Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، یکشنبه شب تور اروپایی گسترده ای  خود را با سفر به جمهوری اسلوونی آغاز کرد.

به گزارش سرویس بین الملل آریا ؛دیوان امیری در بیانیه ای اعلام کرد که امیر قطر و هیئت همراه متشکل از وزرا و مقامات ارشد عصر یکشنبه وارد جمهوری اسلوونی شدند.

این بیانیه خبر داده است که این سفر در چارچوب یک تور اروپایی که شامل اسپانیا، آلمان، بریتانیا و فرانسه نیز می شود، انجام خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بر اساس این بیانیه، امیر قطر در این سفر با سران این کشورها و مقامات ارشد آن‌ها از جمله راه‌های تقویت روابط دوجانبه و جنبه‌های همکاری بین دولت قطر و کشورهایشان گفتگو خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه، در این نشست همچنین تعدادی از تحولات منطقه ای و بین المللی مورد علاقه مشترک بحث و گفتگو خواهد شد.

در ادامه این سفرها، امیر قطر در مجمع جهانی اقتصاد که در شهر داووس سوئیس برگزار می شود، شرکت خواهد کرد.

دیروز یکشنبه، امیر قطر جمهوری ترکیه را که پنجشنبه گذشته به آنجا سفر کرده بود ترک کرد؛ی وطی سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دیدار نمود و برای ساعاتی نیز سفری کوتاه به دوحه، پایتخت امارات کرده و درگذشت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان، رئیس فقید امارات را  پیش از عزیمت به اسلوونی تسلیت گفت. شیخ تمیم سفر منطقه‌ای و بین‌المللی خود را با سفر به تهران، پایتخت آغاز کرد و طی آن با ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران دیدار و درباره تعدادی از مسائل بین‌المللی از جمله پرونده هسته‌ای ایران گفت‌وگو کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: قطر اسلوونی امیر قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۳۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مانور آتش نشانی امشب در رشت

شهرام مومنی، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی رشت از اجرای مانور بین ایستگاهی در این شهر خبر داد.

او گفت: با هدف سنجش و ارزیابی چگونگی عملیات آتش نشانان، هماهنگی در زمان ریسک پذیری و عملیات در شب و استفاده از نوررسانی پروژکتور‌های منصوبه بر خودرو‌های عملیات مانور نوررسانی، آبرسانی، نجات و مهار آتش سوزی در ایستگاه ۳ آتش نشانی برگزار می‌شود.

رئیس آتش نشانی رشت افزود: نیرو‌های ۲ ایستگاه عملیاتی به همراه ۴ خودروی آتش نشانی از جمله نردبان هیدرولیک در این مانور حضور دارند.

مومنی تصریح کرد: این مانور تخصصی رأس ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه) با حضور افسران ارشد، روسای ایستگاه‌های مربوطه در تاریکی مطلق ایستگاه ۳ آتش نشانی در بلوار مدرس رشت و با بهره گیری از پروژکتور‌های منصوبه بر خودرو‌های عملیات انجام می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • ارمنستان: عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
  • آغاز فعالیت‌های تفریحی ورزشی در ایستگاه‌های تندرستی
  • ادعای رئیس‌جمهوری لهستان درباره راهبرد آتی روسیه
  • انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز
  • آغاز برداشت علوفه ترکیبی در بابل + فیلم
  • آغاز دومین پویش نجات طبیعت شیراز
  • برگزاری مانور آتش نشانی امشب در رشت