Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@03:42:15 GMT

غلامی: خوشحالم استقلال قهرمان شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۸۶۴

غلامی: خوشحالم استقلال قهرمان شد

عادل غلامی یکی از هواداران پروپا قرص استقلال است که معمولاً دست از کری‌خوانی محترمانه برنمی‌دارد و حالا که تیمش قهرمان لیگ‌برتر شده، حسابی سر‌به‌سر دوستان پرسپولیسی‌اش می‌‌گذارد.

روزنامه ایران: او دیروز حین مصاحبه با خبرنگار«ایران» هم ترک عادت نکرد. بازیکن فصل گذشته تیم والیبال شهرداری‌ارومیه درباره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های والیبال آسیا و قهرمانی تیم محبوبش استقلال، صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور بازیکنان بزرگ در تهران برای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا را چطور ارزیابی می‌‌کنی؟
قطعاً اتفاق بزرگ و خوبی است. والیبال از زمانی برای ایرانی‌ها مورد توجه بیشتری قرار گرفت که بازیکنان بزرگ و تیم‌های مطرح دنیا برای بازی با ایران در لیگ ملت‌ها به تهران آمدند. این وضعیت باعث شد والیبال در ایران جایگاه خاصی پیدا کند، حتی وقتی بازیکنان مطرح خارجی در لیگ‌برتر والیبال بازی می‌‌کردند، لیگ کیفیت بهتری داشت. به هر حال حضور بازیکنان پرآوازه و شناخته شده سبب می‌‌شود شرایط بهتری برای والیبال به وجود بیاید.


سعید معروف بعد از خداحافظی با تیم‌ملی در المپیک توکیو به تهران آمد و در نشست خبری اعلام کرد که این بازی‌ها آخرین بازی‌اش در ایران است. نظرت چیست؟
این تصمیم شخصی سعید است. او یکی از اسطوره‌های والیبال ایران است و برای همه والیبالی‌ها قابل احترام. مطمئنم عاقلانه تصمیم گرفته و روی این موضوع فکر کرده و بعد از آن اعلام کرده است.


تصور والیبال ایران بدون سعید معروف چگونه است؟
هر اتفاقی ممکن است بیفتد، البته او با قرارداد کوتاه‌مدت به پیکان آمده که اتفاق خیلی خوبی است. بازیکنانی مثل سعید حتی باید برای زمان کوتاه هم، برای والیبال ایران عرض‌اندام کنند و قابلیت‌هایشان را نشان دهند.


برای بازی فینال باشگاه‌های آسیا به سالن می‌‌آیی؟
چرا که نه. اگر تهران باشم حتماً می‌‌آیم. شک ندارم بازی فینال با حضور بازیکنان بزرگ خیلی جذاب می‌‌شود. به نظر من بازیکنان جوانان والیبال هم باید به سالن بیایند و بازی‌ها را تماشا کنند چراکه نکات زیادی برای یادگیری  وجود دارد، البته به شرطی که به نکات فنی توجه کنند، نه به حواشی.


برای فصل جدید لیگ‌برتر پیشنهاد داری؟
هنوز نقل‌وانتقالات شروع نشده است.  فعلاً منتظرم تا پیشنهادات برسد و بعد از ارزیابی، تیم جدیدم را انتخاب کنم. البته یکی، دو پیشنهاد از لیگ‌های خارجی داشتم اما به توافق نرسیدیم.


شما هوادار استقلال هستی، از قهرمانی آن چقدر خوشحالی؟
استقلال همیشه قهرمان است. این فصل هم کارش سخت بود چراکه رقبای خیلی خوبی داشت اما خوشحالم با این قهرمانی، هواداران استقلال خوشحال هستند. به نظر من چند سال از این حدود 9 سالی که دست‌مان به جام نرسید، نگذاشتند استقلال قهرمان شود.


تو هم معتقد هستی سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان پیشین بین دو باشگاه بزرگ پایتخت تفاوت قائل بود؟
نه به این شکل اما 4سال اخیر هر وقت استقلال وضعیت خوبی پیدا می‌‌کرد و به قهرمانی نزدیک می‌‌شد، برایش حاشیه به وجود می‌‌آوردند که تیم رو به افول رفت، اما امسال  از نظر مدیریت و مربی ثبات داشت و نتیجه‌اش را گرفت.


به نظر تواستقلال با فرهاد مجیدی، بهتر از استقلال با مربیان قبلی‌اش است؟
من به لحاظ فنی خیلی از فوتبال سر درنمی‌آورم اما فرهاد مجیدی جزو بازیکنانی بود که محبوبیت زیادی در استقلال داشت و تیم با او روند خوبی طی کرد و همین نشان می‌‌دهد مربی موفقی است. مجیدی حتی جایگاه اجتماعی‌اش هم بالا است. استقلال به چنین سرمربی‌ای نیاز داشت.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است

پیشکسوت والیبال گفت: نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد. - اخبار ورزشی -

عباسعلی میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد احتمال ادامه همکاری خود با تیم والیبال ایفاسرام اردکان در لیگ برتر اظهار داشت:‌ نیم فصل خوبی را با تیم ایفاسرام پشت سر گذاشتم و نتیجه کار برای هر دو طرف رضایت‌بخش بود.

سرمربی فصل گذشته ایفاسرام ادامه داد: قرارداد من با تیم ایفاسرام تمام شده ولی تمایل دارم به همکاری با این مجموعه ادامه دهم. ایفاسرام یکی از باشگاه‌های خوب و قابل احترام لیگ برتر است که فدراسیون باید از آن حمایت کند. ایفاسرام، حضوری موثر در لیگ برتر داشته و پشتوانه بزرگی برای والیبال است.

دعوت از 39 بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ بازگشت امیر غفور

میرحسینی در مورد آغاز اردوهای تیم ملی والیبال گفت: با توجه به داشته‌های والیبال ایران،‌ سرمربی و در واقع مدیر لایقی باید در راس کادر فنی باشد که بتواند انگیزه و روحیه تیمی را افزایش دهد. سرمربی جدید باید ارتباط خوبی با فدراسیون و بازیکنان برقرار کند. او زمان کمی برای آماده‌سازی تکنیکی و تاکتیکی تیم در اختیار دارد.

او تصریح کرد: بازیکنان خوبی به تیم ملی دعوت شده‌اند و فکر نمی‌کنم بازیکن شاخصی، بیرون مانده باشد. نیاز والیبال ایران برای رقابت‌های پیش رو، مدیریت و ارتباط خوب بین بازیکنان است تا میل به پیروزی را در تیم ملی افزایش دهد.

میرحسینی در پایان گفت: والیبال ایران، کار بسیار سختی برای کسب سهمیه المپیک دارد ولی همه ما امیدواریم تیم ملی نتایج خوبی در لیگ ملت‌ها به دست آورد و راهی المپیک شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • سعید دقیقی: وظیفه داریم کمک کنیم شایسته‌ترین تیم قهرمان شود
  • پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود/ بازی کردن برابر صنعت نفت سخت است
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • تیم پائز، نایب قهرمان لیگ والیبال اوکراین شد
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد