Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشور جایگزین جین برای میزبانی از جام ملت های آسیای بعدی هنوز مشخص نشده است

یک روزنامه عربستانی اعلام کرد این کشور تصمیمی برای گرفتن میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا ندارد و کشورهای شرق قاره از جمله کره جنوبی و ژاپن در اولویت هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، بعد از انصراف چین از میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا، شایعات زیادی درباره انتخاب میزبان بعدی این رقابت‌ها به جای چین شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که از کشورهای قطر و عربستان به عنوان گزینه‌های جدی میزبانی این رقابت‌ها یاد می‌شود، روزنامه «الشرق الاوسط» اعلام کرد کشور عربستان تصمیمی برای میزبانی این مسابقات ندارد و تمرکزش را روی گرفتن میزبانی دوره ۲۰۲۷ گذاشته است.

طبق ادعای الشرق الاوسط، تاریخ برگزاری مسابقات سال ۲۰۲۳ یعنی ماه ژوئن یکی از عواملی است که باعث می‌شود کشورهای غرب آسیا به دلیل گرما و رطوبت زیاد قادر به میزبانی جام ملت‌ها نباشند.

البته کشور قطر به دلیل داشتن استادیوم‌هایی با سیستم خنک کننده می‌توانند میزبانی را بر عهده بگیرند اما به نوشته روزنامه عربستانی، سهمیه میزبانی این دوره از مسابقات جام ملت‌ها برای شرق آسیا است و کشورهایی نظیر ژاپن و کره جنوبی در اولویت هستند؛ البته در صورتی که خودشان تمایلی به این کار داشته باشند.

به گفته منابع خبری الشرق الاوسط، قطر به دلیل داشتن استادیوم‌های مجهز به سیستم خنک کننده می‌تواند گزینه جدی میزبانی به جای چین باشد اما این موضوع به چند عامل بستگی دارد که مهمترین آن عدم تمایل کشورهای شرق به میزبانی و همچنین تمایل خود قطر برای انجام این امر است.

البته در این صورت، قطر باید از میزبانی جام ملت‌های ۲۰۲۷ آسیا انصراف بدهد؛ جایی که عربستان، ایران و هندوستان هم مدارک خود را برای گرفتن میزبانی این دوره از بازی‌ها به AFC ارسال کرده‌اند.

علاوه بر این، انتظار می‌رود تیم ملی چین که به واسطه میزبانی جام ملت‌های آسیا سهمیه حضور در این مسابقات را به دست آورده بود، در مسابقات مقدماتی و انتخابی جام ملت‌ها شرکت کند.

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میزبانی جام ملت ها جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون هاکی، هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان کشور به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات از ۴ اردیبهشت آغاز میشود. در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد.

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان میباشد که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

خاطر نشان میگردد مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز میباشد و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898306

دیگر خبرها

  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد
  • تور بین المللی دوچرخه سواری خزر به میزبانی محمودآباد
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • برگزاری هشتمین اردوی تیم ملی هاکی بانوان
  • میزبانی دانشگاه آزاد از تیم ملی هاکی زنان
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس