Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: انتظار می‌رود بنیاد علوی همانند سروآباد نیز به مناطق شرق استان که با مشکلات زیادی مواجه‌اند، توجه و ورود کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی پیش‌ازظهر امروز در دیدار با مدیران یکی از بانک‌های‌ کشور و استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: بانک سینا در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به جوانان جویای اشتغال و کارآفرینان و اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان کردستانی بیشتر از گذشته کمک و همکاری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار قشر آسیب‌پذیر در کردستان نسبت به استان‌های دیگر کشور بالاست، گفت: علی‌رغم اینکه مردم این استان با مشکلات معیتشی مواجه و برخی از اقلام در پی اجرای طرح هدفممدی یارانه‌ها در بازار نیست، اما اوضاع آرام و هیچ مشکلی در کردستان نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه بانک سینا و بنیاد علوی در راستای کمک به اجرای وظایف و مأموریت بنیاد علوی مبنی بر پیاده‌سازی الگوی آبادانی و پیشرفت در جهت تأمین مالی طرح های مناطق هدف، تفاهم‌نامه همکاری دارند، تصریح کرد: انتظار می‌رود بنیاد علوی همانند سروآباد نیز به مناطق شرق استان که با مشکلات زیادی مواجه‌اند، توجه و ورود کند.

وی با ذکر اینکه مناطق حاشیه‌نشین در سطح استان به ویژه سنندج زیاد است، افزود: روستاهای کم برخوردار اطراف مرکز کردستنان با مشکلات زیادی مواجه و در حال تبدیل شدن به نواحی منفصل شهری هستند، لذا انتظار می‌رود که رفع مشکلات ساکنان این روستاها در دستور کار و جزو برنامه‌های بنیاد قرار گیرد.

پورذهبی با تأکید بر اینکه بنیاد علوی و گروه‌های جهادی ورودشان را به استان با توجه به وضعیت منطقه بیشتر کنند، عنوان کرد: کردستان را نباید به دلیل وجود نقاط مرزی، تنوع جمعیتی، مساجد و مبلغان فراوان، وضعیت زیرساخت‌ها، مشکلات روستانشینان، 150هزار نفر بیکار، زیرپوشش بودن 168 هزار نفر زیر نظر کمیته انداد و 68 هزار تحت حمایت بهزیستی همانند دیگر استان‌های کشور به یک چشم دید بلکه باید توجهات بیشتر شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه انتظار می‌رود نساجی کردستان مجدداً احیا شود، خاطرنشان کرد: 300 نفر نیروی این کارخانه در حال حاضر بیکار و زمینش به مزایده گذاشته شده است، که به زودی این مشکلات را از رئیس بنیاد مستضعفان پیگیری خواهم کرد.

بازدیدی از جنس امید و دلگرمی؛ نماینده ولی‌فقیه در کردستان به مشکلات "نایسر" ورود کرد + تصاویربازدید میدانی نماینده ولی‌فقیه در کردستان از «نایسر»/ پیگیری حل مشکلات «راه، مدرسه و بهداشت» در اولویت قرار گرفت

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان کردستان انتظار می رود بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحمد عبدالنبی موسوی فرد در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی بیان کرد: هر کس در مسیر اطاعت الهی قدم بردار خداوند به او عنایات بسیاری خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: با اقدام اخیر سپاه و حمله به سرزمین‌های اشغالی فلسطین تمام جهان به اقتدار ایران پی برد که از سوی سپاه محقق شد.

وی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در تلاش است تا با تجزیه کشورهای بزرگ جهان اسلام بتواند به راحتی آنها کنترل کند و تنها ایران بود که مقابل این اقدام ایستاد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: اقدام دلاورمردانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم غاصب صهیونیستی بر اساس منشور سازمان ملل متحد و قانونی است.

کد خبر 6084340

دیگر خبرها

  • مصوبات مهم سفر رئیس‌جمهور به لرستان اجرایی نشد
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • توصیه نماینده ولی فقیه در هرمزگان در رابطه با مدیریت مصرف
  • آغاز لوله‌گذاری آبرسانی به روستا‌های محروم خرمشهر
  • راه حل رفع مشکلات کشور رای به گزینه های توانمند در انتخابات است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در لرستان با پاسداران
  • مجموعه عظیم و تاریخی ریسباف در مسیر احیا
  • هشدار نماینده ولی فقیه به اعضای شورای اسلامی شهر ارومیه/ برای جبران عقب افتادگی‌ها از حواشی بپرهیزید
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد