Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@14:27:20 GMT

آغاز عرضه اوليه ددانا در فرابورس

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۸۳۸

خبرگزاری آریا-عرضه اولیه 5 درصد از سهام شرکت داروسازی دانا از ساعت 9:30 امروز دوشنبه 26 اردیبهشت ماه به روش ثبت سفارش آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، معاونت نظارت بر بازار شرکت فرابورس ایران قبلا با انتشار اطلاعیه‌ای از واگذاری 5 درصد از سهام شرکت داروسازی دانا با نماد معاملاتی «ددانا» معادل 120 میلیون سهم به روش ثبت سفارش در روز جاری خبر داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


براساس این اطلاعیه، 5 درصد از سهام «ددانا» شامل 120 میلیون سهم با قیمت مبنای 25 هزار و 564 ریالی هر سهم، دامنه قیمت 23 هزار و 8 تا 28 هزار و 121 ریالی و حداکثر سهمیه 200 سهمی به هر سهامدار حقیقی و حقوقی به روش ثبت سفارش در بازار اول معاملات فرابورس تا ساعت 11:30 عرضه می‌شود.
مشاور عرضه، شرکت کارگزاری بانک ملی و متعهد خرید، شرکت تامین سرمایه نوین معرفی شده است.
همچنین، صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی توسعه ملی به عنوان بازارگردان معرفی شده است.
شایان ذکر است، شرکت داروسازی دانا یکی از بزرگ‌ترین تولیدکننده مواد اولیه آنتی‌بیوتیک در خاورمیانه بوده و در سال مالی گذشته، فروش 2 هزار میلیارد تومانی و سود خالص 845 میلیارد تومانی را محقق کرده است. فعالیت این مجموعه شامل تولید مواد اولیه دارویی، تولید انواع دارو، تولید ملزومات دارویی و ارائه خدمات تولید کارمزدی می‌شود.
پیش بینی می‌شود با توجه به مشارکت قبلی در عرضه اولیه سهام شرکت آسیا تک در هفته گذشته حدود 75 سهم به هر سهامدار ددانا اختصاص یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فرابورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد

  عبدالرسول پورعباس امروز ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند. «نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ به‌صورت کارنامه نیمه مردادماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.»

به گزارش مهر، وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان کرد: در هر پنج گروه آزمایشی علاوه بر دفترچه اختصاصی دروس مختلف دفترچه مختص پذیرش دانشجو معلم (فرهنگیان) نیز توزیع می‌شود و داوطلبان متقاضی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان باید به سوالات آن دفترچه پاسخ دهند. تعداد ۶۶۰ هزار نفر در مجموع متقاضی آزمون اختصاصی فرهنگیان هستند.

 

پورعباس افزود: داوطلبان در این مقطع زمانی به دلیل اینکه در اردیبهشت ماه کنکور را برگزار کرده‌ایم از آمادگی بیشتری برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند و در تیرماه نیز در آزمون شرکت می‌کنند. ضمن اینکه نمرات کنکور ۱۴۰۲ نیز همچنان معتبر است، بنابراین در مقطعی که باید انتخاب رشته صورت بگیرد، یا به انتخاب خود داوطلب و یا به انتخاب سازمان سنجش ۴ نمره برای داوطلبان قابل استفاده است.

رئیس سازمان سنجش درباره زمان اعلام نتیجه اولیه کنکور ۱۴۰۳ گفت: کارنامه اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد ماه اعلام می‌شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق در اشتهارد
  • زمان انتشار نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ مشخص شد
  • نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • چه تعداد عرضه اولیه در سال ۱۴۰۳ انجام میگیرد؟
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • واگذاری حداکثری سهام سرخ آبی‌ها به دو کنسرسیوم بانکی و پتروشیمی