Web Analytics Made Easy - Statcounter

سولماز عباسی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا، درباره لغو بازی‌های آسیایی هانگژو اظهار داشت: قایقرانان در اردوی چهار ماهه‌ای تمرینات سخت و فشرده‌ای داشتند، اما قطعا لغو شدن بازی‌های آسیایی بزرگ‌ترین ضربه را به شرایط روحی ورزشکاران وارد می‌کند چرا که با انگیزه تمرین می‌کردند و تست‌های زیادی دادند و سعی کردند بهترین باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با لغو بازی‌های آسیایی انگیزه آنها از بین می‌رود زیرا بزرگ‌ترین و سخت‌ترین کار حفظ انگیزه است.

وی افزود: تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است تا شرایط روحی را به شکلی پیش ببریم که بتوانند تمرینات را ادامه دهند و آمادگی جسمانی آنها افت نکند. هر چند این اتفاق برای دومین‌بار است که در این چند سال اخیر می‌افتد و بازی‌های المپیک توکیو هم به دلیل کرونا به تعویق افتاد. شرایط کاری سختی داشتم زیرا ورزشکاران در شهرهای خودشان تمرین می‌کردند و باید از راه دور شرایط آنها را ارزیابی می‌کردم. ‌

مربی تیم ملی روئینگ ادامه داد: امیدوارم این بازی‌ها زودتر برگزار شود، زیرا فشار روحی و استرسی که آنها در تمرینات سپری می‌کنند، زیاد است. در کنار آن به دلیل شرایط سخت اقتصادی اردوها نمی‌تواند مستمر برگزار شود و امیدوارم در این زمینه بودجه‌ای وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک در نظر بگیرد تا با این شرایط زحمات مربی و ورزشکار به هدر نرود.

وی شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی را بالا دانست و گفت: با ۱۳ قایقران اردوهای خوبی را برگزار کردیم و آنها  پیشینه خوبی از بازی‌های آسیایی جاکارتا و عملکرد خوبی داشتند؛ بنابراین در اردوها نیز امیدوارکننده ظاهر شدند و سخت تمرین کردند. اگر اردوی تیم ملی با همین شرایط ادامه یابد، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم. حتی با وجود ژاپن و چین هم امید به کسب مدال وجود دارد. امیدوارم با وجود تعویق بازی‌ها، ورزشکاران با آمادگی بهتری در هانگژو حضور یابند.

عباسی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی روئینگ یادآور شد: همزمان با بازی‌های آسیایی مسابقات جهانی چک نیز برگزار می‌شد که با توجه به تعویق بازی‌ها، امیدوارم با حمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در این مسابقات شرکت کنیم تا قایقرانان انگیزه خود را حفظ کنند و از نظر مهارتی چند پله بالاتر بروند.

برچسب‌ها تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی بازی های آسیایی 2022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی بازی های آسیایی 2022 تیم ملی روئینگ فدراسیون قایقرانی بازی های آسیایی 2022 بازی های آسیایی تیم ملی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۰۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صداوسیما؛ دختران پاکت بیلیارد کشورمان روز گذشته یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه برای شرکت در مسابقات ناین بال قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ عازم شهر ریاض شدند.
تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند. 
نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود و تا روز هفتم اردیبهشت ماه ادامه پیدا می‌کند. 
این مسابقات به صورت دو حذفی و تک حذفی برگزار می‌گردد. فریال طاهری در رده سنی زیر ۱۷ سال و تیموری و زرین حقیقی در تیم بزرگسالان حضور دارند و به مصاف رقیبان خود خواهند رفت.

دیگر خبرها

  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حسین رسولی: در رنکینگ المپیک از سهمیه دور می‌شوم
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • آخرین وضعیت ایران برای میزبانی از بازی‌های آسیایی ناشنوایان
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴