Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقای مومنی گفت: سازمان شهرداری‌ها دستورالعمل جمع‌آوری حیوانات بلاصاحب در سطح شهر را ابلاغ کرده که براساس آن محل نگهداری از آن‌ها در زمینی به مساحت یک هزار و ۲۰۰ مترمربع در منظریه آماده و به دلیل نبود بودجه کافی برای ایجاد ساختمان، بنای قابل حملی تهیه و در آن محل مستقر شده است.

یک سال است که پیمانکاری برای انجام این کار در نظر گرفته شده است تا به صورت تخصصی سگ‌های ولگرد را جمع‌آوری، عقیم‌سازی و کار درمان آن‌ها را انجام دهد که حدود ۲۰۰ سگ در این محل‌ها نگه‌داری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

واکسیناسیون 11 هزار و 100 قلاده سگ

تعداد سگ‌های ولگرد در سطح شهر بسیار زیاد و هزینه زنده‌گیری، نگهداری، انگل‌زدایی، واکسینه کردن و عقیم‌سازی آن‌ها بالا است و بودجه شهرداری برای پرداخت چنین کار‌هایی کافی نیست، از طرفی تمام توان خود را برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد انجام می‌دهیم، اما تعداد آن‌ها بسیار زیاد شده است.

قرار است با به روز کردن شرح خدمات و بودجه پیش‌بینی شده، مناقصه‌ای در این زمینه برگزار و پیمانکار دیگری انتخاب شود.

مسئولیت جمع‌آوری و نگهداری سگ‌های ولگرد برعهده شهرداری است و چنانچه مردم در سطح شهر سگ‌های ولگرد را مشاهده کردند باید به شهرداری اطلاع دهند تا به صورت صحیح زنده‌گیری انجام شود و مردم از آسیب در امان باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان شهرداری ها جمع آوری حیوانات سگ های ولگرد تخصیص زمین سگ های ولگرد جمع آوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد

رئیس اداره اجرائیات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد از آغاز طرح جمع‌آوری نازیبایی‌ها از سطح شهر با هدف حفظ حقوق شهروندی خبر داد.

رضا کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی اظهار کرد: طرح جمع‌آوری بصری و نازیبای های شهری از سطح شهر به زودی در بجنورد اجرا خواهد شد.

وی افزود: این طرح با هدف ارتقای زیبایی و نظم شهری و حفظ حقوق شهروندان در برخورداری از محیط زیست شهری سالم و زیبا انجام می‌شود.

رئیس اداره اجراییات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد خاطرنشان کرد: در این طرح موارد زائد و مخدوش کننده چهره شهر از جمله تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز، بنرهای کهنه و فرسوده و کیوسک‌های بلا استفاده جمع‌آوری خواهند شد.

کمالی عنوان کرد: از تمام شهروندان تقاضا داریم تا با گزارش مشاهدات خود به سامانه ۱۳۷ ما را در اجرای طرح یاری کنند.

کد خبر 746785

دیگر خبرها

  • افزایش موارد حیوان‌ گزیدگی در تربت حیدریه
  • ضرورت آموزش جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مدارس
  • بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود
  • تفکیک از مبدا زباله سبب کاهش جمعیت سگ‌های ولگرد می‌شود
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در شهرستان چگنی
  • ایمن سازی و تاب آوری خط تغذیه گاز ۱۱۰ میلیمتر پلی اتیلن در چگنی
  • جوسازی موذیانه مدعیان حمایت از حیوانات و معضل افزایش حیوانات ولگرد
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • شفاف سازی در خریدهای شهرداری تهران | فروزنده: ۳۵۰۰ میلیارد خریدهای ما از طریق بورس کالا انجام می‌شود