Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@02:33:06 GMT

بودجه ۳۰میلیاردتومانی شهرداری مرزن‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۲۹۹۵

بودجه ۳۰میلیاردتومانی شهرداری مرزن‌آباد

شهردار مرزن‌آباد گفت: بودجه سال۱۴۰۱، ۳۰میلیاردتومان است که نه تنها مصمم بر تحقق آن هستیم، بلکه با توجه به حجم پروژه‌ها به‌طورقطع متمم نیز خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _دوشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌ماه_ «کیانوش ردایی» در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ بودجه مرزن‌آباد نزدیک به ۲۵ میلیارد تومان بود که تا قبل از حضور بنده ۹ میلیارد آن محقق شد و در آستانه سال ۱۴۰۱ ۱۷ میلیارد دیگر از این بودجه تحقق پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۱، ۳۰ میلیارد تومان است که نه تنها مصمم بر تحقق آن هستیم، بلکه با توجه به حجم پروژه‌ها مطمئناً متمم نیز خواهیم داشت.

شهردار مرزن‌آباد از افتتاح چندین پروژه در سطح شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: بعد از سه دهه خیابان‌های اصلی و کوچه و پس کوچه‌های مرزن‌آباد آسفالت و طرح اصلاح روشنایی شهر، جابه‌جایی تیرهای چراغ برق فرسوده و نصب تیرهای دکوراتیو انجام می‌شود و به‌زودی تمام تیرهای چراغ برق تعویض خواهد شد.

ردایی تصریح کرد: نصب تونل نوری طی روزهای آینده، اصلاح ورودی میانی و نصب المان‌های جدید در ورودی‌های شهر، اجرای جداول در سطح شهر و احیای نهرها از دیگر اقدامات مدیریت شهری در ماه‌های اخیر است.

وی ادامه داد: کاشت ۱۸۳ اصله درختچه در بلوارهای مرزن‌آباد، اجرای پروژه احداث ساختمان آتش‌نشانی در سه فاز مجزا، تملک و احداث خیابان‌های جدید و نصب دوربین‌های انتظامی در سطح شهر از دیگر اقدامات مدیریت شهری مرزن‌آباد در سال جدید بوده است.

کد خبر 575471

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهرداري مرزن آباد شهردار مرزن آباد پروژه هاي عمراني پروژه های شهری شهرداری شهرداری ها بودجه بودجه شهرداری بودجه 1401 متمم بودجه شهرداري شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مرزن آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۲۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان روابط عمومی شهرداری گرگان اعلام کرد: امروز  در دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهرگرگان بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان و سازمان‌های تابعه به سید محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان ابلاغ شد.

بودجه سال جاری پس از جلسات متعدد کارشناسی با رقم دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شده است که ۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای بخش جاری و یک هزار و ۱۵۰ میلیارد تومان برای بخش عمرانی و ۵۰ میلیارد تومان  به اعتبارات تملک دارایی‌های مالی اختصاص دارد.

گفتنی است بودجه امسال شهرداری گرگان نسبت به سال قبل با توجه به در نظر گرفتن متمم بودجه رشد حدود ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

 

 

دیگر خبرها

  • مازندران/ تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان دوره متوسطه اول از سوی معلم
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳
  • فرماندار شهرستان بستان آباد خواستار تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شد
  • ابلاغ بودجه شهرداری گرگان با افزایش ۳۰ درصدی نسبت به پارسال
  • بودجه سازمان سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی سیما و منظر شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • بودجه هزار میلیارد تومانی فضای سبز شهرداری قم در سال ۱۴۰۳
  • تحقق درآمدی ۸۲ درصدی شهرداری اراک در سال ۱۴۰۲