Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@12:34:46 GMT

اصلاح ۱۸ تقاطع شهری برای کوتاه شدن مسیر شهروندان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۱۰۶۱

اصلاح ۱۸ تقاطع شهری برای کوتاه شدن مسیر شهروندان

به گزارش خبرنگار مهر، شعبانی، با بیان اینکه ۴۳۰ تقاطع بزرگراهی در تهران وجود دارد اظهار کرد: از میان تمامی این تقاطع‌ها حدود ۹۸ تقاطع ناقص در تهران وجود دارد که منجر به بیشتر شدن حدود ۷۸۲ کیلومتر از راه مردم شده‌اند.

وی ادامه داد: برای مثال در بزرگراه چمران سمت شمال برای ورود به اتوبان همت غرب دسترسی وجود ندارد که برای رفع این مشکل راه‌هایی ایجاد خواهند شد همچنین با ایجاد تقاطع در بزرگراه بابایی و باقری می‌توان ۱۲ کیلومتر از راه اضافی شهروندان را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شعبانی با بیان اینکه این ۷۸۲ کیلومتر راه اضافی حدود ۲۰۰ میلیون لیتر بنزین را هدر می‌دهد گفت: وقتی این مسیرها اصلاح شوند تبدیل به ۵۷ کیلومتر خواهند شد.

معاون عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه شورای شهر مصوبه اصلاح تقاطع‌ها را ابلاغ کرده است گفت: در سال گذشته دو تقاطع تکمیل و تحویل داده شد و در ۳ خرداد امسال نیز ۳ تقاطع دیگر تکمیل خواهند شد همچنین امسال ۱۸ تقاطع اصلاح می‌شوند که ۱۲۳ کیلومتر را تبدیل به ۹ کیلومتر خواهد کرد.

کد خبر 5491113 مهشید جعفری معظم

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران بزرگراه شورای شهر تهران شهرداری تهران علیرضا زاکانی شورای شهر تهران شهردار تهران سازمان حج و زیارت قوه قضاییه یوسف نوری حج تمتع شرکت کنترل کیفیت هوای تهران بنیاد شهید و امور ایثارگران دادستانی تهران ترافیک علی القاصی مهر دستگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نصیری عصر چهارشنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات زیرساخت‌های آبرسانی گناباد که با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب استان خراسان رضوی در سالن اجتماعات فرمانداری گناباد برگزار شد، اظهار کرد: اصلاح خط انتقال آب این شهرستان به طول ۱۳ کیلومتر و با صرف اعتبار بیش از یک هزار میلیارد ریال از محل مصوبه‌های سفر ریاست جمهوری در دست اجرا است که در دور دوم سفر استانی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

فرماندار گناباد از اختصاص افزون بر یک هزار میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان گناباد خبر داد و افزود: این مبلغ معادل کل بودجه تملک دارایی‌های سرمایه‌ای گناباد است که تنها برای رفع مسائل و مشکلات و اجرای طرح‌های آبرسانی این شهرستان در یک سال گذشته تخصیص یافته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به رویکرد دولت در رفع معضلات تأمین آب شرب، علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن، کاهش مشکلات تأمین پایدار آب شرب نیز از اولویت‌های اصلی مسؤولان این شهرستان است.

نصیری یادآور شد: آب مورد نیاز مناطق شهری گناباد از ۲۲ حلقه چاه عمیق و آب شرب مورد نیاز ۷۵ روستای تحت پوشش نیز از ۴۲ حلقه چاه عمیق، ۱۱ مجتمع آبرسانی و ۹۹ دستگاه منبع آب زمینی و هوایی تأمین می‌شود.

کد خبر 6088145

دیگر خبرها

  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • لزوم تغییر مسیر رینگ چهارم و آزادسازی اراضی در محدوده سیتی‌سنتر و راه‌آهن
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • تخلیه ماهانه۵۰۰ تن زباله و لجن از کانال‌ های آب تهران | روایت کارگرهایی که در مسیر پاکسازی کانال‌های شهر جان می‌ دهند
  • اصلاح ۱۳ کیلومتر از خط انتقال آب شهرستان گناباد
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • اصلاح و بهسازی حدود ۱۰۱ کیلومتر از شبکه و خطوط آبرسانی لرستان
  • تکمیل تقاطع امام خمینی (ره) اراک اولویت اقدامات مسؤولان شهری باشد
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول
  • حجم طرح‌های راهداری در بهاباد ۱۵ برابر شده است