Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ابوالحسن رضایی روز دوشنبه در نشست آموزش همگانی حقوقی اظهارداشت: رزمایش جهادگران فاطمی هجدهم اردیبهشت امسال همزمان با دومین روز از هفته بسیج سازندگی همزمان با سایر رده‌های بسیج مستضعفان در سازمان بسیج حقوقدانان استان نیز آغاز شد.

وی افزود: با اجرای این رزمایش از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت تمامی حقوقدانان بسیجی سازمان بسیج حقوقدانان استان پای کار آمدند و جهاد گونه خدمت کردند به گونه‌ای که با تلاش وکلا، سردفتران، حقوقدان‌ها، اساتید دانشگاه، دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های حقوق  در این رزمایش ۵۱۶ عنوان مشاوره حقوقی ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان بیان کرد: این سازمان در طول سال با اجرای برنامه‌های مختلف در تلاش است تا در کنار بالا بردن سطح آگاهی و علم حقوقی افراد جامعه، ارائه مشاوره‌های حقوقی را برای گروه‌های مختلف انجام داده و زمینه حمایت همه‌جانبه را از اقشار مختلف فراهم کنند.

وی اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان را در مساجد استان یادآور شد و گفت: حضور حقوقدانان در مساجد و ارائه مشاوره حقوقی رایگان در زاهدان توسط وکلا، قضات و حقوقدانان بسیجی برپا می شود تا در موضوعات مختلفی که جامعه با آن درگیر است مانند حقوق کسب و کار، آموزش‌های حقوقی قبل از ازدواج، اصول تنظیم قراردادها و تنظیم وصیت‌نامه‌های شرعی و قانونی مشاوره‌های رایگان به مردم داده شود.

رضایی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۷۴ جهادگر حقوقی در قالب ۳۴ گروه جهادی خدمات مشاوره‌ای و وکالت‌های رایگان حقوقی را در این رزمایش بر عهده داشتند.

وی ادامه داد: با تلاش حقوقدانان کانون بسیج حقوقدانان شورای حل اختلاف شهرستان زاهدان، نیز در طول برگزاری این رزمایش پنج نفر قبل از ورود به زندان از زندان آزاد شدند.

رییس سازمان بسیج حقوقدانان سیستان و بلوچستان از توزیع ۵۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند خبر داد و گفت: در راستای کمک نیازمندان، ۵۰ بسته معیشتی در بین جامعه هدف این سازمان توزیع شد.

وی همچنین با اشاره به توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم توسط حقوقدانان کانون بسیج شهرستان چابهار خبر داد و افزود: این میزان غذا نیز در نقاط حاشیه نشین شهرستان چابهار توسط بسیجیان حقوقدانان کانون چابهار توزیع شد.

رضایی در ادامه از برگزاری جلسه صلح و سازش در شعبه ۲۰ کانون بسیج حقوقدانان شورای حل اختلاف ناشی از سرقت گوشی موبایل و اهدای ۲ دستگاه گوشی ، ارائه مشاوره حقوقی رایگان در شهرستان‌های زاهدان، چابهار ،زابل ، زهک، ارائه مشاوره حقوقی در دفاتر کانون‌ها و سازمان، برگزاری کارگاه حقوقی در بستر فضای مجازی با حضور حقوق یاران حوزه‌های مقاومت و دفاتر تسهیلگری به تعداد۷۰ نفر، برگزاری جلسه جهاد تبیین با حضور شورای اندیشه‌ورز سازمان، بازدید از کارخانه آرمان سلامت زاهدان با حضور مسوولان و معاونان و رده‌های اقشاری سپاه استان، توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در محل کانون بسیج حقوقدانان چابهار، حضور حقوقدانان در مساجد و ارائه مشاوره حقوقی رایگان در زاهدان در راستای رزمایش جهادگران فاطمی، مشاوره رایگان به نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل (ع )زیباشهر  و ارائه مشاوره حقوقی در کانون بسیج حقوقدانان زابل در رزمایش جهاد فاطمی خبر داد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سازمان بسیج حقوقدانان کشور زاهدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان بسیج حقوقدانان کشور زاهدان سیستان و بلوچستان سازمان بسیج حقوقدانان کشور زاهدان سازمان بسیج حقوقدانان کانون بسیج حقوقدانان ارائه مشاوره حقوقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۱۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رزمایش نوروزی طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در نیشابور + تصاویر

همزمان با آغاز سال نو رزمایش طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در حوزه محصولات راهبردی پاییزه در شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی آغاز شد.

 با توجه به تقارن نوروز و ماه مبارک رمضان نیرو‌های جهادی و متخصصان بسیج جامعه کشاورزی شهرستان نیشابور استان خراسان رضوی دست از فعالیت نکشیدند و با حضور مستمر در مزارع گندم سعی در تولید محصول سالم و به دور از آفت را دارند تا در نهایت امنیت غذایی و خودکفایی در تولید گندم محقق شود.

به همین منظور پایش مزارع محصولات راهبردی کشاورزی استان برای شناسایی و مبارزه با آفات و آگاهی بخشی به کشاورزان در سطح استان با حضور کارشناسان و مهندسان بسیجی در قالب رزمایش جهاد امنیت غذایی پایدار در ایام نوروز برگزار شد.

شهروندخبرنگار ما تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان رضوی

بیشتر بخوانید:

بارش شدید باران به مزارع کشاورزی شادگان خسارت زد + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال با مشارکت گروه‌های جهادی
  • سامانه نظارت بر قراردادها و دعاوی دولتی راه‌اندازی می‌شود/ بخشی از مشکلات اقتصادی بدلیل فاصله گرفتن از قانون اساسی است
  • ۱۲ محکوم در استان سمنان سال گذشته از قصاص نفس رهایی یافتند
  • سامانه «تصمیم»؛ مشاوره تخصصی برای کاهش طلاق‌های توافقی
  • برگزاری رزمایش نوروزی طرح ملی بسیج همگام با کشاورز در نیشابور + تصاویر
  • رئیس‌جمهور: یکی از زمینه‌های قرب الی‌الله خدمت به مردم است/ حرکت جهادی با نگاه به حل مساله، باید در اولویت همه دستگاه‌ها باشد/ سیاست داخلی و سیاست خارجی دوبال برای کمک به جهش تولید هستند
  • ساخت واحد مسکونی برای شهروندی نیازمند در تکاب
  • مشکلات با دستور حل نمی شود/ حرکت جهادی با نگاه به حل مساله، باید در اولویت همه دستگاه‌ها باشد
  • تشکیل پرونده قضایی در غرق ۲ مسافر در ساحل بوشهر
  • نقش موثر وکیل در گرفتن مجوزهای ملکی/ فرآیند دریافت مجوز