Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:07:53 GMT

داودی: عملکرد زنان در المپیک برزیل بسیار درخشان بود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۰۹۸۲۲

داودی: عملکرد زنان در المپیک برزیل بسیار درخشان بود

به گزارش ایرانا، زهرا داودی ادامه داد: ۱۶ ورزشکار  زن ناشنوا  با ۴ طلا، ۳ نقره و ۵ برنز عملکرد بسیار خوب و قابل تقدیری داشتند و نسبت به مردان ورزشکار ناشنوا  در برزیل نتایجی به مراتب بهتر داشتند.

وی ادامه داد: زنان ناشنوا در سه رشته کاراته ، تکواندو و تیراندازی در بازیهای المپیک شرکت کردند و توانستند در کاراته یک مدال طلا ، ۳ نقره و ۳ برنز و در تکواندو ۳ طلا و ۲ برنز کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داودی گفت: با آنکه دختران تیرانداز ناشنوا تلاش زیادی برای کسب مدال داشتند و توانستند رکوردهای خود را در تمریناتشان تکرار کنند  اما موفق به کسب مدال نشدند که دلیل آن آمادگی بسیار بالا و توانمندی تیراندازان سایر کشورها بود و حکایت از تمرینات طولانی و بهتر آنان داشت.

این مدیر ورزشی تصریح کرد: اگر ما بخواهیم در آینده در  رشته تیراندازی  المپیک ناشنوایان مدال آور باشیم ، باید برنامه ریزی و تمرینات منسجم تر و بیشتری داشته باشیم .

وی در ادامه ارزیابی عملکرد ورزشکاران زن ناشنوا در المپیک برزیل گفت: زنان ورزشکار ناشنوا در المپیک ۲۰۱۷ سامسون ترکیه یک طلا، سه نقره و ۶ برنز کسب کردند ، در حالی که در المپیک برزیل موفق به کسب ۴ طلا ، ۳ نقره و ۵ برنز شدند که  نشان از این است که به نسبت نتیجه و مدال و از نطر فنی عملکردی بسیار موفق تر عمل کردند.

داودی اظهار امیدواری کرد تا با برنامه ریزی و تلاش بیشتر مسئولان فدراسیون ورزش های ناشنوایان و ورزشکاران در میادین ورزشی آینده عناوینی بهتر برای ایران کسب شود.

برچسب‌ها ورزش زنان المپیک ورزش ناشنوایان برزیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش زنان المپیک ورزش ناشنوایان ورزش زنان المپیک ورزش ناشنوایان برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۰۹۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد

 در ششمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل و در فینال تپانچه ۲۵ متر بانوان هانیه رستمیان در رده پنجم ایستاد. رستمیان در مسابقات قهرمانی جهان در مصر سهمیه حضور در المپیک پاریس را به دست آورده بود.

هانیه رستمیان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت با ۵۸۹ امتیاز در رده سوم ایستاد و راهی فینال شد. وی همچنین رکورد ایران در رویداد‌های برون مرزی که پیش‌تر در اختیار خودش بود را یک نمره ارتقا داد.

مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۲۴ تا ۳۱ فروردین با حضور ۴۶۶ ورزشکار از ۷۶ کشور برزیل برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • کسب مدال برنز کاراته کای قمی
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • آقامیرزایی در کایاک ۲۰۰ متر برنز گرفت/ تیم دو نفره سهمیه نگرفت
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان