Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@15:07:00 GMT

برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور کاپیتان

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۷۳۵

برگزاری تمرین پرسپولیس با حضور کاپیتان

تمرین پرسپولیس امروز به بدنسازی اختصاص یافت و سپس بازیکنان راهی استخر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ دومین تمرین تیم پرسپولیس بعد از شکست مقابل سپاهان امروز به انجام تمرینات بدنسازی اختصاص داشت. در همین رابطه سرخ‌پوشان در مجموعه ورزشی سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم حاضر شدند.

شاگردان یحیی گل‌محمدی امروز با حضور در این مجموعه ورزشی به زدن وزنه و تمرینات بدنسازی زیر نظر مظاهر رحیم‌پور مربی بدنساز پرسپولیس پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخ‌پوشان قرار است بعد از پایان تمرین در استخر این مجموعه تنی به آب بزنند تا خستگی تمرینات اخیر را از تن بیرون کنند. تمرین امروز پرسپولیس شامل موارد بالا بود و از فردا دوباره کار با توپ برای بازی حساس این تیم با تراکتور در تبریز آغاز خواهد شد.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس

بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال، خبر خوبی برای هواداران آبی محسوب می شود.

طرفداری | انتشار ویدیویی از تمرینات استقلال، خبرهای خوشی برای هواداران این تیم به همراه داشت.

حضور مهدی پاشازاده کنار شاگردان جواد نکونام، شور و انگیزه مضاعفی به تمرینات تزریق کرد. اما بدون شک، مهم‌ترین اتفاق این ویدیو، رونمایی از کوین یامگا، ستاره فرانسوی استقلال بود.

کوین یامگا که در زمستان سال گذشته، بر اثر برخورد با استوک امید حامدی فر، از ناحیه چشم دچار مصدومیت شدیدی شد، روزهای سختی را پشت سر گذاشته است. او پس از انجام چندین عمل جراحی و تحمل دوران نقاهت طولانی، حالا با امیدی دوباره، به جمع هم‌تیمی‌هایش بازگشته است.

کوین یامگا که هنوز به طور کامل بینایی خود را بازیابی نکرده، با بستن چشم بند روی صورتش، در تمرینات گروهی استقلال حاضر شد. او با حرکاتی نرم و احتیاط‌آمیز، زیر نظر کادر فنی به تمرینات اختصاصی می‌پردازد و برای بازگشت به میادین تلاش می‌کند.

اعضای کادرفنی استقلال با قاطعیت اعلام کرده‌اند یامگا در ماه‌های آینده می‌تواند با برطرف شدن مشکل چشمش، به طور کامل به تمرینات بازگردد. آنها ابراز امیدواری می‌کنند این ستاره فرانسوی از هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و چهارم، بار دیگر در ترکیب تیم حاضر شده و برای آبی‌پوشان به میدان برود.

کوین یامگا با چشم بند

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • (عکس) کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد
  • کوین یامگا با چشم بند با استقللال تمرین کرد + عکس
  • عکس| یامگا با شکل و شمایل جدید در تمرین استقلال
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • بیرانوند گچ دستش را باز کرد | حضور مهمان ویژه زن در تمرینات پرسپولیس!
  • حضور بانوان ملی پوش در تمرین امروز پرسپولیس (+عکس)
  • استارت پرسپولیس برای ایرالکو
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند