Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@19:16:42 GMT

هیچ نوسانی در قیمت توزیع نان پذیرفتنی نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۹۸۰۹

هیچ نوسانی در قیمت توزیع نان پذیرفتنی نیست

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری شامگاه یکشنبه در نشست ساماندهی آرد نان استان تهران اظهار داشت: در ابتدای اجرای یک طرح مهم و اساسی در حوزه اقتصاد کشور هستیم و با در نظر گرفتن همه جوانب، شرایط حساسیت‌ها و دقت در حوزه اجرا، اگر بتوانیم این طرح را به سامان برسانیم، یک اتفاق بزرگ در حوزه اقتصادی و معیشتی و رفاه مردم رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوری افزود: خوشبختانه تاکنون اجرای طرح، پیشرفت خوبی داشته است؛ امیدواریم در مسیر اجرا نیز کارها با کیفیت و دقت لازم پیش رود.

استاندار تهران گفت: مسائل مربوط به شکر، ماکارونی و روغن حل شده است اگر جزئیاتی باقی مانده را باید در اسرع وقت حل می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه آرد و نان حساسیت بالایی دارد و حساسیت این دو کالا با دیگر اقلام قابل مقایسه نیست عنوان داشت: هیچ نوسانی در قیمت توزیع نان پذیرفتنی نیست و نباید صورت بگیرد.

منصوری اظهار داشت: مسئولان امر باید کاملاً به بازار آرد و نان مسلط باشند و در مسئله نان با کسی تعارف نداریم و رئیس جمهور صریحاً اعلام کردند، افزایش قیمت نان نداریم و دولت هم مصمم به رعایت این نکته است لذا کم فروشی، گران فروشی و عرضه خارج از شبکه این کالا قابل قبول نیست.

کد خبر 5490982

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران محسن منصوری قیمت نان بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا احتکار کالاهای اساسی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه تنظیم بازار مشهد خراسان رضوی نظارت و بازرسی ایلام نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان

عدیل سروی زرگر، رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت: ۱۵ هزار و ۱۵۰ جعبه تخم نوغان از روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه در استان گیلان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه با بیان اینکه امسال قیمت هر جعبه تخم نوغان ۲۸ هزار تومان اعلام شده است، افزود: توزیع تخم نوغان تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد. 

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور تصریح کرد: امسال به دلیل سرمای هوا و آماده نبودن برگ توت، توزیع تخم نوغان با اندکی تأخیر در گیلان انجام شده است.

به گفته سروی زرگر، نوغانداران برای دریافت تخم نوغان می‌توانند از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۷ عصر هر روز به ۱۱ شعبه در شهرستان‌های لنگرود، شفت، فومن، صومعه سرا، لاهیجان، رشت، بندر انزلی و آستانه اشرفیه مراجعه کنند.

او همچنین گفت: نوغانداران دیگر شهرستان‌ها هم برای دریافت تخم نوغان باید در ساعات اداری به اداره جهاد کشاورزی شهرستان خود مراجعه کنند.

رئیس مرکز توسعه نوغانداری کشور با بیان اینکه پیش بینی شده نوغانداران امسال ۵۶۰ تن پیله‌ تر ابریشم برداشت کنند، افزود: پارسال نوغانداران گیلانی ۱۴ هزار جعبه تخم نوغان خریداری و ۵۳۰ تن پیله‌ تر به بازار عرضه کردند.

منبع: صدا وسیما

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • تاثیر ۲۰ درصدی روغن موتور در رشد قیمت کرایه حمل و نقل
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • توزیع روزانه قارچ به ۵۵ تن رسید