Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است. - اخبار بازار -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای 18 عیار هر گرم یک‌ میلیون و 380 هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم 13 میلیون و 700 هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز 14 میلیون و 400 هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 7 میلیون و 900  هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی 4 میلیون و 900 هزار تومان و سکه یک‌گرمی 2 میلیون و 850 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت جهانی طلا امروز 1401/02/26بازار طلا و سکه تعدیل شد/ طلا ارزان می‌شود؟

 

هر مثقال طلا در بازار داخلی، 5 میلیون و 980 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی 1807 دلار است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار 25 هزار و 677 تومان و قیمت خرید دلار از مردم 25 هزار و‌ 421 تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل 28 هزار و 293 تومان و قیمت خرید یورو نیز 28 هزار و 11 تومان اعلام شده است.

در بازار آزاد هر دلار آمریکا در برابر 30 هزار و 300 تومان معامله می‌شود.

بروز رسانی: ‌‌‌دوشنبه 26 اردیبهشت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (صرافی بانکی)

25 هزار و 677 

قیمت دلار (بازار آزاد)

30 هزار و 300 

قیمت یورو (صرافی بانکی)

28  هزار و  293

قیمت یورو (بازار آزاد)

31 هزار و 300 

قیمت درهم

8 هزار و 300 

قیمت پوند

-

بروزرسانی: ‌‌دوشنبه 26  اردیبهشت ساعت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت سکه بهارآزادی

  13 میلیون و 700 هزار

قیمت سکه بهارآزادی(طرح جدید)

14 میلیون و 400 هزار

قیمت نیم سکه بهارآزادی

7 میلیون و 900 هزار

قیمت ربع سکه بهارآزادی

4 میلیون و 900 هزار

قیمت سکه گرمی

2 میلیون و 850 هزار

بروز رسانی: ‌دوشنبه 26  اردیبهشت ساعت 12:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

گرم طلای 18 عیار

یک میلیون و 380 هزار

گرم طلای 24 عیار

-

مثقال طلا

5  میلیون و 980 هزار

انس طلا(دلار)

1807

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار قیمت طلا قیمت سکه بازار سکه و ارز قیمت ارز قیمت دلار صرافی ملی قیمت دلار بازار آزاد میلیون و 900 هزار تومان بهار آزادی آزادی طرح هزار و 300 قیمت سکه سکه بهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا به ۲۳۸۳ دلار رسید

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش رویترز، قیمت طلا تغییر چندانی در معاملات روز چهارشنبه نداشته است. تقاضا برای این فلز گرانبها به عنوان یک پشتوانه ایمن در بحبوحه تنش‌های خاورمیانه تاثیر احتمال کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال جاری میلادی را خنثی کرده است.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۰۱ درصد افزایش به ۲۳۸۳ دلار و ۱۴ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک با یک کاهش ۰.۳۱ درصدی به ۲۴۰۰ دلار و ۴۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا در روز جمعه با پیش بینی پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی به سفارت این کشور در سوریه تا اوج ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت بالا رفته بود.

اطلاعات اقتصادی آمریکا که در روز دوشنبه منتشر شد نشان داد خرده فروشی در این کشور بیش از حد انتظار در ماه مارس افزایش یافته است. سود اوراق قرضه ۱۰ ساله خزانه‌داری آمریکا هم برای دومین روز پیاپی بالا رفته و تمایل برای خرید طلا را به عنوان یک سرمایه غیر سودده پایین آورده است.

تحلیلگران عقیده دارند بازار در حال حاضر در حالت توقف قرار دارد و منتظر تقابل احتمالی رژیم صهیونیستی و ایران است که می‌تواند قیمت طلا را بالا ببرد.

اگر درگیری‌های خاورمیانه آرام شود تمرکز بازار دوباره معطوف فدرال رزرو آمریکا خواهد شد. ظاهراً این بانک نمی‌تواند نرخ بهره را در آینده نزدیک پایین بیاورد که خبر خوبی برای بازار طلا و نقره نخواهد بود.

بانک دویچه پیش بینی می‌کند قیمت طلا تا پایان سال جاری میلادی به ۲۴۰۰ دلار برسد و در دسامبر ۲۰۲۵، ۲۶۰۰ دلار معامله شود.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با ۰.۲۵ درصد کاهش به ۲۸ دلار و ۳۱ سنت رسیده و پلاتین با یک کاهش ۰.۴۳ درصدی ۹۵۵ دلار و ۵ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • قیمت طلا به ۲۳۸۳ دلار رسید
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟
  • قیمت دلار بازار غیررسمی در سراشیبی
  • دلار بازار غیر رسمی در سراشیبی
  • هشدار عرضه دلار تقلبی در بازار آزاد
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز
  • چرا قیمت دلار محکوم به سقوط است‌؟
  • آیا باید با رویای شیرین اقتصاد تک‌نرخی وداع کنیم؟