Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@02:40:15 GMT

اعلام جزئيات افزايش حقوق کارکنان شهرداري تهران

تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۶۹۳۶

خبرگزاری آریا-نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: جمع‌بندی مسائل مطرح شده در جلسه هم اندیشی شورا در خصوص طرح دو فوریت فیش‌های عوارض اسفند 1400 در جلسه آینده صحن شورا رأی‌گیری خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: در این جلسه انتخاب نمایندگان شورا در کمیته نظارت بر سفرهای خارجی شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت و سید احمد علوی و حبیب کاشانی به عنوان نمایندگان شورا معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به حضور لطف‌اله فروزنده معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا شهرداری تهران در این جلسه، خاطرنشان کرد: توضیحاتی از سوی ایشان در رابطه با موضوعات مختلف پیرامون نیروهای انسانی شهرداری و افزایش حقوق مطرح شد.
سروری در توضیح بیشتر افزود: زمان افزایش حقوق مستلزم روند دولت است. البته علی الحساب شهرداری در این زمینه اقدام خواهد کرد تا دولت اقدامات کلی را انجام دهد که در خصوص این موضوع در جلسه سه‌شنبه شورا توضیح داده خواهد شد.
وی همچنین تصریح کرد: در ادامه این جلسه در مورد طرح دو فوریت فیش‌های عوارض اسفندماه سال 1400 اعضا به جمع‌بندی رسیدند که این جمع بندی در روز سه شنبه به رأی گیری گذاشته می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت

ایسنا/تهران شهردار قیامدشت با ارسال لایحه ای به شورای اسلامی این شهر، اجازه شروع مراحل اداری اجرای پروژه های عمرانی شهر قیامدشت را از این شورا درخواست نمود.

 «حسین ترکاشوند» شهردار قیامدشت با اعلام این مطلب در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: خوشبختانه با همت و تلاش همکارانم در مجموعه شهرداری قیامدشت توانستیم در دهه دوم اسفندماه، لایحه ۲۴۰ میلیارد تومانی بودجه سال ۱۴۰۲ را محقق نموده و نسبت به رقم بودجه مصوب نیز مازاد درآمدی بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال داشته باشیم.

وی با اشاره به تصویب بودجه ۳۶۳۰ میلیارد ریالی شهرداری در شورای اسلامی شهر قیامدشت، ضمن قدردانی از همراهی اعضای پارلمان شهری در جهت تحقق برنامه ها و فعالیت های حوزه مدیریت شهری گفت: سال ۱۴۰۳ در حوزه اجرایی شهر قیامدشت بسیاری از پروژه های وعده داده شده عملیاتی خواهد شد؛ چراکه بیش از ۶۲ درصد از بودجه پیشنهادی به فعالیت های عمرانی اختصاص خواهد داشت‌ و  این میزان فعالیت عمرانی در میان شهرداری های کشور با توجه به مشکلات مالی شهرداری ها از اهمیت خاصی برخوردار است.

شهردار قیامدشت در ادامه بیان کرد: تکمیل و بهره برداری از فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری، احداث بلوار ولیعصر جنوبی( عج)، احداث اسکان اضطراری در بوستان بام قیامدشت، بهره برداری از ورزشگاه امام علی(ع) و مدرسه فخر صادق، احداث خانه کشتی، آسفالت معابر اصلی و لکه گیری معابر فرعی و احداث ساختمان حوزه های شهرسازی و درآمد شهرداری قیامدشت از جمله برنامه های سال جاری شهرداری قیامدشت است.

ترکاشوند ادامه داد: بودجه مصوب بر اساس بخشنامه های ابلاغی و بر مبنای افزایش درآمد چند سال اخیر شهرداری، شناخت و بررسی نیازهای عمرانی، رفاهی و خدماتی شهر توسط واحدهای مختلف شهرداری تهیه و پس از  تنظیم و کارشناسی توسط حوزه مالی جهت تصویب به  شورای اسلامی شهر قیامدشت ارسال گردید که پس از چند جلسه بررسی توسط اعضای این شورا برای تایید به کمیته تطبیق مصوبات فرمانداری ویژه شهرستان ری ارسال و  به تصویب  نهایی آن کمیته نیز رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حداکثر پرداختی کارکنان دولت تعیین شد
  • بازداشت ۲ پیمانکار مرتبط با عضو شورا و شهرداری
  • ترمیم حقوق کارکنان شهرداری تهران اجرا می‌شود
  • برخورد دستگاه قضا با ساخت و ساز غیرمجاز
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با ساخت و سازهای غیرمجاز 
  • دستگاه قضا صادقانه به مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • دستگاه قضا صادقانه مدیریت شهرداری را کمک می‌کند
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • فرمول تعیین دستمزد ۱۴۰۳ اعلام شد/ میزان دقیق افزایش حقوق کارگران چقدر است؟