالح ساختمانی 1403
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • واقعی شدن تعرفه پزشکی به نفع بیماران است | ارزان بودن خدمات درمانی باعث اضافه بار مراجعات بیماران شده است !
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود