Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

 حسین حق وردی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تشکر از اقدامات دولت درخصوص جراحی اقتصادی و مبارزه با واسطه ها، دلالان و مافیای متعدد در کشور گفت: باید دقت شود که هزینه‌های این اقدامات، صبر و حوصله مردم را لبریز نکند و با نظارت دقیق و موثر از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری و قبل از هر اقدامی، اقناع سازی رسانه‌ای انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به اعتراضات بحق مردم در مورد دهک بندی‌ها و تخصیص یارانه‌ها توجه جدی شود و حذف برخی خانواده‌ها از دریافت یارانه قابل قبول نیست.

حق وردی تصریح کرد: سخت گیری شعب مختلف بانک‌ها از پرداخت وام ازدواج و سایر وام‌های خرد یأس و ناامیدی مردم و جوانان را در پی داشته، این درحالی است که مسئولان عالی رتبه به صورت مداوم در تلویزیون از عدم سخت گیری بانک‌ها به ویژه در بحث ضمانت‌های بانکی صحبت می‌کنند و این موجب ایجاد دوگانگی در کشور می‌شود؛ یا مسئولان از شرایط شعب خبر ندارند و تصمیماتی می‌گیرند که در میدان عمل قابلیت اجرایی ندارد، یا شعبات به تصمیمات اتخاذ شده توجهی نمی‌کنند، در هر صورت دوگانگی موجب افزایش مشکلات برای مردم شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: می‌طلبد وزیر ورزش برای حل مشکلات ادارات ورزشی و جوانان شهرستان‌ها اقدام عاجلی انجام دهد؛ چرا درآمد‌های اختصاصی ادارات برنمی گردد تا آن‌ها به موقع بتوانند بیمه و حقوق پرسنل خود را پرداخت کنند. همچنین از مسئولان بنیاد مستضعفان می‌خواهم در بازگرداندن باغ هارون شهرستان قدس به مردم توجه ویژه داشته باشند. 

منبع: خبرگزاری خانه ملت

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسین حق وردی یارانه نقدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان استان چه تدابیری برای سفر‌های ایمن و مطمئن در تعطیلات نوروز اندیشیده اند؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ابوالحسینی در ارتباط با خبر ۲۰ شبکه یزد گفت: در زمینه اسکان و ساماندهی مسافران در استان یزد این امر به خوبی صورت گرفته است. 
وی ادامه داد: موج دوم سفر از روز شنبه آغاز شد و بازگشت موج اول را شاهد بودیم که ترافیک در جاده‌ها افزایش یافت که به همین منظور تعدادگشت‌های پلیس راه وعوامل امدادی در جاده افزایش یافته است. 
وی ادامه داد: موتورسیکلت‌ها در مسیر‌های پیرامون شهر‌ها حرکات نمایشی انجام می‌دهند که مقرر شد پلیس راهور درشهر‌ها و پلیس راه در مسیر راه‌ها نظارت داشته باشند تا مشکلی نداشته باشیم و بتوانیم مسافران را ایمن بدرقه کنیم. 
جانشین رییس ستاد خدمات سفر استان یزد با اشاره به حضور گسترده همه عوامل برای ایمنی راه‌ها گفت: سال گذشته با تمهیدات صورت گرفته استان یزد جزء استان‌هایی با کمترین میزان تلفات جاده‌ای بود و، چون آمار امسال با پارسال مقایسه می‌شود، این نرخ افزایشی را نشان می‌دهد که امیدواریم کمترین میزان حوادث جاده‌ای را داشته باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسمومیت ۲۰ نفر با گاز مونوکسید کربن در یک روز
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی با افزایش ۱۵ درصدی
  • تاریخ جدید واریز یارانه نقدی فروردین با افزایش ۱۵ درصدی/ واریزی ۱ میلیون و ۳۸۰ هزارتومانی برای این خانوار‌ها
  • یارانه فروردین یک میلیون و ۳۸۰ هزارتومان می شود؟
  • استفاده ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • دیدار با خانواده معظم شهدا در سلماس
  • انتقاد تند از علی مطهری بعد از اظهاراتش درباره نوروز /به دنبال تبدیل عید به عزا هستید؟/خیال نکنید مردم خیلی سرخوش‌ هستند اما.../نوروز تعطیل بردار نیست
  • استقبال ۱۸۵هزارخانواربوشهری ازطرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی
  • مسئولان استان چه تدابیری برای سفر‌های ایمن و مطمئن در تعطیلات نوروز اندیشیده اند؟
  • ۱۸۵ هزار خانوار بوشهری از طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند