Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی محمدیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در استان اردبیل اظهار کرد: با بستری ۸ بیمار جدید کرونایی در ۲۴ ساعت اخیر، تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان اردبیل به ۲۰ بیمار رسید و طی این مدت مورد فوتی ناشی از کرونا ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر ۷ بیمار بدحال نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: همچنین خوشبختانه یک بیمار در ۲۴ ساعت گذشته با بهبودی نسبی از مراکز درمانی استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به تزریق ۲ میلیون و ۲۲۳ هزار و ۸۱۳ دُز واکسن کرونا در استان اردبیل، بیان کرد: از این تعداد، ۹۶۷ هزار و ۹۹۵ دُز مربوط به مرحله اول، ۸۵۵ هزار و ۸۳۹ دُز مربوط به مرحله دوم و ۳۹۹ هزار و ۹۷۹ دُز مربوط به مرحله سوم واکسیناسیون است.

محمدیان گفت: براساس‌ آخرین وضعیت اعلام‌شده توسط وزارت بهداشت، هم‌اکنون شهرستان سرعین در وضعیت نارنجی قرار دارد، همچنین شهرستان‌های سرعین، اصلاندوز، بیله‌سوار، کوثر، نیر و نمین در وضعیت زرد و شهرستان اردبیل، خلخال، پارس‌آباد، گرمی و مشگین‌شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی محمدیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل وضعیت زرد استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت هنرمند پرسولیسی که در بیمارستان بستری شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نگاه راد دختر سعید راد بازیگر سینما و تلویزیون درباره وضعیت این هنرمند به ایرنا گفت: پدرم هنوز تحت درمان است و همچنان در بیمارستان به سر می‌برد. او چندی پیش دچار شکستگی استخوان لگن شد و به همین دلیل به بیمارستان انتقال یافت. چندین جراحی روی او انجام شده اما هنوز بهبود کامل پیدا نکرده است.

وی افزود: پدرم همزمان در حال انجام فیزیوتراپی و تحت درمان است و پزشکان هنوز زمان مرخصی پدرم را اعلام نکرده‌اند و باید تحت درمان باشد.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888998

دیگر خبرها

  • پلمب ۳۱۲۳ مرکز به دلیل تخلفات از آغاز طرح سلامت نوروزی/ بستری ۵۴۸ هزار و ۳۴۸ نفر در بیمارستان
  • آخرین وضعیت هنرمند پرسولیسی که در بیمارستان بستری شد
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • بستری بیش از ۴۷۱ هزار نفر در بیمارستان از آغاز طرح سلامت نوروزی
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س) در شیراز
  • پذیرش بیش از ۱۱ هزار بیمار در بیمارستان قلب الزهرا (س)
  • افزون بر ۶ هزار بیمار به اورژانس مراکز درمانی شاهرود مراجعه کردند
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • خدمات‌رسانی به ٢ هزار بیمار سرپایی و بستری بیمارستان شهید کامیاب
  • عکس هایی جالب از شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا / تاریخ تکرار شد!