Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@07:56:13 GMT

احتمال هم بازی شدن طارمی با مسی و نیمار

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۱۶۰۷

احتمال هم بازی شدن طارمی با مسی و نیمار

بعد از اینکه پورتو در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، سرجیو کونسیسائو سرمربی این تیم مورد تمجید اهالی این تیم بابت جذب مهدی طارمی قرار گرفت. این سرمربی با خرید مهاجم ایرانی توانست بهترین خرید سال‌های اخیر پورتو را انجام دهد. هر چند طارمی در نخستین فصل خود در پورتو نتوانست مانع از قهرمانی اسپورتینگ در لیگ پرتغال شود، اما در فصل دوم به خوبی در سیستم مورد نظر کونسیسائو سرمربی جوان تیم جا افتاد و توانست در دیدار‌های زیادی روی امتیازاتی که پورتو جمع‌آوری کرد اثرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش خبری آمد که کونسیسائو یکی از گزینه‌های مد نظر پاری سن ژرمن برای فصل بعد است و حالا احتمال همراهی طارمی با سرمربی این تیم برای رفتن به فرانسه به گوش می‌رسد. اگر این اتفاق رخ دهد شاهد هم بازی شدن طارمی با مسی و نیمار خواهیم بود. پاریسی‌ها که از عملکرد پوچتینو سرمربی تیم خود ناراضی هستند ابتدا به سراغ زیدان رفتند، اما او به‌دنبال حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است و حالا گفته می‌شود گزینه‌های آن‌ها به جز کونسیسائو، آنتونیو کونته، یواخیم لوو و تیاگو موتا هستند.

بیشتر بخوانید

طارمی در بین ۵ مهاجم برتر اروپا + عکس

حتی سایت اکسپرسو پرتغال امروز در گزارش خود راجع به عملکرد کونسیسائو در پورتو نوشت:کونسیسائو به خوبی از داشته‌های خود در طول فصل برای رسیدن به‌عنوان قهرمانی استفاده کرد و در این راه مهدی طارمی، لوئیس دیاز و البته اوانیلسون نقش مهمی در موفقیت‌های این تیم در طول مسابقات ایفا کردند. او حالا این فرصت را دارد تا در فینال جام حذفی هم به موفقیت برسد و با دبل فصل را به پایان برساند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی پورتو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی

آفتاب‌‌نیوز :

 در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال تیم‌های پورتو و گیمارش مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر یک به سود یاران مهدی طارمی خاتمه پیدا کرد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه ۴ بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد.

در این مسابقه مهدی طارمی ۸۵ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت و توانست گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. همچنین وی در این مسابقه یک کارت زرد هم دریافت کرد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد بین تیم‌های پورتو و اسپورتینگ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گل‌زنی طارمی
  • پاسخ مبهم کونسیسائو درباره بازگشت مهدی طارمی
  • سکوت معنادار سرمربی پورتو درباره طارمی
  • سکوت کونسیسائو درباره بازگشت طارمی
  • طارمی باارزش‌تر از سپاهان و تراکتور
  • کودتا در پورتو؛ طارمی به ترکیب برمی‌گردد؟
  • سرمربی پورتو به سیم آخر زد؛ خط قرمز روی نام ۴ بازیکن
  • خط قرمز سرمربی پورتو روی نام ۴ بازیکن/ طارمی بازهم محبوب می‌شود؟
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!